Safariquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
Ik wil die i5/i7 omdat ik er ook nog wel andere dingen mee wil kunnen doen dan Safari en iTunes gebruiken. Safari. De op 2 na kutste browser om voor te DEVven.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een plaatje van![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een plaatje van![]()
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik dus.quote:
Kusje op je teenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:35 schreef Dalando het volgende:
[..].
Dankje. Dat helpt echt tegen het feit dat mijn hele teen nu blauw is geworden
IEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voeten zijn niet vies.quote:
Ik wil net zeggen, als er wat tussen m'n tanden zit, haal ik het er gewoon tussen weg met m'n grote teennagel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voeten zijn niet vies.Tenminste, niet als je ze gewoon goed wast en verzorgt en zo.
Ik heb niet echt een feet-fetisj...quote:
PAS OP VOOR DE AUTO'S EN FIETSERS EN MENSEN DIE NIET OPVALLEN.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef Hooidraad het volgende:
Even rennen naar de supermarkt.
[ afbeelding ] ffffuuuu-
Ik kan mijn grote teen ook echt in mijn mond stoppen, en jij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, als er wat tussen m'n tanden zit, haal ik het er gewoon tussen weg met m'n grote teennagel.
Dat komt doordat ze gewoon echt focking grappig zijn.quote:
okequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:44 schreef Dalando het volgende:
Kan ik nu wel de lapo voor de nieuwe lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |