Hulde aan The_Terminator welquote:
Rez houd je mond Sharr is een leuk meisjequote:
Kom ze maar brengenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Patje1987 het volgende:
Hmm zal ik zo bitterballen maken? Bier heb ik al.
Je doet maar wat je niet laten kan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Patje1987 het volgende:
Hmm zal ik zo bitterballen maken? Bier heb ik al.
Dankje, ja inderdaad wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Rez houd je mond Sharr is een leuk meisje
Sowiesoquote:
Ja helemaal daarheenquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Rez houd je mond Sharr is een leuk meisje
quote:
Sharr is hier wel vaker.quote:
De eerste bij googlequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Iemand goeie van youtube naar mp3 converter?
tunetune.netquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
van DVDvideosoft.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hehe, jij zou gewoon DEVver moeten zijn. MOETEN HOOR JE ME! MOETEN!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
SowiesoVind het alleen wel een beetje jammer dat er nog geen FOK! statistieken op FOK! zelf staan, geen enkele developer die daar mee wil beginnen. Ik wel, maar ik krijg geen reactie.
Mja kan gebeuren hè.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef coban het volgende:
Ik heb echt besloten dat jullie stom zijn.
http://www.vidtomp3.comquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
http://www.dvdvideosoft.c(...)to-MP3-Converter.htmquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OVEREENKOMST DIE HEB IK OOK.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://www.dvdvideosoft.c(...)to-MP3-Converter.htm
Gratis, geen spam, en goeie kwaliteit.
Oh.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik refereer naar haar in deze post:
[..]
[..]
Sharr is hier wel vaker.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
van DVDvideosoft.
Gewoon googlen naar DVDvideosoft youtube to mp3 converter
GMTA allesquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat weet ik ook welquote:
Die gebruik ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die is ook gewoon baas, net zoals jij bent.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hehe, jij zou gewoon DEVver moeten zijn. MOETEN HOOR JE ME! MOETEN!
Trouwens zou ik veel rondhangen in de PHP&MySQL/HTML/JS voor newbs topic in DIG/DEV. GM zit daar ook vaak en kun je ff pauperen met je dev skills
Wajooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow. Al bij Danny geprobeerd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja, maar ik heb dus van GM te horen gekregen dat ik me moest aanmelden bij Breuls, en die negeert mijn email gewoon, blijkbaar.
Ik heb herinneringen aan dezen nummer:quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mooie herinneringen aan dit nr
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wajooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow. Al bij Danny geprobeerd?
Haha, de nieuwe DEV layout enzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar die heeft het te druk voor mij man.
Dit nummer was echt helemaal 'de bom' toen ik in de eerste zat:quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mooie herinneringen aan dit nr
Onder anderequote:
Is hij verhuisd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onder andereMja, die is ook nog steeds bezig met z'n nieuwe huis, niet echt veel online op dit moment enzo.
Dat topic niet hebben gezien.quote:
Mensen die 24u per dag op fok zittenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat topic niet hebben gezien.Hij is helemaal blij met zijn nieuwe huis.
Ik slaap ook nog 8 uur per dag ja, dus dat is dan 16 uur per dag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die 24u per dag op fok zitten
En je weigert pertinent om te eten achter de computer, dus dat is ca. 15 uur per dagquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik slaap ook nog 8 uur per dag ja, dus dat is dan 16 uur per dag.
Ik zit de laatste tijd helemaal niet veel te FOK!en, en toch krijg ik (meestal zelfs ongewild) dingen mee die ik gewoon onthoudquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die 24u per dag op fok zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |