Je weet toch wel dat de meeste diëten niet werken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
Willen mensen geen frikadellen voor mijn neus eten als ik op dieet ben.
Mezelf volvreten werkt helaas ook niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de meeste diëten niet werken?
Nee, je moet dan ook een goede balans tussen eten en bewegen zien te vinden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mezelf volvreten werkt helaas ook niet.
Nu heb ik hongerquote:
Dat mag blijkbaar pas na je eerste kindquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bewegen is een hardnekkig fabeltjequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je moet dan ook een goede balans tussen eten en bewegen zien te vinden.
Probeer Dr Frank eens, succes verzekerdquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
DEquote:
En dan val ik alsnog geen flikker af.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je moet dan ook een goede balans tussen eten en bewegen zien te vinden.
Jij bent zo'n huisvrouw met een kort pittig kapsel die een maatje meer niet erg vindt en van het leven geniet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bewegen is een hardnekkig fabeltje
Ik wacht ook. Maar kindjes die vragen worden overgeslagen dus doe ik het verkapt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef honkeytonk het volgende:
Yvonne, ik wacht nog steeds op mijn tagje "Superadmin" of "opstandige puber"
*ril, en een kekke felle haarkleur.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent zo'n huisvrouw met een kort pittig kapsel die een maatje meer niet erg vindt en van het leven geniet?
Ik stuur haar elke dag een kaartje waarin ik een rebus zet die altijd op de zelfde vraag uit komt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik wacht ook. Maar kindjes die vragen worden overgeslagen dus doe ik het verkapt.
Tijd voor de shoarmaboer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook trek van gekregen.
En die kilo's komen ook weer even snel terug als je stopt met je dieet. Maar ja, je moet het zelf weten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan val ik alsnog geen flikker af.
Nu wel.
Problemen met hippe korte kapsels dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent zo'n huisvrouw met een kort pittig kapsel die een maatje meer niet erg vindt en van het leven geniet?
Hé, ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef honkeytonk het volgende:
Yvonne, ik wacht nog steeds op mijn tagje "Superadmin" of "opstandige puber"
Ervaring?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Probeer Dr Frank eens, succes verzekerd
Als je niet drinkt gaat het nog sneller. Niet eten en niet drinken, ben je zo in 30 dagen redelijk wat vocht kwijtquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan val ik alsnog geen flikker af.
Nu wel.
Wat?!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
*ril, en een kekke felle haarkleur.
Nee.\
Maar even serieus, lees de diverse artikelen er maar over.
Bewegen is een zeer hardnekkige fabel.
Ja, het ziet er niet uit imo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef coban het volgende:
[..]
Problemen met hippe korte kapsels dan?
Ik stuur haar elke dag een PM vol met rozen en andere dingen die vrouwen leuk schijnen te vinden maar zonder enig effect.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik stuur haar elke dag een kaartje waarin ik een rebus zet die altijd op de zelfde vraag uit komt.
Jij verdient zo'n tagje, gozer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik stuur haar elke dag een PM vol met rozen en andere dingen die vrouwen leuk schijnen te vinden maar zonder enig effect.
Ik heb het ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?!Echt waar?
[..]
Ja, het ziet er niet uit imo.
vet, bejaardensex, frikandellen en smegmanusquote:
Als ik normaal gezond eet val ik niet af, ik kan het weten. Ik zal mijn hele leven moeten opletten met alles wat ik eet, jammer dan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
En die kilo's komen ook weer even snel terug als je stopt met je dieet. Maar ja, je moet het zelf weten.
Uiteraard wel een kunstgebit nemen, want je kan gedag zeggen tegen je gebit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef coban het volgende:
Enige manier om af te vallen is volvreten en dan kotsen. Dit elke dag 80 keer.
Jij ook man, jij ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij verdient zo'n tagje, gozer.
Eenentwintig dagen geheel verzorgde vakantie in Sierra Leone of Guinee-Bissau, Somaliland werkt wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, even doorzetten, maar gezondquote:
Tnx for the tip bro.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als je niet drinkt gaat het nog sneller. Niet eten en niet drinken, ben je zo in 30 dagen redelijk wat vocht kwijt
Ik ben 1 maand gebanned, en zelfs de Admins worden locoquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
vet, bejaardensex, frikandellen en smegmanus
Wat is je bmi?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik normaal gezond eet val ik niet af, ik kan het weten. Ik zal mijn hele leven moeten opletten met alles wat ik eet, jammer dan.
Ook bejaarden puberenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij had ook een tagje "opstandige puber" gevraagd?
Ik zal me eens gaan inlezen. Het vliegt er nu ook wel af, pas 5 dagen bezig en 6.5 kilo kwijt. Maar gezond is het niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, even doorzetten, maar gezondEn het vliegt er af!
Oh. Wat een poetsquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je kent mij niet eens, ik ben stiekem AdvancedPower. Je weet.
wat is je vetpercentage?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
28
HAHAHAAHHA MYRAELA IS BOEM DIK!!!1!11!!!!
Neuh. Vind ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
28
Een topic naar mijn hartquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's vocht, dat kan in het begin. Maar je normale maaltijden zijn en blijven belangrijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal me eens gaan inlezen. Het vliegt er nu ook wel af, pas 5 dagen bezig en 6.5 kilo kwijt. Maar gezond is het niet.
Ietsjes maar, ik zou iig niet op die manier afvallen want slappe huid enzo. Heb vriendin die in 3 maanden 20 kilo afviel ofzo en haar huid is net als die van omaatjes.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
28
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
En nu ga ik proberen kaartjes te regelen voor beats010.
We kunnen het ook elke week doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef utopie het volgende:
wat is dit. komt er nu elke dag een stelling v.d. dag ofzo ?
Dat moest ik ooit ook voordat iemand mijn knie aan gort traptequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kreeg gisteren een test met allemaal enge metertjes, en hartslag meters, en vet percentage en ik moest allemaal testen afleggen omdat ik naar Heren 1 ga
Je raaskaltquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik ben 1 maand gebanned, en zelfs de Admins worden loco
DIT HAD IK NOOIT ZIEN AANKOMEN!
Hulp vragen aan een professionele diëtiste is sowieso de beste keuze.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's vocht, dat kan in het begin. Maar je normale maaltijden zijn en blijven belangrijkMaar informeer je eens. En anders een gewone dietiste is zo gek nog niet.
Ai, kut man, nooit meer op oude niveau gekomen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat moest ik ooit ook voordat iemand mijn knie aan gort trapte
Ja hey, of we doen een stelling van de maand.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
We kunnen het ook elke week doen.
Dan is het de stelling van de week hihihiihahaha.
http://www.leerwiki.nl/Dokter_Frank_Dieet,_hoe_werkt_hetquote:
Ja. Tong's schuld inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nachtbagger is vroeg deze avond.
Heeft Tong80 FOK gehackt?
Vrolijkheid troef in dit gezellige forum.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef Saisai het volgende:
Het doel van dit topic is mij niet duidelijk.
he, donderstraalquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef Saisai het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf is het onderwerp van dit topic dan?
quote:
Tijdens je afwezigheid is er nogal wat veranderdquote:
Wat toevallig, een van die vier dingen heb ik zojuist gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het doel van FOK! is mij niet duidelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef Saisai het volgende:
Je tandenborstel ligt nog hierquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat toevallig, een van die vier dingen heb ik zojuist gehad.
Laat me raden. De bejaarden. Toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat toevallig, een van die vier dingen heb ik zojuist gehad.
Die is er wel, maar onder een andere naam.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Yvonne, waar is porsche1!!!!:(:(:(
P2p yo, jwtz.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het doel van FOK! is mij niet duidelijk.
Het doel van internet is mij eigenlijk ook niet duidelijk.
En bij suikerziekte, mensen zijn met Dr Frank van diabetes afgekomen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://www.leerwiki.nl/Dokter_Frank_Dieet,_hoe_werkt_het
Is dat niet in basis het monti-nog wat dieet? Zelfde basisprincipe dacht ik.
Koolhydraten arm, vetrijk dieet is ook goed bij kanker
Omdat het kanquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het doel van FOK! is mij niet duidelijk.
Het doel van internet is mij eigenlijk ook niet duidelijk.
Jeez. Sterkte.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga weer![]()
Ik heb morgenavond pas weer de kans om te FOK!ken
Oei?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga weer![]()
RIPquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga weer![]()
Jij bent toch nog niet bejaardquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je tandenborstel ligt nog hier
Sherry is toch voor vrouwen van 70+?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef smegmanus het volgende:
Ik doe een sherry-dieet momenteel.
*boks*quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga weer![]()
Ja hoi.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Sherry is toch voor vrouwen van 70+?
Ik mag alles hebben behalve sherry.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Die zijn tegen die tijd allang al dood hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
geel is ook weer het nieuwe zwart, alles komt weer terug.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Dat is echt zooo 2003.
Wat doet die dinosaurus er nou tussen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Yvje, wat vind je van mijn prachtige links georienteerde UI? mooi he! Zelf gemaakt
Ik heb het 1`keer op, vind het wel te doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Sherry zit geloof ik in de marketingmolen. Wordt gepimpd om nieuwe (jongere) markt aan te boren. Smerig spul
Toffe UI, hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Yvje, wat vind je van mijn prachtige links georienteerde UI? mooi he! Zelf gemaakt
Ow. Geen idee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doet die dinosaurus er nou tussen?
Trap er niet in!! Dat hebben ze met Rosé ook geflikt! Rosé was gewoon vroegah het goedkoopste alcoholische drankje dat je kon bekostigen als 15-jarige, bocht!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Sherry zit geloof ik in de marketingmolen. Wordt gepimpd om nieuwe (jongere) markt aan te boren. Smerig spul
Hij dee gewoon uploadenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Toffe UI, hoe doe je dat?
En een UI mag toch maar 6 Kb zijn?
Heb je je eigen UI niet bekeken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow. Geen idee.
De rest is om mijn lieve fijne persoonlijkheid te symboliseren
Als ik mr. PH Donner moet geloven, komen de papieren overschrijvingskaarten weer terug en houdt internetbankieren binnenkort op te bestaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
geel is ook weer het nieuwe zwart, alles komt weer terug.
Ik kwam het plaatje tegen en dacht, dat is wat om mijn dubbele persoonlijkheid eer aan te doenquote:
Uiteraard, want Smegquote:
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik kwam het plaatje tegen en dacht, dat is wat om mijn dubbele persoonlijkheid eer aan te doenZoiets, denk ik
Ha, maar hij heeft die bazenfiets gekocht van geld dat jij betaalt hebt. Kijk, dan ben je een ekte baasquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Als ik mr. PH Donner moet geloven, komen de papieren overschrijvingskaarten weer terug en houdt internetbankieren binnenkort op te bestaan.
![]()
mr. PH Donner heeft wel een bazenfiets. Later als ik rijk ben, koop ik ook zo'n fiets!
Bawwwwwwwwwwquote:
Ik vind het een lul, mag dat ook? Met dat zuinige oude mietenbekkie van 'm.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ha, maar hij heeft die bazenfiets gekocht van geld dat jij betaalt hebt. Kijk, dan ben je een ekte baas
Die was tof, en ik kwam ziek thuis, ik heb vandaag pas weer praatjes.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
Hoe was je vakantie trouwens?
Gr grquote:
Je bent toch ook een schatje patatje?quote:
Blehhhh, nouja, hopelijk is dat ook snel overquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die was tof, en ik kwam ziek thuis, ik heb vandaag pas weer praatjes.
Geniaal he. Ik vind dat we een geniaal kabinet hebben. Integer, gepast zakelijk formeel, een kabinet van de inhoud. Heerlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een lul, mag dat ook? Met dat zuinige oude mietenbekkie van 'm.
Delete die posts dan gewoonquote:
He heb je uiteindelijk die Hildo nog een kaart gestuurd of toch maar niet?quote:
Ik wed dat niemand weet wat dat isquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die was tof, en ik kwam ziek thuis, ik heb vandaag pas weer praatjes.
Kroel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
Nou het was weer leuk. houdoe. Kusjekroel.
Een kort gedichtje van een aantal regels toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wed dat niemand weet wat dat is
Hoedoen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
Nou het was weer leuk. houdoe. Kusjekroel.
Ik weet het, jij hebt verloren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wed dat niemand weet wat dat is
Bijna.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een kort gedichtje van een aantal regels toch?
Ik maak de beste kippensoep jeweet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wordt er goed voor je gezorgd ? Anders stuur ik je kippensoep op
Ga ik nog doen, de held. Ik ben nu weer fris en fruitig terug van vakantiequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:18 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
He heb je uiteindelijk die Hildo nog een kaart gestuurd of toch maar niet?
Uit zak dan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik maak de beste kippensoep jeweet.
En nee, niet uit een pakje.
Dat wil ik proeven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, kan best wel zo zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Iets met muziek dacht ik.
Ook niet.quote:
Maar nu is hij vast wel weer beterquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga ik nog doen, de held. Ik ben nu weer fris en fruitig terug van vakantie
Heb je al een emmertje voor yvonne gemaaktquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nodig ons uit dan?!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ziekjes was, ze verteld mij ook nooit watquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Heb je al een emmertje voor yvonne gemaakt
Wie is de chef. FOK! editie. Lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ook niet.
Ik maak andere dingen uit eigen zak.
Definieer 'ons'.quote:
Met zo'n ongeluk?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar nu is hij vast wel weer beter
Een kwatrijn is een gedicht of een strofe van een gedicht van vier versregels en twee rijmklanken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef Rezania het volgende:
Dus niemand weet wat een kwartijn is?Yvonne wint de weddenschap dus.
Volgens mij had hij alleen wat blauwe ribben.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met zo'n ongeluk?
Neh, hij krijgt die kaart
Jawel! Een kort soort van gedichtje dat lijkt op een lemming.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef Rezania het volgende:
Dus niemand weet wat een kwartijn is?Yvonne wint de weddenschap dus.
Dan nogquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Volgens mij had hij alleen wat blauwe ribben.
Mij, ook goedquote:
Nou okee, ik zie wel als je dat topic weer een trap omhoog geeft.quote:
Oe oe oe, samen kippensoep eten.quote:
Turkije!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waar was je eigenlijk op vakantie, Yvonne?
Brommers kiek'n heeft ook wel wat heurquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Oe oe oe, samen kippensoep eten.
Bestaat er iets romantischer? Precies! Nee.
Ja, kan wel, maar een sonnet bestaat uit 2 kwatrijnen en 2 terzinen, dan is het kwatrijn dus onderdeel van een groter gedicht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jawel! Een kort soort van gedichtje dat lijkt op een lemming.
Zou jij mensen van het forum bij jou thuis uitnodigen om kippensoep te eten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Leuk gekopieerd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een kwatrijn is een gedicht of een strofe van een gedicht van vier versregels en twee rijmklanken.
Het rijmschema is meestal a-a-b-a. Een kwatrijn heeft gewoonlijk een ernstige, levensbeschouwelijke inhoud. Een bekende schrijver van kwatrijnen was de Perzische dichter Omar Khayyam met zijn Rubaiyat (رباعیات, kwatrijnen, afgeleid van de Arabische stam voor vier).
Marie van der Zeyde over het kwatrijn: "Wat is een kwatrijn? Een vierregelig gedicht, waarvan de eerste twee regels rijmen, de derde rijmt niet, en de vierde rijmt weer op de eerste twee. Een ietwat bizarre vorm dus: asymmetrisch, onrustig, om niet te zeggen verontrustend. Anderzijds wordt de lezer toch in het geheel niet in het onzekere gelaten; want na de losse, zwevende regel komt, niet gewoon voor de tweede maal, maar voor de derde maal dezelfde eindklank terug. Een onmiskenbare afsluiting. Men is daarmee nu 'ergens' aangekomen – bijvoorbeeld bij een conclusie of een oplossing-, of is men veeleer terug op zijn uitgangspunt? Een kwatrijn geeft mij niet zelden het gevoel alsof de lezer, en niet minder de dichter zelf, even de mogelijkheid tot ontsnappen meent te zien, om dan met de vierde regel eerst recht te worden gestrikt. Het is als het ware een beperkte ruimte, waar je in zit en niet uit kan; overigens zonder in die situatie ooit echt te berusten." (uit: De hand van de dichter. Over Ida Gerhardt, Amsterdam 2e geheel herziene druk 1982)
Receptje? Ah toe?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hier in de regio noemen ze 't "scooter loer'n"quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Brommers kiek'n heeft ook wel wat heur
Lang laten pruttelen, lang! Wat ook al in CUL staat.quote:
Bazenland.quote:
Ow ik denk je hebt een apart receptquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Grootmoeders kippensoep:
http://www.mijnreceptenbo(...)kippensoep-5613.html
Ahw. Zielig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef Rezania het volgende:
Gewoon een levende kip in een pan met kokend water gooien, een half uur wachten en klaar.
Turkijequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bazenland.
Ik ben er nog nooit geweest. Lijkt me echt een leuk land.
Zijn de Turken in Turkije net zo leuk als de Turken in Nederland of is het anders daar?
Spreek je Turks?(Ik ken alleen maar een paar woorden, moeilijke taal
).
Neuquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow ik denk je hebt een apart recept
Hij voegt er nog wat smegma aan toe, dat is zijn geheime ingrediënt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow ik denk je hebt een apart recept
Nee de \Turken daar zijn volledig anders.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bazenland.
Ik ben er nog nooit geweest. Lijkt me echt een leuk land.
Zijn de Turken in Turkije net zo leuk als de Turken in Nederland of is het anders daar?
Spreek je Turks?(Ik ken alleen maar een paar woorden, moeilijke taal
).
En toch zou ik het etenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij voegt er nog wat smegma aan toe, dat is zijn geheime ingrediënt.
Enorm.quote:
Nog aparte dingen gegeten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee de \Turken daar zijn volledig anders.
Ik vind het het beste vakantieland ever. Je wordt volledig in de watten gelegd. Hebben ze iets niet vinden ze het ter plekke voor je uit bij wijze van spreken.
Mooi land, geweldig eten, mooi weer, lekker eten, mooie natuur.
En ja, ik had net les 1 gehad van Turks, kolere moeilijk, maar wel leuk om ze daar 'live' dingen te zeggen die je in je lesboekje hebt staan.
Overal?quote:
Euh, wat noem je apart?quote:
Dat gaat niet hè, ik ben bejaard, ik ga niet de vellen omhoog zitten houdenquote:
Schapenlevers met curry!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euh, wat noem je apart?
Turkse keuken is puik.
Eerst zeg je, zomaar iemand uitnodigenquote:
Dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Eerst zeg je, zomaar iemand uitnodigenEn nu zou je een uitnodiging tot het nuttigen van smegjes smegma vol liefde en verrukking accepteren?
Je bent gegroeid de laatste 3 minuten
![]()
Good 4 U
Ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:33 schreef Dalando het volgende:
Ik wil het niet verknoeien, maar is de nieuwe Mod & (F)A SC van ONZ?
Ik probeer altijd wat ik niet ken uit. Turkije was lamsdarmenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euh, wat noem je apart?
Turkse keuken is puik.
Jullie posten toch ook meequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:33 schreef Dalando het volgende:
Ik wil het niet verknoeien, maar is de nieuwe Mod & (F)A SC van ONZ?
WAAR IS PORSCHE1quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zijn tegen die tijd allang al dood hoor.
Ja fijn nu weet iedereen hetquote:
Weg.quote:
Ik probeer ook altijd wat nieuws te nemen, gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wat ik niet ken uit. Turkije was lamsdarmen
Moet je geen SBS kijken nu?quote:
Het land van Alberechten.quote:
Mag ik mee doen?quote:
Ik moest even een plasjequote:
Daar waar jouw kloon en dit account zo ook heengaanquote:
Sorry yvonne, maar porsche1 was af en toe zo grappigquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar waar jouw kloon en dit account zo ook heengaan
Oh oh. She's serious.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar waar jouw kloon en dit account zo ook heengaan
Waarom heb ik je vorige account ook weer getrasht?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sorry yvonne, maar porsche1 was af en toe zo grappig
En dan hoop je te scoren?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga mijn ballen scheren.
Niet omdat ik leuk vind, maar omdat ik binnenkort vrijgezellendag heb
Het single bestaan. Zucht. Zwaar he.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef smegmanus het volgende:
Hoe moet dat, ik moet het ook gaan doen, heb je tips?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef smegmanus het volgende:
Nee, de "vrijgezel" gaat als kabouter en we moeten nog een baard makenquote:
Oh wacht. Op zo'n manierquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee, de "vrijgezel" gaat als kabouter en we moeten nog een baard maken
Goed plan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee, de "vrijgezel" gaat als kabouter en we moeten nog een baard maken
quote:
Nou?!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom heb ik je vorige account ook weer getrasht?
Ja. Dus nu kan je veilig een slotje plaatsen?quote:
Iets hoort niet in dit rijtje thuis.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal wel een virtueel café zijn denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Baas, buiten FOK! een sociaal leven hebben
Woont Smeg in een weiland?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef Oerbeer het volgende:
Neu. Denk een zuipkeet op een groot weiland.
Zal wel niet veel schelenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Woont Smeg in een weiland?
Die frikandellen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iets hoort niet in dit rijtje thuis.
En daar is ie op de scooter heenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef Oerbeer het volgende:
Neu. Denk een zuipkeet op een groot weiland.
op een 180 skipper is dit goed te doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wheelies trekken op het gras enzo.
Only in Russia.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:06 schreef yvonne het volgende:
Ik stel me het zo ongeveer voor:
En net zo onverstaanbaar
Ken jij deze band?quote:
вор в законе is het enige wat mij geleerd isquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Амстердам!![]()
Я любве болшое это красивий город!
Kunnen we hoog of laag springen, maar die krijgen we niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Rezania het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds op een Dictator tagje.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Rezania het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds op een Dictator tagje.
Wat betekent dat dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef ukga het volgende:
[..]
вор в законе is het enige wat mij geleerd is
Nee, jaag iemand weg dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Is er trouwens al een functie vrij?
Ja, maar mijn dictatorschap wordt al door verschillende mensen erkent, die van jouw niet.quote:
Geen mod meer, maar hij heeft nog steeds die corrigerende toon.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met SuperwormJim?
Jupquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Meh. Niet de juiste middelen voor.![]()
Dat wordt dus alsnog wachten...
Gister al gedaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:24 schreef yvonne het volgende:
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Stem es ff?
Vanmiddag al gedaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:24 schreef yvonne het volgende:
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Stem es ff?
Neem bamisoep, lekkerderquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:25 schreef Oerbeer het volgende:
Oke oke, dus ik net mijn bakje noodles geopend, water gekookt en alles, vergeet ik de zakjes met kruiden en gedroogde groente eruit te halen
quote:
quote:
Dit is al een deel 2quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:29 schreef ukga het volgende:
komt van dit goeden topic ook een deel 2?
O, dan ga ik maar jersey shore aflevering 8 kijken. dit wordt mij te vel van het goedenquote:
Dit kan puur omdat het vrijdag patatdag is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:29 schreef ukga het volgende:
komt van dit goeden topic ook een deel 2?
een pilsje kan dat bestquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dit kan puur omdat het vrijdag patatdag is.
Het is friet. Ja ja ja.
Geeneens een avondwinkel naarbij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nu heb ik ook honger en er is niets meer in huis en alle winkels in het dorp zijn dicht.
In Leeuwarden, dat is een uur met de fiets.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Geeneens een avondwinkel naarbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |