abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 3 december 2011 @ 10:54:03 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_105127817
Hij wil in ieder geval nog niet teveel in de publiciteit komen:
quote:
Charly Luske, die vrijdag op het podium staat in de eerste liveshow van The Voice of Holland, heeft een uitnodiging om te verschijnen in het programma van Peter van der Vorst geweigerd. Dat vertelt de zanger in Veronica Magazine. Luske vond zichzelf te onbekend voor Van der Vorst ziet sterren. “Het is gênant. Daarvoor is het nog veel te vroeg. Ik zie mezelf nog helemaal niet als een ster. Het is geen bescheidenheid, maar ik wil niet tussen nationale en internationale sterren staan die veel hebben bereikt.“

Als de zanger verder komt, mag Van der Vorst nog eens aanbellen. “Als ik The Voice win, wordt het misschien een ander verhaal, maar ik vind voorlopig dat ik eerst mijn muziek voor me moet laten spreken. Anders wordt het weer zo’n kwestie van: ‘Oh ja, hij zingt ook nog.’ Die periode heb ik iets te lang gehad.“

Luske is niet bang voor de toekomst, als hij kijkt naar wat er van andere talentenjachtwinnaars terecht is gekomen. “The Voice of Holland biedt je een heel mooie vliegende start en daarna moet je het helemaal zelf doen. Het geldt voor iedereen dat je je eigen bestaansrecht maakt.”
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105131711
Beste van de avond, no competition.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_105133084
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef Karina het volgende:
Hij wil in ieder geval nog niet teveel in de publiciteit komen:

[..]

Bron
Maar hij komt hiermee wel in de publiciteit. Lekker dubbel dus :D
  Moderator zaterdag 3 december 2011 @ 14:51:08 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_105133528
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:37 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat is ook weer waar, slim van hem ;)
niet zo tof doen
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:55:23 #55
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_105135138
Ik vond 'm met het Queennummer beter dan met zijn eigen nummer.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_105136383
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:37 schreef iBenny het volgende:

[..]

Was ook het eerste wat ik dacht toen ik dat artikel las :P

Ik vond hem zeker een van de beste van de avond. Wel word ik een beetje Charly-moe merk ik en nu heb ik het niet over zijn optredens, maar meer om die publiciteit/ophemeling eromheen door de programmamakers. Ik heb er gisteren nog eens extra op gelet en sommige dingen zijn gewoon zo obvious; als een van de laatsten heb je mega-voordeel (hoewel ze dit natuurlijk niet elke week kunnen doen), tijdens het Queen nummer kreeg hij het stukje waarin je het meest kunt uitpakken, er wordt flink met het woord 'favorietenrol' gesmeten, enz. Niet dat ik hem een onwaardige winnaar zou vinden daar hij ook een van de beste is, maar mijn kijkplezier wordt wel minder nu ik me er constant van bewust ben dat het waarschijnlijk gewoon al vaststaat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:37:55 #57
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105136434
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:36 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Was ook het eerste wat ik dacht toen ik dat artikel las :P

Ik vond hem zeker een van de beste van de avond. Wel word ik een beetje Charly-moe merk ik en nu heb ik het niet over zijn optredens, maar meer om die publiciteit/ophemeling eromheen door de programmamakers. Ik heb er gisteren nog eens extra op gelet en sommige dingen zijn gewoon zo obvious; als een van de laatsten heb je mega-voordeel (hoewel ze dit natuurlijk niet elke week kunnen doen), tijdens het Queen nummer kreeg hij het stukje waarin je het meest kunt uitpakken, er wordt flink met het woord 'favorietenrol' gesmeten, enz. Niet dat ik hem een onwaardige winnaar zou vinden daar hij ook een van de beste is, maar mijn kijkplezier wordt wel minder nu ik me er constant van bewust ben dat het waarschijnlijk gewoon al vaststaat.
Maar dit keer is het terecht. Hij heeft niet voor niks al grote rollen in musicals gespeeld.
Hij zingt gewoon echt goed, in tegenstelling tot Ben Saunders, die best matig is.
Ik kijk het hele programma niet, maar ik weet dat Charly écht goed kan zingen en hij mag dus ook wel winnen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_105136462
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:36 schreef Aoibhin het volgende:

maar meer om die publiciteit/ophemeling eromheen door de programmamakers.
Ik kijk niet elke week Real Life op Woensdag, ik vroeg me ook af of hij (net als afgelopen keer) elke keer zo lang in een aflevering zit?
Of had ik nu een toevalstreffer? ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_105136559
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:37 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar dit keer is het terecht. Hij heeft niet voor niks al grote rollen in musicals gespeeld.
Hij zingt gewoon echt goed, in tegenstelling tot Ben Saunders, die best matig is.
Ik kijk het hele programma niet, maar ik weet dat Charly écht goed kan zingen en hij mag dus ook wel winnen.
Ik vind het ook terecht! Dat zei ik in een van mijn laatste zinnen ook al; ik zou het terecht vinden als hij wint. Het is alleen dat overduidelijke gestuur van de makers wat me de keel uithangt. Ook al is iemand duidelijk het beste, dan nog vind ik het irritant als programmamakers zó obvious aan het sturen zijn, omdat 1 kandidaat koste wat kost moet winnen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_105140612
Eens met Aoibhin.

en ja, hij kwam best lang in beeld bij the voice real life.

Ik denk dat Niels nog wel een gevaar voor hem kan gaan vormen trouwens.
pi_105141709
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:47 schreef UltraR het volgende:
Beste van de avond, no competition.
Mee eens. Hij deed het erg goed. Met name het tweede stuk van het nummer sprong er echt uit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 5 december 2011 @ 05:18:19 #62
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105197617
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik vind het ook terecht! Dat zei ik in een van mijn laatste zinnen ook al; ik zou het terecht vinden als hij wint. Het is alleen dat overduidelijke gestuur van de makers wat me de keel uithangt. Ook al is iemand duidelijk het beste, dan nog vind ik het irritant als programmamakers zó obvious aan het sturen zijn, omdat 1 kandidaat koste wat kost moet winnen.
Daarmee bewijzen ze gewoon dat ze net zo commercieel zijn als elke andere talentenjacht, misschien zelfs nog erger. Bij bijvoorbeeld X-Factor telt uiterlijk best veel mee, maar bij TVOH worden mensen duidelijk op zo'n manier beïnvloed dat degene wint die de programmamakers voor ogen hebben.
En toch nog blijven beweren dat ze zo "anders" en "beter" zijn dan die andere "simpele" talentenjachten.
En iedereen trapt er nog in ook.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_105223791
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:37 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Ze zijn beide goed. Toen ik Ben laatst weer hoorde bij real life sprak zijn stem(gebruik) me weer aan.

Charly deed het weer goed in de life show trouwens. Ik vind het leuk dat hij, net als ik, een gevarieerde smaak heeft. Dat maakt het met zijn stem waarschijnlijker dat hij minder snel door de mand valt dan andere kandidaten.
pi_105310331
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik kijk niet elke week Real Life op Woensdag, ik vroeg me ook af of hij (net als afgelopen keer) elke keer zo lang in een aflevering zit?
Of had ik nu een toevalstreffer? ;)
Het begint net en jahoor, Charly als eerste weer :D
pi_106060827
Als men het dan toch over lekkere randjes wil hebben. In Charly's versie van Run to you zat me toch een lekker randje. :9 Fijn optreden hoor.
Tijd om ook een Charlie's Angel te worden???
pi_106654895
Zijn laatste optreden leek hij zo uit zijn mouw te schudden. Alsof hij ergens anders met zijn gedachten was. Dat was jammer, maar het klonk wel leuk.
pi_106834272
Hij keek nogal chagrijnig vrijdag, de hele show lang. Zou hij het al geweten hebben?
Hij zong in ieder geval ook niet zo best.
  zondag 15 januari 2012 @ 15:49:03 #69
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_106834341
quote:
:')

Ik hoop niet dat ze het in haar hoofd haalt om zich op te geven voor TVOH3 _O-
heitieh
  Moderator donderdag 19 januari 2012 @ 11:49:17 #70
9859 crew  Karina
Woman
pi_106983439
Charly treedt vanmiddag op bij de wedstrijd Ajax-AZ in de Arena.
niet zo tof doen
pi_106984706
quote:
99s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:49 schreef Karina het volgende:
Op z'n twitter zegt-ie van niet...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_106985145
quote:
99s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:49 schreef Karina het volgende:
Ralph Mackenbach is er ook, wat een TAL talentjes allemaal :D

Oh geen charly?
  Moderator donderdag 19 januari 2012 @ 12:50:32 #73
9859 crew  Karina
Woman
pi_106985344
Mmm vreemd, misschien gaat het toch niet door? Ik las het in de Spits en in een stukje van een artikel dat in het topic van de wedstrijd was gepost.

quote:
Ballenbak
De ArenA zal vanmiddag meer weg hebben van een gigantische ballenbak, dan van een voetbalstadion. Maar ondanks een uiterst infantiel programma met optredens van Kinderen voor Kinderen, Charly Luske en de grote Ralf Mackenbach zal Ajax het duel in de achtste finales van de KNVB-beker zeker serieus proberen te nemen.
Stukje uit de Spits

Ralf in ieder geval wel :)
niet zo tof doen
pi_109730861
Zijn eigenlijke single -als hij de finale had gehaald-, Nobody's guy, is uitgebracht als single...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')