Patch komt toch meestal op de dag van uitbrengen uit?quote:Op zondag 25 september 2011 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wacht idd wel even tot de eerste patch(es) er is/zijn, dan is het meestal stukken beter te spelenIk maak er wel een kerstcadeau van denk ik.
Wat is zijn voor Betis begrippen hoge salaris dan, daar staat namelijk een International Appearances blokje overheenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
Niet geheel ontevreden over deze lastminute aankoop ondanks zijn voor Betis begrippen hoge salaris.
[ afbeelding ]
Kut.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wat is zijn voor Betis begrippen hoge salaris dan, daar staat namelijk een International Appearances blokje overheen
Ben je niet in de war met Joseba Llorente?quote:
Ik heb een tijdje gespeeld met die tactiekenset van TheBetterHalf maar ook die resultaten konden me niet echt overtuigen... belabberd balbezit (vaak maar 30%/35%) en zelfs thuis in de problemen komen tegen veel mindere ploegen ondanks dat ik me aan de gevraagde spelerskwaliteiten en tactieken heb gehouden...quote:Op woensdag 28 september 2011 10:29 schreef MMUFC het volgende:
Met Annan geen beslag kunnen leggen op de titel van de Second Division. Paar duels voor het einde verloor ik de koppositie weer door een nederlaag (2-5 in eigen huis) tegen Dundee. Ik had vervolgens de pech dat Dundee in de laatste 2 duels tegen de nummer 9 en 10 moest. Ik moest minimaal 1 punt meer pakken dan Dundee om kampioen te worden. Maar aangezien we allebei de laatste 2 duels wonnen werd Dundee op doelsaldo kampioen.
Ik hoop vanavond de promotie play-offs te kunnen spelen..
Ik moet zeggen dat ik niet echt naar het balbezit en de gevraagde spelerskwaliteiten en tactieken kijk.. Ik gebruik gewoon standaard 1 van de 6 versies en gebruik de spelers die ik het beste vind voor die positie, en niet die TheBetterHalf het beste vind voor die tactiek. En het loopt goed. Verlies zo af en toe eens, en ik heb dit seizoen ook een serie gehad dat ik in 4 duels geen punt pakte, maar vervolgens zette ik weer een serie van 6 overwinningen neer. Maar de meeste nederlagen heb ik dit seizoen toch geleden tegen Dundee en in de bekers tegen de grotere clubs..quote:Op woensdag 28 september 2011 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gespeeld met die tactiekenset van TheBetterHalf maar ook die resultaten konden me niet echt overtuigen... belabberd balbezit (vaak maar 30%/35%) en zelfs thuis in de problemen komen tegen veel mindere ploegen ondanks dat ik me aan de gevraagde spelerskwaliteiten en tactieken heb gehouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |