zonet Pinoquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:34 schreef Pino112 het volgende:
De clip mag ook wel weer uit de OP.
Wanneer wordt MH bekend gemaakt, is dat al verteld?
Ik ben net pas thuis?quote:
En wees er blij mee!! Ik ben het welquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben net pas thuis?
Ik had even snel het vorige topic gelezen, en zag niks over Adele of Coldplay staan namelijk.
A Team van Ed Sheeran is het geworden, rustig gitaarliedje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben net pas thuis?
Ik had even snel het vorige topic gelezen, en zag niks over Adele of Coldplay staan namelijk.
tis je vergeven hoorquote:
Idd, het is je overgeven..quote:
mazzelaar!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:42 schreef gerbenp het volgende:
Zo, voortaan lekker Ekstra Weekend via 101V kijken weer. Heb een decodertje gefixt.
van Oleta Adams!quote:
Decoder heb ik hier ook (in combinatie met Windows Media Center zelfs, kan over het hele thuisnetwerk live TV streamenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:42 schreef gerbenp het volgende:
Zo, voortaan lekker Ekstra Weekend via 101V kijken weer. Heb een decodertje gefixt.
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 19:54:00WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND !!! #Ekstraweekend #3fm #hekstek #slokkiedoen #Springruiter #eierkoek #neusfluit #sjakiezwart #hond reageer retweet
yup, Ekdom was behoorlijk verbaasd!quote:
Wat geweten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:55 schreef Qunix het volgende:
Jullie luisteren niet naar 3FM.
Anders had je het geweten.
Nee Caro, dus ik was ff wat eigen 90s kneiters aan het draaien om af te kicken, maar wat was het nou precies dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:55 schreef Qunix het volgende:
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 19:54:00WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND !!! #Ekstraweekend #3fm #hekstek #slokkiedoen #Springruiter #eierkoek #neusfluit #sjakiezwart #hond reageer retweet
que?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:55 schreef Qunix het volgende:
Ekdom kreeg per post een gouden plaat van Oleta. van ene "Mo". meer weten we ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Caro, dus ik was ff wat eigen 90s kneiters aan het draaien om af te kicken, maar wat was het nou precies dan?
quote:
tsk...niet eens Operaquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:59 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Veenstra gebruikt zelfs Chrome.
ah zoquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ekdom kreeg per post een gouden plaat van Oleta. van ene "Mo". meer weten we ook niet
Nee toch, Giel gebruikt toch IE7 nog?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl sommige producers (Tjibbe...) ook nog ouderwets IE gebruiken...
w0000h000000quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
Domien zei dat Barend overdag komt vanaf Januari.
Geen idee welke versie, maar iig IE.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nee toch, Giel gebruikt toch IE7 nog?. Of is dit inmiddels IE8
Vraag is echter in plaats van wie...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
mmm...wie gaat er dan weg? giel? nee.....Domien? nee....Ekdom? nee..... Rabbering? misschien..... Coen en Sander? nee.......quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
mijn gok zou ook Rabbering zijn... als het doordeweeks is iig en anders idd Bart waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...wie gaat er dan weg? giel? nee.....Domien? nee....Ekdom? nee..... Rabbering? misschien..... Coen en Sander? nee.......
of in t weekend ipv Bart.....die verving hij zondag al!
en misschien gaat ie dan ook wel Weekend Request doen! of dat Coen en Sander een uur extra krijgen. Of Ekstra Weekend!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
mijn gok zou ook Rabbering zijn... als het doordeweeks is iig en anders idd Bart waarschijnlijk...
maar mn naam noemen is teveel moeitetwitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 20:08:41@gerardekdom @TjibbeTjibsma @Domien One week is 19-09 gedraaid door Guis
http://t.co/ZDTj6esa #ekstraweekend #3fm reageer retweet
over dat grote nieuws? hierboven wordt geopperd dat Barend DagDJ wordt....quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:13 schreef themauster het volgende:
Wie kon er liplezen tijdens de backstage en wie weet wat Domien zei?
Neujquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
Ik gok Claudia op vrijdag weg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:17 schreef themauster het volgende:
Hopelijk Rabbering of Veenstra eruit
wantquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:17 schreef themauster het volgende:
"overdag"......Veenstra kun je in dat opzicht dus wel vergetenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:17 schreef themauster het volgende:
Dat kan toch helemaal niet Timur!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef Paul-89 het volgende:
Zet hem maar overdag in het weekend, dan luister ik toch nooit.
Claudia op vrijdag, en zaterdag en zondag Annemiek weg alsjeblieft.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:17 schreef themauster het volgende:
Domien noemde de naam die is weggekocht bij 3FM.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
En die naam is?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Domien noemde de naam die is weggekocht bij 3FM.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Domien noemde de naam die is weggekocht bij 3FM.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:28 schreef Qunix het volgende:
Oh, ik noemde maar wat. Vond het wel een leuke discussie
de microfoon was dicht toen hij dat zij, maar hij was wel in beeld. Laat ik het zo zeggen "Sander Lantinga" past er mooi in, maar waarom zou je de achternaam zeggen als je collega's bent.quote:
yupquote:
omdat er ook een Sander Guis is misschien? ik roep maar wat!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de microfoon was dicht toen hij dat zij, maar hij was wel in beeld. Laat ik het zo zeggen "Sander Lantinga" past er mooi in, maar waarom zou je de achternaam zeggen als je collega's bent.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat Sander bij de commerciele zou gaan werken, ivm BNN en ik weet ook niet of hij wel zin heeft om zelf te gaan schuiven en anders moet hij weer een duo vormen met iemand en daar moet je ook maar net chemie mee hebben zoals bij Coen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de microfoon was dicht toen hij dat zij, maar hij was wel in beeld. Laat ik het zo zeggen "Sander Lantinga" past er mooi in, maar waarom zou je de achternaam zeggen als je collega's bent.
please please please!!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat Coen in z'n eentje ook niet zo denderend is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan me alleen niet voorstellen dat Sander bij de commerciele zou gaan werken, ivm BNN en ik weet ook niet of hij wel zin heeft om zelf te gaan schuiven en anders moet hij weer een duo vormen met iemand en daar moet je ook maar net chemie mee hebben zoals bij Coen...
Ik denk dat Sander meer met TV gaat doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan me alleen niet voorstellen dat Sander bij de commerciele zou gaan werken, ivm BNN en ik weet ook niet of hij wel zin heeft om zelf te gaan schuiven en anders moet hij weer een duo vormen met iemand en daar moet je ook maar net chemie mee hebben zoals bij Coen...
dat sowieso.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat Coen in z'n eentje ook niet zo denderend is.
ik vond `m destijds in `t Glazen Huis beter in z`n 1tje dan in al die jaren met Sander samen. Het is gewoon wel `n dj met een muziek liefde dat door Sander compleet om zeep wordt geholpen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat Coen in z'n eentje ook niet zo denderend is.
tis solo een beetje een veenstra denk ik.....vind ik niet erg btwquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik vond `m destijds in `t Glazen Huis beter in z`n 1tje dan in al die jaren met Sander samen. Het is gewoon wel `n dj met een muziek liefde dat door Sander compleet om zeep wordt geholpen...
Ook wel weer waar, maar ik vermoed dat je tijdens zo'n week heel anders radio zit te maken dan op een normale doordeweekse dag. Enorm veel live publiek, niet eten, een soort van energie/adrenaline rush. Ach weet je, ik wacht wel afquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik vond `m destijds in `t Glazen Huis beter in z`n 1tje dan in al die jaren met Sander samen. Het is gewoon wel `n dj met een muziek liefde dat door Sander compleet om zeep wordt geholpen...
nou ik kan er niet echt iets uithalen hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:36 schreef hole1988 het volgende:
hier het moment http://hole1988.nl/moimoi2309.mp4
Dat is echt het enige programma dat ik absoluut niet luister en niet kan uitstaanquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis solo een beetje een veenstra denk ik.....vind ik niet erg btw
hoewel ik dat tijdstip liever een beetje feestradio heb zoals Coen en Sander maken
mmm, ik vind Sander Lantinga niet echt passen in de lipbewegingen van Domien, maar ik kan dan ook niet liplezenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:36 schreef hole1988 het volgende:
hier het moment http://hole1988.nl/moimoi2309.mp4
Vast op Fok wel te vinden, even een topic in GC openen dus.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:41 schreef CindieY het volgende:
Iemand met dove vrienden die kunnen liplezen?
Check even Miss Montreal fans.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:41 schreef CindieY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 20:43:40Grapje, grapje grapje mensen. Tatum Dagelet is niet te gast over twee weken. Volgende week Erik van der Hoff, er na Lucille Werner. reageer retweet
Ik zag er ook wel een beetje Ajouad in, die zit wel bij BNN dus zo zou Domien dat misschien hebben kunnen opvangen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:41 schreef CindieY het volgende:
Zou jammer zijn, Ajouad heeft een leuk programma. Wat doet ie eigenlijk verder nog? Ik zag em eens voorbij komen óf bij De Rekenkamer of bij De Keuringsdienst van Waarde, weet even niet meer welke van de twee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag er ook wel een beetje Ajouad in, die zit wel bij BNN dus zo zou Domien dat misschien hebben kunnen opvangen...
en deed hij ook niet puberruil?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, Ajouad heeft een leuk programma. Wat doet ie eigenlijk verder nog? Ik zag em eens voorbij komen óf bij De Rekenkamer of bij De Keuringsdienst van Waarde, weet even niet meer welke van de twee.
Swijnenstal op 3fm was echt afschuwelijk. Zelden zo'n saai programma gehoord als dat.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit goed gevolgd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Swijnenstal op 3fm was echt afschuwelijk. Zelden zo'n saai programma gehoord als dat.
Gelukkig hebben we nu Bertquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Swijnenstal op 3fm was echt afschuwelijk. Zelden zo'n saai programma gehoord als dat.
Truequote:
tradioquote:
hoe GENIAAL is dat ?!?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef Qunix het volgende:
7 uur tot 7 uur Extra weekend
8 / 18 oktober
28 oktober van 19u tot 7uquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef Timo20 het volgende:
5 jaar Ekstra Weekend![]()
wanneer is dat eigenlijk?
het is nu avond geen middag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:02 schreef minthy het volgende:
Ik dacht dat Stenders altijd te laat kwam! Heeft hij zijn leven gebeterd??
tis net als jij een avondmens....quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:02 schreef minthy het volgende:
Ah, ik dacht dat hij gewoon standaard te laat was, ik schrok er van dat hij binnen kwam lopenquote:
Avondmens zijn is ook relatief, ben ik sinds vanavond achter. Het is nog maar 9 uur, maar je had me rustig kunnen wijsmaken dat 't tegen 12en is ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis net als jij een avondmens....
Dat zijn gewoon de toffere mensenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis net als jij een avondmens....
Nee, ze gaan altijd met de Powned radio-crew eten in Hilversum op vrijdag... dus daarom is 'ie altijd weer vroeg in de studio.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:02 schreef minthy het volgende:
ik ben ee nraar mens...ik ben een ochtend en avondmens. einde vd middag en de vooravond zijn niets voor mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Avondmens zijn is ook relatief, ben ik sinds vanavond achter. Het is nog maar 9 uur, maar je had me rustig kunnen wijsmaken dat 't tegen 12en is ofzo
Ja, dat heb ik vandaag ook! Zal wel komen doordat ik vanochtend idioot vroeg op was, heel m'n ritme naar de galemiezenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Avondmens zijn is ook relatief, ben ik sinds vanavond achter. Het is nog maar 9 uur, maar je had me rustig kunnen wijsmaken dat 't tegen 12en is ofzo
Ah, das ook een slimme manier om hem op tijd te laten komenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ze gaan altijd met de Powned radio-crew eten in Hilversum op vrijdag... dus daarom is 'ie altijd weer vroeg in de studio.
Ochtenden kan ik wel wakker verschijnen, maar echt happy heb je me d'r niet mee. Maar inderdaad, die verraderlijke namiddag/begin van de avond. Als ik overdag in slaap val, dan is dat ergens tussen 4 en 8.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben ee nraar mens...ik ben een ochtend en avondmens. einde vd middag en de vooravond zijn niets voor mij
Jakkiebah...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.podiumasteriks(...)beef/asteriks-agenda
+1. als ik vroeg thuis ben heb ik moeite etenstijd te halen en na etenstijd heeft ik standaard een dipje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ochtenden kan ik wel wakker verschijnen, maar echt happy heb je me d'r niet mee. Maar inderdaad, die verraderlijke namiddag/begin van de avond. Als ik overdag in slaap val, dan is dat ergens tussen 4 en 8.
Ik heb daardoor altijd moeite met op een vast tijdstip te eten. Meestal zit ik dan wat te suffen achter de pc of voor de tv, omdat ik net iets te ingekakt ben om te gaan koken enzo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. als ik vroeg thuis ben heb ik moeite etenstijd te halen en na etenstijd heeft ik standaard een dipje.
koken???quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb daardoor altijd moeite met op een vast tijdstip te eten. Meestal zit ik dan wat te suffen achter de pc of voor de tv, omdat ik net iets te ingekakt ben om te gaan koken enzo.
Voor zover dat er ooit van komtquote:
hij zoop zich helemaal lam. Hij sloeg zo 3 glazen cognac naar binnenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Enige marathonuitzending die wél tof was, was de allerlaatste Der Rudy tot 4u.
en 25u Stenders op KX!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Heerlijk altijd, die positiviteitquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef themauster het volgende:
Nou geweldig 12 uur lang Ekstra Weekend3 uur is soms al te lang
Tijd om na 5 jaar wat anders te doen dan Ekstra Weekend beetje vernieuwing kan geen kwaad.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Ik vond ook MIDNR marathon tof bij Rick thuis voor 5 uur lang en Herbert Visser op 100%NL marathon met Erik-Jan Rosendahl.quote:
En van een stuk langer terug was de 'dag van de arbeid'-uitzending, waarbij Gerard Ekdom zichzelf opsloot in de studio en alle andere DJ's af ging bellen. Uiteindelijk had ie van 9 tot 19 radio gemaakt die dag door iedereen af te bellen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef Pino112 het volgende:
dat klinkt iig episch!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En van een stuk langer terug was de 'dag van de arbeid'-uitzending, waarbij Gerard Ekdom zichzelf opsloot in de studio en alle andere DJ's af ging bellen. Uiteindelijk had ie van 9 tot 19 radio gemaakt die dag door iedereen af te bellen.
Inclusief Rabbering die zogenaamd onderaan het gebouw stond te roepen of Gerard zn zwembroek even naar beneden wilde gooien, want hij wilde naar het strand.
neequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
zijn jullie allemaal TVOH kijken ofzo???
en terecht!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:36 schreef minthy het volgende:
Wat zijn ze aan het inzoomen op haar kont
mag best wat meer spek op zittenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:36 schreef minthy het volgende:
TV-mensen hè? Altijd geïnteresseerd in aandachttrekende beelden...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:36 schreef minthy het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
TV-mensen hè? Altijd geïnteresseerd in aandachtaftrekkende beelden...
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
deze choleraplaat over die regendansende smaakversterkende hoer heb ik iig niet gemist afgelopen week!
Ik loop achter, welk nummer?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
deze choleraplaat over die regendansende smaakversterkende hoer heb ik iig niet gemist afgelopen week!
Raindance Maggie van Chili Peppersquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
edit: ik loop niet achter, je hebt het over dezelfde bagger als ik nu hoor
klein pilsje hierquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
blikje Shandy losgetrokken. lekkerzeg!
Hertog Jan it isquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
blikje Shandy losgetrokken. lekkerzeg!
quote:
quote:
Ik vond het opvallendquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
TV-mensen hè? Altijd geïnteresseerd in aandachttrekende beelden...
DOE DAT DAN!quote:
HE?!?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA deze heb ik wel gemist de afgelopen week:
PROMISES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil een leuke mannelijke gast!! Met zo'n broek zonder kont, zeg maarquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef alors het volgende:
die cameraman ook zo sneaky he, even achter Kim gaan staan en semi-nonchalant even aan de camera zitten en dan stiekem haar ass filmen
ehm...ja, tuurlijk.....quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil een leuke mannelijke gast!! Met zo'n broek zonder kont, zeg maar
Ja, je ziet alleen maar wijvenkonten langskomenquote:
2 leren pijpen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil een leuke mannelijke gast!! Met zo'n broek zonder kont, zeg maar
heb gehoord dat Tjibbe nog vrij isquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, kan ik hier nog wat te neuken scoren voor vanavond?
dan kun je er evengoed verlekkerd naar kijken als vrouw hoorquote:
ja, die ging best lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
OPZOUTEN MET DIE VUVUTrudy Vendrig....![]()
vrouwenbillen ownen mannenbillen. punt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, je ziet alleen maar wijvenkonten langskomen
mmm...zouden er bij hem nog plinten gewit moeten worden?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb gehoord dat Tjibbe nog vrij is
nee! ga weg!quote:
Mogen wij ook wat om naar te kijken hebben? Jullie hebben Gerard en Domien alquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, je ziet alleen maar wijvenkonten langskomen
Helaas zijn hun konten maar mwoahmwoah. Ik stem ook voor meer lekkere mannenkontjes!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mogen wij ook wat om naar te kijken hebben? Jullie hebben Gerard en Domien al
Meh, is toch anders...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan kun je er evengoed verlekkerd naar kijken als vrouw hoor
Nee, ik zou het er niet op kunnen... NOFI trouwensquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vrouwenbillen ownen mannenbillen. punt.
[..]
Laat dat dan maar aan ons mannen overquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, is toch anders...
[..]
Nee, ik zou het er niet op kunnen... NOFI trouwens
Ja, maar ik wil oohook!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mogen wij ook wat om naar te kijken hebben? Jullie hebben Gerard en Domien al
Precies dat!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Helaas zijn hun konten maar mwoahmwoah. Ik stem ook voor meer lekkere mannenkontjes!
eens met de man met de meterkast van 80cm!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Laat dat dan maar aan ons mannen over
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eens met de man met de meterkast van 80cm!
Met glitters?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
tis dat ik hier geen webcam heb anders had ik mijn gerozestringde billen hier geplempt!
Owkeequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Laat dat dan maar aan ons mannen over
Balen...quote:[quote]Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
tis dat ik hier geen webcam heb anders had ik mijn gerozestringde billen hier geplempt!
wat jij wilquote:
Misschien ook wel problemen met een knie, ik stamp ook iets meer met een been nuquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:09 schreef CindieY het volgende:
Boh, m'n bovenbuur is aan het rondstampen of iets dergelijks
Ik gok dat jij niet een kwartier rond loopt te stampen met je knie?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien ook wel problemen met een knie, ik stamp ook iets meer met een been nu![]()
Ja, dan hebben we al genoeg concurrentie, als jullie vrouwen je daar ook nog mee gaan bemoeien...quote:
vorige week wel, daarvoor had ie vakantie geloof ik.....quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Fred is er ook weerof al een tijdje zeker? maar ik heb al een paar weken niet geluisterd
NEE!! The horrorquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik gok dat jij niet een kwartier rond loopt te stampen met je knie?
Minthy's Braced Knee klinkt als een brute horror waarin jij je knie in brace als bruut moordwapen gebruikt!quote:
Ik doe wel oogkleppen op, zit tot aan mn lies in een spalk met een been... Ik kan toch even niet sexy doen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dan hebben we al genoeg concurrentie, als jullie vrouwen je daar ook nog mee gaan bemoeien...
ga jij maar lekker naar mannen kijken
lol voor de visualquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe wel oogkleppen op, zit tot aan mn lies in een spalk met een been... Ik kan toch even niet sexy doen!
Ik had hem vanmiddag wel even op m'n schouder, was fictief kogels op m'n broer aan het afschieten... Kreeg de zoveelste flauwe opmerkingquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Minthy's Braced Knee klinkt als een brute horror waarin jij je knie in brace als bruut moordwapen gebruikt!
Het loopt/zit/ligt alleen al erg kut, laat staan dat ik er nog andere dingen bij zou moeten doenquote:
mens, voor een beetje neuken hoef je alleen maar met je benen wijd stil te liggen. *zucht* jij moet nog veel leren hoor!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Het loopt/zit/ligt alleen al erg kut, laat staan dat ik er nog andere dingen bij zou moeten doen
Das de pest... Dat ene been wil niet wijd liggen! Of bijdraaien, auw!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mens, voor een beetje neuken hoef je alleen maar met je benen wijd stil te liggen. *zucht* jij moet nog veel leren hoor!
Waar een wil is is een wegquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Het loopt/zit/ligt alleen al erg kut, laat staan dat ik er nog andere dingen bij zou moeten doen
ik kan ze ff om kaartjes vragen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef Timo20 het volgende:
Hoe cool is dat: net aangekondigd op BBC Radio 1
In december staat Swedish House Mafia in Madison Square Garden voor hun eigen concert en in oktober in de Milton Keys Dome, waar eerder oa Foo Fighters en Eminem optraden. Aantal plaatsen: 60.000!!!
lijkt me geweldig om daar bij te zijn
* 3rdRock zet bus pringles wegquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Das de pest... Dat ene been wil niet wijd liggen! Of bijdraaien, auw!!
Of er moet een heer met flinke anorexiaanse trekken te vinden zijn
Jamaar, de wil is er ook even niet!! Moet er niet aan denken, ik ga al door de grond als er iemand naar mijn knie wijst. Of tegen mijn voet aanloopt, zoals mijn moeder vanmiddag subtiel deed. Ik zat tegen het plafondquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock zet bus pringles weg
tot volgende week!
Dan mag hij ze wel wat meer draaien, als dankquote:
ik ken het....ik kan het je dan ook van harte afraden om een breuk in je bekkenkam op te lopen. dat kan niet gezet of beschermd worden en dan is ieder tikje ook erg pijnlijk.....net als in een rolstoel zitten en dat m'n pa me net iets te hard over een hobbeltje duwde. ik heb zelden zo hard gevloekt....quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Jamaar, de wil is er ook even niet!! Moet er niet aan denken, ik ga al door de grond als er iemand naar mijn knie wijst. Of tegen mijn voet aanloopt, zoals mijn moeder vanmiddag subtiel deed. Ik zat tegen het plafond
das kut!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
nog 1 klein pilsje en dan moet ik maar eens naar bed, morgen weer om een uur of 7 uit bed geloof ik...
+1. en dan vooral Yeppa Yeppa. er moet een video bestaan van mijn moeder die met kerst of sinterklaas op de grond zit met de kids om cadeaus uit te pakken. yeppa yeppa staat aan en mijn moeder doet enthousiast meequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan mag hij ze wel wat meer draaien, als dank
Ach, is al ruim een jaar het geval, het wentquote:
u bouwt een huis? dan heeft het vroege opstaan iig nutquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, is al ruim een jaar het geval, het went
En dat huis moet af
Ik zit al een tijdje te denken waar ik je username toch van ken, maar dat is dus van K&W! Ik ben een fanatiek lurker daarquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, is al ruim een jaar het geval, het went
En dat huis moet af
van mij mag je. Betaal ik de reisquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan ze ff om kaartjes vragen?
ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Jep, ik ben die kerel die dat huis van binnen helemaal opnieuw bouwt en dat ook in K&W laat zien
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven in een rolstoel gezeten... Spoedeisende hulp zat helemaal achteraan een lange gangquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken het....ik kan het je dan ook van harte afraden om een breuk in je bekkenkam op te lopen. dat kan niet gezet of beschermd worden en dan is ieder tikje ook erg pijnlijk.....net als in een rolstoel zitten en dat m'n pa me net iets te hard over een hobbeltje duwde. ik heb zelden zo hard gevloekt....
Ik zou zeggen klik eens op de link in mn sig en verbaas jequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kom daar nooithet dichtste dat ik bij klussen kom is het kijken van Het Blok. ow en ik kijk in het Fundatopic. en ik heb wel eens geschilderd....
Ik ook om 7u, tot morgen dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
nog 1 klein pilsje en dan moet ik maar eens naar bed, morgen weer om een uur of 7 uit bed geloof ik...
quote:
En heel erg tof om te volgen, die updates!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Jep, ik ben die kerel die dat huis van binnen helemaal opnieuw bouwt en dat ook in K&W laat zien
Tnxquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
En heel erg tof om te volgen, die updates!!
dat ken ik.....ik heb vorige zomer ook amper gerolstoeld. zo gauw ik op krukken kon heb ik dat gedaanquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven in een rolstoel gezeten... Spoedeisende hulp zat helemaal achteraan een lange gang![]()
En dan heb ik geen controle, continu tussen mijn tanden doorgeslist als er naar mijn mening iets te dichtbij kwam. Broer had wel wat te stellen met mij vandaag
ik ga eens neuzenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen klik eens op de link in mn sig en verbaas je
trusten popje!quote:
YW, ik vind het tof om te zien dat mensen van een oud huis iets moois weten te maken. Waarschijnlijk vind ik het zo tof omdat ik het zelf niet kan, maar het me wel fantastisch lijkt om te doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tnxaltijd leuk om te horen dat mensen het volgen.
Krukken ga ik morgen wel weer mee verder kloten, ging vandaag een paar keer bijna op m'n bakkus door die rotdingen... Schijnt dat ik er geen aanleg voor heb, het ziet er zo gemakkelijk uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ken ik.....ik heb vorige zomer ook amper gerolstoeld. zo gauw ik op krukken kon heb ik dat gedaan
[..]
Kan me voorstellen dat het op een gegeven moment te lang gaat durenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is bij vlagen lang niet zo leuk als het lijkt hoor
was bij mij heel raar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Krukken ga ik morgen wel weer mee verder kloten, ging vandaag een paar keer bijna op m'n bakkus door die rotdingen... Schijnt dat ik er geen aanleg voor heb, het ziet er zo gemakkelijk uit![]()
Ik vind het laatste uur het leukst. Heb de tv aan staan, gaat na middernacht harderquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijk om weer eens langer dan een kwartier stenders te luisteren trouwens
Ja maar dan mben ik morgen helemaal nergens als ik daar op ga wachten, geef je me de samenvatting morgen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het laatste uur het leukst. Heb de tv aan staan, gaat na middernacht harder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |