mmm...wie gaat er dan weg? giel? nee.....Domien? nee....Ekdom? nee..... Rabbering? misschien..... Coen en Sander? nee.......quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
Domien zei dat Barend overdag komt vanaf Januari.
mijn gok zou ook Rabbering zijn... als het doordeweeks is iig en anders idd Bart waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...wie gaat er dan weg? giel? nee.....Domien? nee....Ekdom? nee..... Rabbering? misschien..... Coen en Sander? nee.......
of in t weekend ipv Bart.....die verving hij zondag al!
en misschien gaat ie dan ook wel Weekend Request doen! of dat Coen en Sander een uur extra krijgen. Of Ekstra Weekend!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
mijn gok zou ook Rabbering zijn... als het doordeweeks is iig en anders idd Bart waarschijnlijk...
maar mn naam noemen is teveel moeitetwitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 20:08:41@gerardekdom @TjibbeTjibsma @Domien One week is 19-09 gedraaid door Guis
http://t.co/ZDTj6esa #ekstraweekend #3fm reageer retweet
over dat grote nieuws? hierboven wordt geopperd dat Barend DagDJ wordt....quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:13 schreef themauster het volgende:
Wie kon er liplezen tijdens de backstage en wie weet wat Domien zei?
Neujquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
Ik gok Claudia op vrijdag weg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:17 schreef themauster het volgende:
Hopelijk Rabbering of Veenstra eruit
wantquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:17 schreef themauster het volgende:
"overdag"......Veenstra kun je in dat opzicht dus wel vergetenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:17 schreef themauster het volgende:
Dat kan toch helemaal niet Timur!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef Paul-89 het volgende:
Zet hem maar overdag in het weekend, dan luister ik toch nooit.
Claudia op vrijdag, en zaterdag en zondag Annemiek weg alsjeblieft.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:17 schreef themauster het volgende:
Domien noemde de naam die is weggekocht bij 3FM.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
En die naam is?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Domien noemde de naam die is weggekocht bij 3FM.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Domien noemde de naam die is weggekocht bij 3FM.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:28 schreef Qunix het volgende:
Oh, ik noemde maar wat. Vond het wel een leuke discussie
de microfoon was dicht toen hij dat zij, maar hij was wel in beeld. Laat ik het zo zeggen "Sander Lantinga" past er mooi in, maar waarom zou je de achternaam zeggen als je collega's bent.quote:
yupquote:
omdat er ook een Sander Guis is misschien? ik roep maar wat!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de microfoon was dicht toen hij dat zij, maar hij was wel in beeld. Laat ik het zo zeggen "Sander Lantinga" past er mooi in, maar waarom zou je de achternaam zeggen als je collega's bent.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat Sander bij de commerciele zou gaan werken, ivm BNN en ik weet ook niet of hij wel zin heeft om zelf te gaan schuiven en anders moet hij weer een duo vormen met iemand en daar moet je ook maar net chemie mee hebben zoals bij Coen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de microfoon was dicht toen hij dat zij, maar hij was wel in beeld. Laat ik het zo zeggen "Sander Lantinga" past er mooi in, maar waarom zou je de achternaam zeggen als je collega's bent.
please please please!!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat Coen in z'n eentje ook niet zo denderend is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan me alleen niet voorstellen dat Sander bij de commerciele zou gaan werken, ivm BNN en ik weet ook niet of hij wel zin heeft om zelf te gaan schuiven en anders moet hij weer een duo vormen met iemand en daar moet je ook maar net chemie mee hebben zoals bij Coen...
Ik denk dat Sander meer met TV gaat doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan me alleen niet voorstellen dat Sander bij de commerciele zou gaan werken, ivm BNN en ik weet ook niet of hij wel zin heeft om zelf te gaan schuiven en anders moet hij weer een duo vormen met iemand en daar moet je ook maar net chemie mee hebben zoals bij Coen...
dat sowieso.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat Coen in z'n eentje ook niet zo denderend is.
ik vond `m destijds in `t Glazen Huis beter in z`n 1tje dan in al die jaren met Sander samen. Het is gewoon wel `n dj met een muziek liefde dat door Sander compleet om zeep wordt geholpen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat Coen in z'n eentje ook niet zo denderend is.
tis solo een beetje een veenstra denk ik.....vind ik niet erg btwquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik vond `m destijds in `t Glazen Huis beter in z`n 1tje dan in al die jaren met Sander samen. Het is gewoon wel `n dj met een muziek liefde dat door Sander compleet om zeep wordt geholpen...
Ook wel weer waar, maar ik vermoed dat je tijdens zo'n week heel anders radio zit te maken dan op een normale doordeweekse dag. Enorm veel live publiek, niet eten, een soort van energie/adrenaline rush. Ach weet je, ik wacht wel afquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik vond `m destijds in `t Glazen Huis beter in z`n 1tje dan in al die jaren met Sander samen. Het is gewoon wel `n dj met een muziek liefde dat door Sander compleet om zeep wordt geholpen...
nou ik kan er niet echt iets uithalen hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:36 schreef hole1988 het volgende:
hier het moment http://hole1988.nl/moimoi2309.mp4
Dat is echt het enige programma dat ik absoluut niet luister en niet kan uitstaanquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis solo een beetje een veenstra denk ik.....vind ik niet erg btw
hoewel ik dat tijdstip liever een beetje feestradio heb zoals Coen en Sander maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |