+1. als ik vroeg thuis ben heb ik moeite etenstijd te halen en na etenstijd heeft ik standaard een dipje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ochtenden kan ik wel wakker verschijnen, maar echt happy heb je me d'r niet mee. Maar inderdaad, die verraderlijke namiddag/begin van de avond. Als ik overdag in slaap val, dan is dat ergens tussen 4 en 8.
Ik heb daardoor altijd moeite met op een vast tijdstip te eten. Meestal zit ik dan wat te suffen achter de pc of voor de tv, omdat ik net iets te ingekakt ben om te gaan koken enzo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. als ik vroeg thuis ben heb ik moeite etenstijd te halen en na etenstijd heeft ik standaard een dipje.
koken???quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb daardoor altijd moeite met op een vast tijdstip te eten. Meestal zit ik dan wat te suffen achter de pc of voor de tv, omdat ik net iets te ingekakt ben om te gaan koken enzo.
Voor zover dat er ooit van komtquote:
hij zoop zich helemaal lam. Hij sloeg zo 3 glazen cognac naar binnenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Enige marathonuitzending die wél tof was, was de allerlaatste Der Rudy tot 4u.
en 25u Stenders op KX!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Heerlijk altijd, die positiviteitquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef themauster het volgende:
Nou geweldig 12 uur lang Ekstra Weekend3 uur is soms al te lang
Tijd om na 5 jaar wat anders te doen dan Ekstra Weekend beetje vernieuwing kan geen kwaad.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Ik vond ook MIDNR marathon tof bij Rick thuis voor 5 uur lang en Herbert Visser op 100%NL marathon met Erik-Jan Rosendahl.quote:
En van een stuk langer terug was de 'dag van de arbeid'-uitzending, waarbij Gerard Ekdom zichzelf opsloot in de studio en alle andere DJ's af ging bellen. Uiteindelijk had ie van 9 tot 19 radio gemaakt die dag door iedereen af te bellen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef Pino112 het volgende:
dat klinkt iig episch!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En van een stuk langer terug was de 'dag van de arbeid'-uitzending, waarbij Gerard Ekdom zichzelf opsloot in de studio en alle andere DJ's af ging bellen. Uiteindelijk had ie van 9 tot 19 radio gemaakt die dag door iedereen af te bellen.
Inclusief Rabbering die zogenaamd onderaan het gebouw stond te roepen of Gerard zn zwembroek even naar beneden wilde gooien, want hij wilde naar het strand.
neequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
zijn jullie allemaal TVOH kijken ofzo???
en terecht!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:36 schreef minthy het volgende:
Wat zijn ze aan het inzoomen op haar kont
mag best wat meer spek op zittenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:36 schreef minthy het volgende:
TV-mensen hè? Altijd geïnteresseerd in aandachttrekende beelden...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:36 schreef minthy het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
TV-mensen hè? Altijd geïnteresseerd in aandachtaftrekkende beelden...
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
deze choleraplaat over die regendansende smaakversterkende hoer heb ik iig niet gemist afgelopen week!
Ik loop achter, welk nummer?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
deze choleraplaat over die regendansende smaakversterkende hoer heb ik iig niet gemist afgelopen week!
Raindance Maggie van Chili Peppersquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
edit: ik loop niet achter, je hebt het over dezelfde bagger als ik nu hoor
klein pilsje hierquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
blikje Shandy losgetrokken. lekkerzeg!
Hertog Jan it isquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
blikje Shandy losgetrokken. lekkerzeg!
quote:
quote:
Ik vond het opvallendquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
TV-mensen hè? Altijd geïnteresseerd in aandachttrekende beelden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |