das kut!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
nog 1 klein pilsje en dan moet ik maar eens naar bed, morgen weer om een uur of 7 uit bed geloof ik...
+1. en dan vooral Yeppa Yeppa. er moet een video bestaan van mijn moeder die met kerst of sinterklaas op de grond zit met de kids om cadeaus uit te pakken. yeppa yeppa staat aan en mijn moeder doet enthousiast meequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan mag hij ze wel wat meer draaien, als dank
Ach, is al ruim een jaar het geval, het wentquote:
u bouwt een huis? dan heeft het vroege opstaan iig nutquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, is al ruim een jaar het geval, het went
En dat huis moet af
Ik zit al een tijdje te denken waar ik je username toch van ken, maar dat is dus van K&W! Ik ben een fanatiek lurker daarquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, is al ruim een jaar het geval, het went
En dat huis moet af
van mij mag je. Betaal ik de reisquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan ze ff om kaartjes vragen?
ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Jep, ik ben die kerel die dat huis van binnen helemaal opnieuw bouwt en dat ook in K&W laat zien
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven in een rolstoel gezeten... Spoedeisende hulp zat helemaal achteraan een lange gangquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken het....ik kan het je dan ook van harte afraden om een breuk in je bekkenkam op te lopen. dat kan niet gezet of beschermd worden en dan is ieder tikje ook erg pijnlijk.....net als in een rolstoel zitten en dat m'n pa me net iets te hard over een hobbeltje duwde. ik heb zelden zo hard gevloekt....
Ik zou zeggen klik eens op de link in mn sig en verbaas jequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kom daar nooithet dichtste dat ik bij klussen kom is het kijken van Het Blok. ow en ik kijk in het Fundatopic. en ik heb wel eens geschilderd....
Ik ook om 7u, tot morgen dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
nog 1 klein pilsje en dan moet ik maar eens naar bed, morgen weer om een uur of 7 uit bed geloof ik...
quote:
En heel erg tof om te volgen, die updates!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Jep, ik ben die kerel die dat huis van binnen helemaal opnieuw bouwt en dat ook in K&W laat zien
Tnxquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
En heel erg tof om te volgen, die updates!!
dat ken ik.....ik heb vorige zomer ook amper gerolstoeld. zo gauw ik op krukken kon heb ik dat gedaanquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven in een rolstoel gezeten... Spoedeisende hulp zat helemaal achteraan een lange gang![]()
En dan heb ik geen controle, continu tussen mijn tanden doorgeslist als er naar mijn mening iets te dichtbij kwam. Broer had wel wat te stellen met mij vandaag
ik ga eens neuzenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen klik eens op de link in mn sig en verbaas je
trusten popje!quote:
YW, ik vind het tof om te zien dat mensen van een oud huis iets moois weten te maken. Waarschijnlijk vind ik het zo tof omdat ik het zelf niet kan, maar het me wel fantastisch lijkt om te doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tnxaltijd leuk om te horen dat mensen het volgen.
Krukken ga ik morgen wel weer mee verder kloten, ging vandaag een paar keer bijna op m'n bakkus door die rotdingen... Schijnt dat ik er geen aanleg voor heb, het ziet er zo gemakkelijk uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ken ik.....ik heb vorige zomer ook amper gerolstoeld. zo gauw ik op krukken kon heb ik dat gedaan
[..]
Kan me voorstellen dat het op een gegeven moment te lang gaat durenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is bij vlagen lang niet zo leuk als het lijkt hoor
was bij mij heel raar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Krukken ga ik morgen wel weer mee verder kloten, ging vandaag een paar keer bijna op m'n bakkus door die rotdingen... Schijnt dat ik er geen aanleg voor heb, het ziet er zo gemakkelijk uit![]()
Ik vind het laatste uur het leukst. Heb de tv aan staan, gaat na middernacht harderquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijk om weer eens langer dan een kwartier stenders te luisteren trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |