Mja, helemaal prima, maar in mijn sector is niks te vinden, totdat ze zien dat ik mn diploma binnen heb.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat wel goed op je CV als je een baantje weet te vinden wat iets betekend.
hey wat hoezoquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef coban het volgende:
Ik dacht dat jullie van mij hielden. Mij vertrouwden. Alles. Alles is weg.
Oké.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef coban het volgende:
Ik dacht dat jullie van mij hielden. Mij vertrouwden. Alles. Alles is weg.
Ja maar ik wil helemaal nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga je naalden en wol regelen en dan ga je leren breien. Dan heb je voorlopig genoeg te doen
Gaat 't nu beter?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee en toen was ik thuis en ging ik naar bed.
Dan maar niet werken, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, helemaal prima, maar in mijn sector is niks te vinden, totdat ze zien dat ik mn diploma binnen heb.
Ook baas uiteraardquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Juup
Ik heb een Hertog Jan nu.
Wat wil je wel?quote:
Heb bijna heel de week nog niet gebeld met mensen, forever alonequote:
Precies, ik heb geen zin om iets uit te voeren waar ik me totaal niet in interesseer. En inderdaad, dat is ook wel een klein beetje luiheid, maar ik vind dat dag mag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan maar niet werken, inderdaad.
Nee van jouquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die van skype afhankelijk zijn
Morgenavond zit ik niet op FOK!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ook baas uiteraard. Doen we morgen weer.
Oke gelukkigquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel beetje, nog wel verkouden enzo en zere keel maar geen hoofdpijn meer.
Ik ga ook even douchen, goeden tip.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohmaar ik sta nu bij de douche dus je moet nog even wachten dan
Hallon,quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:20 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Hallon,
ik ben akkerr, mijnen vrouw heet Ria en onze hont rakker.
[ afbeelding ]
grgr
Ja.quote:
Oké en je plaatje faalt. gr grquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:20 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Hallon,
ik ben akkerr, mijnen vrouw heet Ria en onze hont rakker.
[ afbeelding ]
grgr
Hoeveel nanoseconde zitten er in een seconde?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik, daarom was die post serieus.
Even deze bazenpost quoten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef Ragboer het volgende:
Hardcore Italia!
Viva Forza Italia.
Lazio
Irriducibili
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:21 schreef Patje1987 het volgende:
Oke nu allemaal douchen en daarna allemaal skype aanzetten.
1000 toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoeveel nanoseconde zitten er in een seconde?
Ik douch altijd 's ochtends.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:21 schreef Patje1987 het volgende:
Oke nu allemaal douchen en daarna allemaal skype aanzetten.
Welke hype?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:22 schreef Ragboer het volgende:
Ik weiger mee te doen met jullie skypehype.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |