Okeej naja lekker sparenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou, ik verwacht dat hij het nog wel een tijdje volhoud, maar ik ben behoorlijk aan het sparen voor mijn opleiding, en dan als ik aan die opleiding ga beginnen nieuwe laptop met (ik hoop) een i5 of i7, zo'n eentje die het niet snel begeeft enzo. Windows 8 erbij zou ook fijn zijn.
Je moet wel voor rood stoppen hequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Probeer ik een wagen mooi te houden, knalt er een andere auto bovenop.Probeer ik over te steken, word ik aangereden.
In beide gevallen schiet ik een kogel door de kop van de bestuurder.
Hehe. IN tussentijd werken.quote:
Ja, dag! Dat kost tijd en tijd is geld.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet wel voor rood stoppen he
Faal.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
GTA2 joh
[img]http://img.brothersoft.com/screenshots/softimage/g/gta_2-166761-1.jpeg[img]
Macquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef Beach het volgende:
Dalando koop gewoon een Macbook.
[ afbeelding ]
VC en SA heb ik wel uitgespeeld maar IV stopte ik mee na de eerste missie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:27 schreef Beach het volgende:
[..]
gta4 verkocht na een paar uur spelenik vond er niks aan
Das waar, maar ik was altijd zo'n nerd die voor de stoplichten in GTA stopte en zelf werd gecarjackedquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dag! Dat kost tijd en tijd is geld.![]()
Ik heb i7 in mijn mac, ook in mijn windows pc trouwens.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
Ik wil die i5/i7 omdat ik er ook nog wel andere dingen mee wil kunnen doen dan Safari en iTunes gebruiken. Safari. De op 2 na kutste browser om voor te DEVven.
Daar heb ik ook nog een plaatje vanquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:33 schreef Dalando het volgende:
EN TOEN SCHOPTE IK KEIHARD TEGEN DE DEURPOST AAN GODVERDOMME
Safariquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
Ik wil die i5/i7 omdat ik er ook nog wel andere dingen mee wil kunnen doen dan Safari en iTunes gebruiken. Safari. De op 2 na kutste browser om voor te DEVven.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een plaatje van![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een plaatje van![]()
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik dus.quote:
Kusje op je teenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:35 schreef Dalando het volgende:
[..].
Dankje. Dat helpt echt tegen het feit dat mijn hele teen nu blauw is geworden
IEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voeten zijn niet vies.quote:
Ik wil net zeggen, als er wat tussen m'n tanden zit, haal ik het er gewoon tussen weg met m'n grote teennagel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voeten zijn niet vies.Tenminste, niet als je ze gewoon goed wast en verzorgt en zo.
Ik heb niet echt een feet-fetisj...quote:
PAS OP VOOR DE AUTO'S EN FIETSERS EN MENSEN DIE NIET OPVALLEN.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef Hooidraad het volgende:
Even rennen naar de supermarkt.
[ afbeelding ] ffffuuuu-
Ik kan mijn grote teen ook echt in mijn mond stoppen, en jij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, als er wat tussen m'n tanden zit, haal ik het er gewoon tussen weg met m'n grote teennagel.
Dat komt doordat ze gewoon echt focking grappig zijn.quote:
okequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:44 schreef Dalando het volgende:
Kan ik nu wel de lapo voor de nieuwe lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |