Je weet toch wel dat de meeste diėten niet werken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
Willen mensen geen frikadellen voor mijn neus eten als ik op dieet ben.
Mezelf volvreten werkt helaas ook niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de meeste diėten niet werken?
Nee, je moet dan ook een goede balans tussen eten en bewegen zien te vinden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mezelf volvreten werkt helaas ook niet.
Nu heb ik hongerquote:
Dat mag blijkbaar pas na je eerste kindquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bewegen is een hardnekkig fabeltjequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je moet dan ook een goede balans tussen eten en bewegen zien te vinden.
Probeer Dr Frank eens, succes verzekerdquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
DEquote:
En dan val ik alsnog geen flikker af.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je moet dan ook een goede balans tussen eten en bewegen zien te vinden.
Jij bent zo'n huisvrouw met een kort pittig kapsel die een maatje meer niet erg vindt en van het leven geniet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bewegen is een hardnekkig fabeltje
Ik wacht ook. Maar kindjes die vragen worden overgeslagen dus doe ik het verkapt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef honkeytonk het volgende:
Yvonne, ik wacht nog steeds op mijn tagje "Superadmin" of "opstandige puber"
*ril, en een kekke felle haarkleur.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent zo'n huisvrouw met een kort pittig kapsel die een maatje meer niet erg vindt en van het leven geniet?
Ik stuur haar elke dag een kaartje waarin ik een rebus zet die altijd op de zelfde vraag uit komt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik wacht ook. Maar kindjes die vragen worden overgeslagen dus doe ik het verkapt.
Tijd voor de shoarmaboer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook trek van gekregen.
En die kilo's komen ook weer even snel terug als je stopt met je dieet. Maar ja, je moet het zelf weten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan val ik alsnog geen flikker af.
Nu wel.
Problemen met hippe korte kapsels dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent zo'n huisvrouw met een kort pittig kapsel die een maatje meer niet erg vindt en van het leven geniet?
Hé, ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef honkeytonk het volgende:
Yvonne, ik wacht nog steeds op mijn tagje "Superadmin" of "opstandige puber"
Ervaring?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Probeer Dr Frank eens, succes verzekerd
Als je niet drinkt gaat het nog sneller. Niet eten en niet drinken, ben je zo in 30 dagen redelijk wat vocht kwijtquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan val ik alsnog geen flikker af.
Nu wel.
Wat?!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
*ril, en een kekke felle haarkleur.
Nee.\
Maar even serieus, lees de diverse artikelen er maar over.
Bewegen is een zeer hardnekkige fabel.
Ja, het ziet er niet uit imo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef coban het volgende:
[..]
Problemen met hippe korte kapsels dan?
Ik stuur haar elke dag een PM vol met rozen en andere dingen die vrouwen leuk schijnen te vinden maar zonder enig effect.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik stuur haar elke dag een kaartje waarin ik een rebus zet die altijd op de zelfde vraag uit komt.
Jij verdient zo'n tagje, gozer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik stuur haar elke dag een PM vol met rozen en andere dingen die vrouwen leuk schijnen te vinden maar zonder enig effect.
Ik heb het ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?!Echt waar?
[..]
Ja, het ziet er niet uit imo.
vet, bejaardensex, frikandellen en smegmanusquote:
Als ik normaal gezond eet val ik niet af, ik kan het weten. Ik zal mijn hele leven moeten opletten met alles wat ik eet, jammer dan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
En die kilo's komen ook weer even snel terug als je stopt met je dieet. Maar ja, je moet het zelf weten.
Uiteraard wel een kunstgebit nemen, want je kan gedag zeggen tegen je gebit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef coban het volgende:
Enige manier om af te vallen is volvreten en dan kotsen. Dit elke dag 80 keer.
Jij ook man, jij ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij verdient zo'n tagje, gozer.
Eenentwintig dagen geheel verzorgde vakantie in Sierra Leone of Guinee-Bissau, Somaliland werkt wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, even doorzetten, maar gezondquote:
Tnx for the tip bro.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als je niet drinkt gaat het nog sneller. Niet eten en niet drinken, ben je zo in 30 dagen redelijk wat vocht kwijt
Ik ben 1 maand gebanned, en zelfs de Admins worden locoquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
vet, bejaardensex, frikandellen en smegmanus
Wat is je bmi?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik normaal gezond eet val ik niet af, ik kan het weten. Ik zal mijn hele leven moeten opletten met alles wat ik eet, jammer dan.
Ook bejaarden puberenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij had ook een tagje "opstandige puber" gevraagd?
Ik zal me eens gaan inlezen. Het vliegt er nu ook wel af, pas 5 dagen bezig en 6.5 kilo kwijt. Maar gezond is het niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, even doorzetten, maar gezondEn het vliegt er af!
Oh. Wat een poetsquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je kent mij niet eens, ik ben stiekem AdvancedPower. Je weet.
wat is je vetpercentage?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
28
HAHAHAAHHA MYRAELA IS BOEM DIK!!!1!11!!!!
Neuh. Vind ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
28
Een topic naar mijn hartquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
vet, bejaardensex, frikandellen en smegmanus
Da's vocht, dat kan in het begin. Maar je normale maaltijden zijn en blijven belangrijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal me eens gaan inlezen. Het vliegt er nu ook wel af, pas 5 dagen bezig en 6.5 kilo kwijt. Maar gezond is het niet.
Ietsjes maar, ik zou iig niet op die manier afvallen want slappe huid enzo. Heb vriendin die in 3 maanden 20 kilo afviel ofzo en haar huid is net als die van omaatjes.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
28
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
En nu ga ik proberen kaartjes te regelen voor beats010.
We kunnen het ook elke week doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef utopie het volgende:
wat is dit. komt er nu elke dag een stelling v.d. dag ofzo ?
Dat moest ik ooit ook voordat iemand mijn knie aan gort traptequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kreeg gisteren een test met allemaal enge metertjes, en hartslag meters, en vet percentage en ik moest allemaal testen afleggen omdat ik naar Heren 1 ga
Je raaskaltquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik ben 1 maand gebanned, en zelfs de Admins worden loco
DIT HAD IK NOOIT ZIEN AANKOMEN!
Hulp vragen aan een professionele diėtiste is sowieso de beste keuze.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's vocht, dat kan in het begin. Maar je normale maaltijden zijn en blijven belangrijkMaar informeer je eens. En anders een gewone dietiste is zo gek nog niet.
Ai, kut man, nooit meer op oude niveau gekomen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat moest ik ooit ook voordat iemand mijn knie aan gort trapte
Ja hey, of we doen een stelling van de maand.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
We kunnen het ook elke week doen.
Dan is het de stelling van de week hihihiihahaha.
http://www.leerwiki.nl/Dokter_Frank_Dieet,_hoe_werkt_hetquote:
Ja. Tong's schuld inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nachtbagger is vroeg deze avond.
Heeft Tong80 FOK gehackt?
Vrolijkheid troef in dit gezellige forum.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef Saisai het volgende:
Het doel van dit topic is mij niet duidelijk.
he, donderstraalquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef Saisai het volgende:
Het doel van dit topic is mij niet duidelijk.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf is het onderwerp van dit topic dan?
quote:
Tijdens je afwezigheid is er nogal wat veranderdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |