Een deel van de schedel eerderquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:38 schreef Livra het volgende:
Het lijkt alsof die dochter een tand/tanden mist..
quote:
Zoals wat?quote:
Omdat de voorgaande dochters ook vaak tokkies/sloeries zijn. Dit is een net meisje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Waarom die dochter leuk is.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef fratsman het volgende:
Ik vind het sneu voor kinderen op die leeftijd. Ze zitten 9 van de 10 keer al geestelijk met zichzelf in de knoop als puber, en dan ook nog zo'n moeder...
Volgens mij heeft ze de oogschaduw afgekeken van Michael Stipe van REMquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
Ik vind de make-up eigenlijk erger dan de kleren.
Die make-up past nergens bij.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja maar die make-up past toch niet bij de kleding?
een moment... ff Maik tweetenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Haar mond is niet goed gelukt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:41 schreef D. het volgende:
Volgen mij is dat best een leuk meisje, alleen d'r gezicht is niet goed gelukt
Ja, maar dat mag niet. Of zo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat de voorgaande dochters ook vaak tokkies/sloeries zijn. Dit is een net meisje.
Ja, maar het is toch de omgedraaide wereld als het kind gaat vertellen hoe de moeder erbij moet lopen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef fratsman het volgende:
Ik vind het sneu voor kinderen op die leeftijd. Ze zitten 9 van de 10 keer al geestelijk met zichzelf in de knoop als puber, en dan ook nog zo'n moeder...
Die is er ook niet voor niets mee gestopt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze de oogschaduw afgekeken van Michael Stipe van REM
[ afbeelding ]
Als je moeder er als hoertje bij loopt en 50 is dan mag dat bestquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:41 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch de omgedraaide wereld als het kind gaat vertellen hoe de moeder erbij moet lopen?
Of is hij allergisch voor leer?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Elke week heeft Gordon rode ogen, hooikoorts/ziek/moeke net overleden en emo?
Maakt ze nog steeds zelf uit toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je moeder er als hoertje bij loopt en 50 is dan mag dat best
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is net David Bowie:
[ afbeelding ]
Bowie mag dat. Huisvrouwen met pittig kort kapsel niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is net David Bowie:
[ afbeelding ]
Jep, en ze maakt ook zelf uit om hier aan mee te doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Maakt ze nog steeds zelf uit toch?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is net David Bowie:
[ afbeelding ]
Ik vind die jurk best wel tof eigenlijk, maar ik kan me voorstellen dat haar dochter het maar niets vindt.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen... keihard huilen of gewoon een beetje wenen
Doe als Roel: klein beginnen, dus wenen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen... keihard huilen of gewoon een beetje wenen
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, en ze maakt ook zelf uit om hier aan mee te doen
Volgens mij is gothic makeup inderdaad een heel ander verhaal. Zij kwakt er gewoon een berg roze op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is gothic makeup inderdaad een heel ander verhaal. Zij kwakt er gewoon een berg roze op.
Dat lukt me ook met gemak.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:44 schreef fratsman het volgende:
Zie ze vliegen.Ik heb het nog nooit gezien, en dat hou ik zo.
IDDquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is gothic makeup inderdaad een heel ander verhaal. Zij kwakt er gewoon een berg roze op.
Hetzelfde geldt voor mij bij Ik hou van Hollandquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:44 schreef fratsman het volgende:
Dat dus. Hetzelfde bij Ik hou van Holland.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:44 schreef fratsman het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:44 schreef fratsman het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mij bij Ik hou van Holland
quote:
Dat is pas erg. Gemaakte gezelligheid.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat dus. Hetzelfde bij Ik hou van Holland.
In dit geval heeft het kind er echt last van. Dan moet je kiezen, conformeren zodat je kind niet meer gejend wordt of straf je eigen ding blijven doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Maakt ze nog steeds zelf uit toch?
Maar lijkt me stellig dat sommige hier dat nog nooit hebben gezien. Je kunt er bijna niet omheen tijdens de feestdagenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dat is pas erg. Gemaakte gezelligheid.
Come fly with mequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:44 schreef fratsman het volgende:
Geloof mij, ik ben er één van.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar lijkt me stellig dat sommige hier dat nog nooit hebben gezien. Je kunt er bijna niet omheen tijdens de feestdagen
Vind ik ook vreselijk, net als TV-kantine.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Come fly with meDie is wel leuk.
True.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar lijkt me stellig dat sommige hier dat nog nooit hebben gezien. Je kunt er bijna niet omheen tijdens de feestdagen
Zijn toch dezelfde gasten als Little Brittain?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk programma.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat dus. Hetzelfde bij Ik hou van Holland.
Ik ken er wel een paar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef Karina het volgende:
Je vraagt je af wie er wel naar die programma's kijken.
jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zijn toch dezelfde gasten als Little Brittain?
Come fly with me is van de makers van Little Britain, niet van het semi-komische nederlandse duoquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook vreselijk, net als TV-kantine.
Klein stukje van gezien, vond ik ook niks, misschien moet ik er meer van zien?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En ook erg slecht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Come fly with me is van de makers van Little Britain, niet van het semi-komische nederlandse duo
Waarom nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar dan mis je de Aj luf Hulland bandquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mij bij Ik hou van Holland
Ik heb het van pure ellende wel eens op de achtergrond aanstaan, maar vind het ook weinig soeps. Vooral het samen zingen en Linda eeuwig lachendquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar Siouxsie kan het hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef Bosbeetle het volgende:
achja moeders is gewoon een wannabee siouxie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
De eerste 2/3 seizoenen van IHVH waren leuk, ben er zelf 2 keer geweest, maar het kan me nu niet meer bekoren, nee
Zelfde mensen die erin spelen, dus waarschijnlijk vind ik er daarom niets aan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Come fly with me is van de makers van Little Britain, niet van het semi-komische nederlandse duo
Ook niet als ze geen gothic zangeres was.quote:
Kijk eerst maar eens little britain, als je dat niks vind ga je come fly with me ook niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klein stukje van gezien, vond ik ook niks, misschien moet ik er meer van zien?
Mwah ook geen fan van, verder wel liefhebber van heeeeeeel veel Britse dingenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens little britain, als je dat niks vind ga je come fly with me ook niet leuk vinden.
Vicky
Maar weer terug naar de kraai
Red Dwarfquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah ook geen fan van, verder wel liefhebber van heeeeeeel veel Britse dingen
Thee? En Engelse drop?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah ook geen fan van, verder wel liefhebber van heeeeeeel veel Britse dingen
quote:
Nee, dat dan weer nietquote:
Heeft geen ziel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zo hoort een moeder zich niet te kleden.....trol.
Ze kan ook best leuke zwarte kleding dragen zonder er als een figurant uit Harry Potter bij te lopen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
De make-overs blijven qua kleding vaak nog best dichtbij de moeke, ben dus benieuwd of het dan toch nog een tikje zwart blijft
Nee!!! Die vrouw was een ginger.quote:
Niet alleen in haar nek...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Die moeder heeft ook echt zo'n dooie bever in haar nek..
Kan ook best apart blijven en toch wat leuker jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kan ook best leuke zwarte kleding dragen zonder er als een figurant uit Harry Potter bij te lopen!
Dat is geniaal. Die aflevering in het parkquote:
Ze lijkt eerder 60.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:55 schreef Karina het volgende:
42 was ze toch zoiets? Jeetje... ze lijkt echt veel ouder.
Juist.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:55 schreef mootie het volgende:
De dochter heeft eigenlijk gewoon mazzel dat haar mams er niet bijloopt als een overjarige crackhoer.
En wat vond haar paard daar van?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:55 schreef Superslechterik het volgende:
Ik dacht de hele tijd waar ken ik die dochter toch van, maar ik heb vroeger met haar paardgereden.
Ik ben een paar jaar ouder dan zij, maar ik zie er echt wel jonger uit (niet om op te scheppen of zoquote:
Oke dat is wel weer zoquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:55 schreef mootie het volgende:
De dochter heeft eigenlijk gewoon mazzel dat haar mams er niet bijloopt als een overjarige crackhoer.
Is de paus katholiek?quote:
Nee.quote:
heb je een dochter?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar ouder dan zij, maar ik zie er echt wel jonger uit (niet om op te scheppen of zo)
Zo hoort een moeder zich inderdaad niet te kleden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zo hoort een moeder zich niet te kleden.....trol.
Het is gewoon naar dat die dochter gepest wordt met haar moederquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ook best apart blijven en toch wat leuker ja
Ik geloof je zonder meer. Zie er zelf ook jonger uit dan zij terwijl ik ouder ben.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar ouder dan zij, maar ik zie er echt wel jonger uit (niet om op te scheppen of zo)
Dan is het niet ergquote:
Maakt de moeder altijd nog zelf uit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zo hoort een moeder zich inderdaad niet te kleden.
quote:
Doe ik ook, maar geen gothic jurkjesquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan is het niet ergdan mag je aandoen wat je wilt
Heel wat ouder ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad ook ouder dan ze is.
Muziek is ook alquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny heeft geen smaak, ik heb het al eerder gemerkt
Vind het wel meevallen, fris koppie nog en moet je dan eeuwig 30 lijken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad ook ouder dan ze is.
Nee dat niet, maar het meisje lijkt gewoon een stuk ouder dan ze is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Vind het wel meevallen, fris koppie nog en moet je dan eeuwig 30 lijken?
Het is een tafelkleed met een riem er omheenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:58 schreef Karina het volgende:
Dat jurkjesorry hoor, maar dat vind ik echt helemaal niets.
Dan moet je snel wegzappenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef Apotheose het volgende:
ik heb echt niks met die geforceerde make overs....
Oh bedoelde je de dochter?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het meisje lijkt gewoon een stuk ouder dan ze is.
Eens kijken hoe de rest van de familie eruit ziet.
Helemaal mee eens, die kleding is niet leuk, oh en de bril ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef mootie het volgende:
Haar gezicht is veel frisser. Geen fan van het jurkje en de schoenen.
Kom op zeg, als je zonodig rebels wilt zijn en jezelf als een sneue gothic wilt kleden doe je dat toch lekker in je puberteit? Daar is ze nu een beetje te laat mee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Maakt de moeder altijd nog zelf uit.Als kind mag je blij zijn dat ze je op de wereld heeft gezet, al wil ze in een jute zak over straat gaan.
Mooi zijn die he?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Gordon ziet er wel netjes uit in pak weer
Datquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef Amsel het volgende:
Ik vind de bril afschuwelijk en dat arme kind ziet er ook niet uit
Nogal.quote:
Volgens mij staat ie heel ver naar achteren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
Mist dat meisje nou een tand? Of zag ik dat verkeerd?
Eens.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het trouwens nogsteeds wel wazig dat ze die moeders beoordelen door de bril van een puber. En dan ook nog lekker close-mindedness aanleren, alles wat afwijkt moet wijken.
9 van de 10 keer zijn het ordinaire wijvenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het trouwens nogsteeds wel wazig dat ze die moeders beoordelen door de bril van een puber. En dan ook nog lekker close-mindedness aanleren, alles wat afwijkt moet wijken.
quote:
Viel mij ook al opquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Die dochter van 14. Wat een voorgevel al
Ook een beetje botox geprobeerd zekerquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:04 schreef Superslechterik het volgende:
Zusssssje sssslist een beesje.
Weggespotenquote:
Die is hard aan het werk.quote:
Zit ook wel iets buitenlands in volgens mij.....?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
De dochter spreekt een beetje met een r alsof ze half Turks is.
Ja denk het ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Zit ook wel iets buitenlands in volgens mij.....?
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Zit ook wel iets buitenlands in volgens mij.....?
Ik ook om de een of andere redenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:07 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Dit vind ik erger dan die gothic moeder.
Echt hoor!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ook om de een of andere reden
Echtquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:07 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Dit vind ik erger dan die gothic moeder.
Deze is ordi, die andere moeder niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ook om de een of andere reden
Tuurlijk! Deze is mentaal doorgeslagen.quote:
Nee, nog net nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk! Deze is mentaal doorgeslagen.
Ja, echt. Dit is gewoon ordinair, die gothic moeder had gewoon een eigen stijl (waar ik ook niet van houd, maar toch).quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:08 schreef Karina het volgende:
Kijken die mensen niet in de spiegel? Dat ziet er toch niet uit?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk! Deze is mentaal doorgeslagen.
Janice Dickinson?quote:
ik denk dat dit mens niks anders doet dan geilen op haarzelf in de spiegelquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:08 schreef Karina het volgende:
Volgens mij proberen ze met het ene het andere weer te verdoezelenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:08 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |