Thee met honing of gewoon thee of ijsquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we geen honing en melk vind ik vies.
[..]
Op 't moment niet.
Ik zal zo even aan ma vragen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Thee met honing of gewoon thee of ijs
Dat hoef ik gelukkig niet, ohjawel, ik moet morgen m'n kamer opruimen, rot op man.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:06 schreef coban het volgende:
[..]
Ohhnee ik bedoel huishoudelijk werk
normaal geld verdienen hoeft niet
20quote:
Waarom 20 emogiffenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat hoef ik gelukkig niet, ohjawel, ik moet morgen m'n kamer opruimen, rot op man.![]()
[..]
20
Haha echt hequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat hoef ik gelukkig niet, ohjawel, ik moet morgen m'n kamer opruimen, rot op man.![]()
[..]
20
Nieuwe rkc sjaal breienquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:10 schreef Patje1987 het volgende:
Niemand thuis, weet niet wat ik moet doen. Gr.
Jij was vandaag toch al vrijj?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
nou fijn met mij gaat het ook goed lekker weekend eindelijk
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, ik ben 20, en m'n ouders denken dus nog de baas over mij te zijn.
En dan moet je van je moeder post gaan bezorgen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
20
Woon je nog thuis?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, ik ben 20, en m'n ouders denken dus nog de baas over mij te zijn.
Ik kan toch heul niet breien en heb geen naalden en wol en allesquote:
Als het maar werk is.. zei ze.. dus ik dacht, fuck it, ik kijk wel.. Maar dat gaat m dus niet worden, en nu zeg ik gewoon, fuck it, ik werk niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan moet je van je moeder post gaan bezorgen?![]()
Ik was ziek op school dikke hoofdpijn helemaal gekregen van hoesten kon beter thuisblijven eigenlijk.quote:
Waarom niet naar huis gegaan danquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik was ziek op school dikke hoofdpijn helemaal gekregen van hoesten kon beter thuisblijven eigenlijk.
Ok.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:13 schreef coban het volgende:
Niemand die een bonbon van mij wilt?
Er zit heus niks in hoor
Hey kerelquote:
Bonbom.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:13 schreef coban het volgende:
Niemand die een bonbon van mij wilt?
Er zit heus niks in hoor
Had niet zoveel uur dus dacht ik maak nog even de dag af.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom niet naar huis gegaan dan
Dan ga je naalden en wol regelen en dan ga je leren breien. Dan heb je voorlopig genoeg te doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan toch heul niet breien en heb geen naalden en wol en alles
Awh oke zo erg nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Had niet zoveel uur dus dacht ik maak nog even de dag af.
Staat wel goed op je CV als je een baantje weet te vinden wat iets betekend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als het maar werk is.. zei ze.. dus ik dacht, fuck it, ik kijk wel.. Maar dat gaat m dus niet worden, en nu zeg ik gewoon, fuck it, ik werk niet.
Is die al klaar?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:11 schreef Dalando het volgende:
Jullieeeeeeeeeeeeeeeee moeteeeeeeeeeeeeeeen nogsteeeeeeeeeeeeeds op de nieuwe lijst wachten todaaaaaaaaaaaaaaaaat ik de lapoooooooooooooo krijgggggggggg
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga je naalden en wol regelen en dan ga je leren breien. Dan heb je voorlopig genoeg te doen
Mja, helemaal prima, maar in mijn sector is niks te vinden, totdat ze zien dat ik mn diploma binnen heb.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat wel goed op je CV als je een baantje weet te vinden wat iets betekend.
hey wat hoezoquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef coban het volgende:
Ik dacht dat jullie van mij hielden. Mij vertrouwden. Alles. Alles is weg.
Oké.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef coban het volgende:
Ik dacht dat jullie van mij hielden. Mij vertrouwden. Alles. Alles is weg.
Ja maar ik wil helemaal nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga je naalden en wol regelen en dan ga je leren breien. Dan heb je voorlopig genoeg te doen
Gaat 't nu beter?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee en toen was ik thuis en ging ik naar bed.
Dan maar niet werken, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, helemaal prima, maar in mijn sector is niks te vinden, totdat ze zien dat ik mn diploma binnen heb.
Ook baas uiteraardquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Juup
Ik heb een Hertog Jan nu.
Wat wil je wel?quote:
Heb bijna heel de week nog niet gebeld met mensen, forever alonequote:
Precies, ik heb geen zin om iets uit te voeren waar ik me totaal niet in interesseer. En inderdaad, dat is ook wel een klein beetje luiheid, maar ik vind dat dag mag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan maar niet werken, inderdaad.
Nee van jouquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die van skype afhankelijk zijn
Morgenavond zit ik niet op FOK!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ook baas uiteraard. Doen we morgen weer.
Oke gelukkigquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel beetje, nog wel verkouden enzo en zere keel maar geen hoofdpijn meer.
Ik ga ook even douchen, goeden tip.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohmaar ik sta nu bij de douche dus je moet nog even wachten dan
Hallon,quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:20 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Hallon,
ik ben akkerr, mijnen vrouw heet Ria en onze hont rakker.
[ afbeelding ]
grgr
Ja.quote:
Oké en je plaatje faalt. gr grquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:20 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Hallon,
ik ben akkerr, mijnen vrouw heet Ria en onze hont rakker.
[ afbeelding ]
grgr
Hoeveel nanoseconde zitten er in een seconde?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik, daarom was die post serieus.
Even deze bazenpost quoten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef Ragboer het volgende:
Hardcore Italia!
Viva Forza Italia.
Lazio
Irriducibili
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:21 schreef Patje1987 het volgende:
Oke nu allemaal douchen en daarna allemaal skype aanzetten.
1000 toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoeveel nanoseconde zitten er in een seconde?
Ik douch altijd 's ochtends.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:21 schreef Patje1987 het volgende:
Oke nu allemaal douchen en daarna allemaal skype aanzetten.
Welke hype?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:22 schreef Ragboer het volgende:
Ik weiger mee te doen met jullie skypehype.
1 seconde = 1.000.000 microseconden = 1.000.000.000 nanosecondenquote:
Nee, milliseconde is 1000quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
1 seconde = 1.000 microseconden = 1.000.000.000 nanoseconden
Zo dan?
Schoonheidquote:
Ik ben nu schor dus ik klink heel mannelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die als 5 jarige meisjes klinken en daarom niet op skype durven
Ja, daar kom ik ook net achter.quote:
Radio 49 jwzquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef Ragboer het volgende:
SkypeInteeltKliek, doet mij teveel denken aan ONZ Radio of hoe die teringtroep tegenwoordig heet.
mensen die kim holland niet op TomTomquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef aight1 het volgende:
Mensen die mijn stem niet op hun TomTom hebben
Heyquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die mijn stem niet gehoord hebben
Vrouwen die stem van ragboer niet als ringtone hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef Ragboer het volgende:
Mannen die zich nog nooit op de stem van MarokkaanseKip hebben afgetrokken...
Ik verzet me er tegen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
Weer een nieuw fenomeen? Eerst TC, nu alweer Skype? Waar gaat het heen met UDOWU
Ik ook, maar ik heb tv naast mn pc staanquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ben TVOH kijken schatjes![]()
Bij TC kan je je cam tenminste nog gratis gebruiken, bij Skype moet je er geloof ik voor betalen om te videobellen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
Weer een nieuw fenomeen? Eerst TC, nu alweer Skype? Waar gaat het heen met UDOWU
Nee hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij TC kan je je cam tenminste nog gratis gebruiken, bij Skype moet je er geloof ik voor betalen om te videobellen.
Al die namenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Had alles voor je over
toch ben je weggelopen
maar ik had het kunnen weten dat het toch zover zou komen
k-rim
haahhaaquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Al die namen
G-no
K-rim
H-chid
R-win
O-mar
A-li
Meh-med__!
Ja, sorry.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haahhaa
meeste ken ik niet eens
alleen g-no en k-rim
Je verzon ze
Die kop van Negativ is wel baas.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die kop van Negativ is wel baas.
FOK!ken in de badkamer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
Mensen enge geluiden in kamer naast badkamer. Nu badkamer niet uitdurven. r.i.p.
Hoiquote:
smegma? Jij mee sc-en?quote:
Hulde aan The_Terminator welquote:
Rez houd je mond Sharr is een leuk meisjequote:
Kom ze maar brengenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Patje1987 het volgende:
Hmm zal ik zo bitterballen maken? Bier heb ik al.
Je doet maar wat je niet laten kan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Patje1987 het volgende:
Hmm zal ik zo bitterballen maken? Bier heb ik al.
Dankje, ja inderdaad wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Rez houd je mond Sharr is een leuk meisje
Sowiesoquote:
Ja helemaal daarheenquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Rez houd je mond Sharr is een leuk meisje
quote:
Sharr is hier wel vaker.quote:
De eerste bij googlequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Iemand goeie van youtube naar mp3 converter?
tunetune.netquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
van DVDvideosoft.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hehe, jij zou gewoon DEVver moeten zijn. MOETEN HOOR JE ME! MOETEN!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
SowiesoVind het alleen wel een beetje jammer dat er nog geen FOK! statistieken op FOK! zelf staan, geen enkele developer die daar mee wil beginnen. Ik wel, maar ik krijg geen reactie.
Mja kan gebeuren hè.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef coban het volgende:
Ik heb echt besloten dat jullie stom zijn.
http://www.vidtomp3.comquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
http://www.dvdvideosoft.c(...)to-MP3-Converter.htmquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OVEREENKOMST DIE HEB IK OOK.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://www.dvdvideosoft.c(...)to-MP3-Converter.htm
Gratis, geen spam, en goeie kwaliteit.
Oh.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik refereer naar haar in deze post:
[..]
[..]
Sharr is hier wel vaker.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
van DVDvideosoft.
Gewoon googlen naar DVDvideosoft youtube to mp3 converter
GMTA allesquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat weet ik ook welquote:
Die gebruik ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die is ook gewoon baas, net zoals jij bent.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hehe, jij zou gewoon DEVver moeten zijn. MOETEN HOOR JE ME! MOETEN!
Trouwens zou ik veel rondhangen in de PHP&MySQL/HTML/JS voor newbs topic in DIG/DEV. GM zit daar ook vaak en kun je ff pauperen met je dev skills
Wajooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow. Al bij Danny geprobeerd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja, maar ik heb dus van GM te horen gekregen dat ik me moest aanmelden bij Breuls, en die negeert mijn email gewoon, blijkbaar.
Ik heb herinneringen aan dezen nummer:quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mooie herinneringen aan dit nr
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wajooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow. Al bij Danny geprobeerd?
Haha, de nieuwe DEV layout enzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar die heeft het te druk voor mij man.
Dit nummer was echt helemaal 'de bom' toen ik in de eerste zat:quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mooie herinneringen aan dit nr
Onder anderequote:
Is hij verhuisd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onder andereMja, die is ook nog steeds bezig met z'n nieuwe huis, niet echt veel online op dit moment enzo.
Dat topic niet hebben gezien.quote:
Mensen die 24u per dag op fok zittenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat topic niet hebben gezien.Hij is helemaal blij met zijn nieuwe huis.
Ik slaap ook nog 8 uur per dag ja, dus dat is dan 16 uur per dag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die 24u per dag op fok zitten
En je weigert pertinent om te eten achter de computer, dus dat is ca. 15 uur per dagquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik slaap ook nog 8 uur per dag ja, dus dat is dan 16 uur per dag.
Ik zit de laatste tijd helemaal niet veel te FOK!en, en toch krijg ik (meestal zelfs ongewild) dingen mee die ik gewoon onthoudquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die 24u per dag op fok zitten
Nope, geen ban. In fact, 20minuten geleden was hij nog actief.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
Heeft P_z trouwens een ban? Ik heb hem gelukkig de hele dag al niet gezien!
Was 20.... nvm..quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
Heeft P_z trouwens een ban? Ik heb hem gelukkig de hele dag al niet gezien!
Morgen NAC - Utreg.quote:
Ik troost je wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
Iemand troost mij
Ik heb hele hete koffie over mijn hand gemorst en het deed au.
Wie hosselt Coban altijd? Die moet kusje op de boeboe geven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
Iemand troost mij
Ik heb hele hete koffie over mijn hand gemorst en het deed au.
Maar 15 uur?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En je weigert pertinent om te eten achter de computer, dus dat is ca. 15 uur per dag
Lurker.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nope, geen ban. In fact, 20minuten geleden was hij nog actief.
watquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
Het iz wiekent
Hed wiekent fan nied cunnen spellen
PRINGLESquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
Ik eet pringles hot and spicy haters gaan haten lovers gaan loven
Ik stel me neutraal op bij deze.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
Is er trouwens al nieuws over GTA V?quote:
Inderdaad, maar die post is om Little Jacob te adoreren.quote:
Ik zou hem voor gratis op de markt weggeven en gewoon een nieuwe halenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:23 schreef Dalando het volgende:
KutlaptopChrome gebruikt 30% CPU bij een 720i HD filmpje op youtube
___
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:23 schreef Dalando het volgende:
KutlaptopChrome gebruikt 30% CPU bij een 720i HD filmpje op youtube
___
Hij is ook wel aan vervanging toe, Random BSOD's, dooie pixels, etc etc.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou hem voor gratis op de markt weggeven en gewoon een nieuwe halen
kaaaaaaaaaaaaaaasquote:
Ahh je wacht tot het punt tot ie het echt begeeftquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hij is ook wel aan vervanging toe, Random BSOD's, dooie pixels, etc etc.
Nou, ik verwacht dat hij het nog wel een tijdje volhoud, maar ik ben behoorlijk aan het sparen voor mijn opleiding, en dan als ik aan die opleiding ga beginnen nieuwe laptop met (ik hoop) een i5 of i7, zo'n eentje die het niet snel begeeft enzo. Windows 8 erbij zou ook fijn zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ahh je wacht tot het punt tot ie het echt begeeft
gta4 verkocht na een paar uur spelenquote:
Zo herkenbaar! Probeer ik een wagen mooi te houden, knalt er een andere auto bovenop.quote:
Okeej naja lekker sparenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou, ik verwacht dat hij het nog wel een tijdje volhoud, maar ik ben behoorlijk aan het sparen voor mijn opleiding, en dan als ik aan die opleiding ga beginnen nieuwe laptop met (ik hoop) een i5 of i7, zo'n eentje die het niet snel begeeft enzo. Windows 8 erbij zou ook fijn zijn.
Je moet wel voor rood stoppen hequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Probeer ik een wagen mooi te houden, knalt er een andere auto bovenop.Probeer ik over te steken, word ik aangereden.
In beide gevallen schiet ik een kogel door de kop van de bestuurder.
Hehe. IN tussentijd werken.quote:
Ja, dag! Dat kost tijd en tijd is geld.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet wel voor rood stoppen he
Faal.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
GTA2 joh
[img]http://img.brothersoft.com/screenshots/softimage/g/gta_2-166761-1.jpeg[img]
Macquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef Beach het volgende:
Dalando koop gewoon een Macbook.
[ afbeelding ]
VC en SA heb ik wel uitgespeeld maar IV stopte ik mee na de eerste missie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:27 schreef Beach het volgende:
[..]
gta4 verkocht na een paar uur spelenik vond er niks aan
Das waar, maar ik was altijd zo'n nerd die voor de stoplichten in GTA stopte en zelf werd gecarjackedquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dag! Dat kost tijd en tijd is geld.![]()
Ik heb i7 in mijn mac, ook in mijn windows pc trouwens.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
Ik wil die i5/i7 omdat ik er ook nog wel andere dingen mee wil kunnen doen dan Safari en iTunes gebruiken. Safari. De op 2 na kutste browser om voor te DEVven.
Daar heb ik ook nog een plaatje vanquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:33 schreef Dalando het volgende:
EN TOEN SCHOPTE IK KEIHARD TEGEN DE DEURPOST AAN GODVERDOMME
Safariquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
Ik wil die i5/i7 omdat ik er ook nog wel andere dingen mee wil kunnen doen dan Safari en iTunes gebruiken. Safari. De op 2 na kutste browser om voor te DEVven.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een plaatje van![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een plaatje van![]()
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik dus.quote:
Kusje op je teenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:35 schreef Dalando het volgende:
[..].
Dankje. Dat helpt echt tegen het feit dat mijn hele teen nu blauw is geworden
IEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voeten zijn niet vies.quote:
Ik wil net zeggen, als er wat tussen m'n tanden zit, haal ik het er gewoon tussen weg met m'n grote teennagel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voeten zijn niet vies.Tenminste, niet als je ze gewoon goed wast en verzorgt en zo.
Ik heb niet echt een feet-fetisj...quote:
PAS OP VOOR DE AUTO'S EN FIETSERS EN MENSEN DIE NIET OPVALLEN.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef Hooidraad het volgende:
Even rennen naar de supermarkt.
[ afbeelding ] ffffuuuu-
Ik kan mijn grote teen ook echt in mijn mond stoppen, en jij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, als er wat tussen m'n tanden zit, haal ik het er gewoon tussen weg met m'n grote teennagel.
Dat komt doordat ze gewoon echt focking grappig zijn.quote:
okequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:44 schreef Dalando het volgende:
Kan ik nu wel de lapo voor de nieuwe lijst?
ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik TVOH (en ondertussen FOK! ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |