kaaaaaaaaaaaaaaasquote:
Ahh je wacht tot het punt tot ie het echt begeeftquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hij is ook wel aan vervanging toe, Random BSOD's, dooie pixels, etc etc.
Nou, ik verwacht dat hij het nog wel een tijdje volhoud, maar ik ben behoorlijk aan het sparen voor mijn opleiding, en dan als ik aan die opleiding ga beginnen nieuwe laptop met (ik hoop) een i5 of i7, zo'n eentje die het niet snel begeeft enzo. Windows 8 erbij zou ook fijn zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ahh je wacht tot het punt tot ie het echt begeeft
gta4 verkocht na een paar uur spelenquote:
Zo herkenbaar! Probeer ik een wagen mooi te houden, knalt er een andere auto bovenop.quote:
Okeej naja lekker sparenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou, ik verwacht dat hij het nog wel een tijdje volhoud, maar ik ben behoorlijk aan het sparen voor mijn opleiding, en dan als ik aan die opleiding ga beginnen nieuwe laptop met (ik hoop) een i5 of i7, zo'n eentje die het niet snel begeeft enzo. Windows 8 erbij zou ook fijn zijn.
Je moet wel voor rood stoppen hequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Probeer ik een wagen mooi te houden, knalt er een andere auto bovenop.Probeer ik over te steken, word ik aangereden.
In beide gevallen schiet ik een kogel door de kop van de bestuurder.
Hehe. IN tussentijd werken.quote:
Ja, dag! Dat kost tijd en tijd is geld.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet wel voor rood stoppen he
Faal.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
GTA2 joh
[img]http://img.brothersoft.com/screenshots/softimage/g/gta_2-166761-1.jpeg[img]
Macquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef Beach het volgende:
Dalando koop gewoon een Macbook.
[ afbeelding ]
VC en SA heb ik wel uitgespeeld maar IV stopte ik mee na de eerste missie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:27 schreef Beach het volgende:
[..]
gta4 verkocht na een paar uur spelenik vond er niks aan
Das waar, maar ik was altijd zo'n nerd die voor de stoplichten in GTA stopte en zelf werd gecarjackedquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dag! Dat kost tijd en tijd is geld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |