Hmm.. okeeeee...quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, het schijnt ook in de handleiding te staan dat het niet mag..
Stinkt het ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. okeeeee...Volgens mij is de pan nu stuk idd..
Niet de blokken erinquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Bang dat de boel straks in de hens staat
Wel gewoon de blokken gedaan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Het vet staat nu boven dat dingen, nu gaat het goed
Ahaquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:50 schreef Renesite het volgende:
Mijn god wat een saaaaai privaatrecht college. Ik ga dood.
Arme ziel... dan moet je naar mij en benny komen kijken, daar is ze ook.. we stellen d'r aan je voor... wij hebben warme banden met d'r!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
Okee Walibi en Gerrie gaan morgen niet door.
Mijn poot doet pijn.
Zweetquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Arme ziel... dan moet je naar mij en benny komen kijken, daar is ze ook.. we stellen d'r aan je voor... wij hebben warme banden met d'r!
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
http://www.tvcanon.nl
Krijgen we deze dingen te zien![]()
?
Vooral Benny heeft warme banden met haar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Arme ziel... dan moet je naar mij en benny komen kijken, daar is ze ook.. we stellen d'r aan je voor... wij hebben warme banden met d'r!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral Benny heeft warme banden met haar.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch wel he?quote:
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch wel he?
Ze zag er wel beter uit dan de keer dat ik haar tegenkwam.
Ze zag er echt verschrikkelijk uit die dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Speciaal voor jouMaar ondanks die verschrikkelijk legging, haar haar naar achter en dat truitje, was zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Bij ons had ze zweetokselsquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ondanks die verschrikkelijk legging, haar haar naar achter en dat truitje, was ze![]()
Ze zit er zelf vást ook niet meer in.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
...en nee, ze komt niet bij je in de koelkast
Ze heeft altijd wat.quote:
Ik maak niet zulke matige grappen Benny.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
...en nee, ze komt niet bij je in de koelkast
Het gaat de laatste tijd meer af dan op. Maar gelukkig zitten er van meerdere kanten begeleiders/hulpverleners kort op, dus dat is wel fijn.quote:
Die uit Raffishquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Djees. Die Nora Dalal van the VOice, Daar heb ik nog bij in de klas gezeten.
Ik herkende haar niet, ze is ook behoorlijk wat kilo's kwijt..
Jaquote:
Tofquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
1ste jaar op het MBO![]()
Ze was toen wel aardig tegen mij.
Je wil niet weten hoe vaak ik die plaat heb gedraaid als kind.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ze wilde toen al in de muziek. Ze heeft ook tijdens het kerstgebeuren op school live gezongen.
Wat ik gehoord heb toen ze van school af was gegaan, dat ze naar het Westen verhuisd was, omdat ze daar dacht meer kon bereiken om in de muziek te doen. Ze heeft natuurlijk toen ook Doekoe van Deff Rhymzz in gezongen en in de clip gezeten,,
Zij is ook echt aardigquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
1ste jaar op het MBO![]()
Ze was toen wel aardig tegen mij.
C_A lieverd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zij is ook echt aardignet als de rest van raffish. Ik heb heb zoveel leuke foto's van hun
nee.. Maar het zijn ook allemaal bejaarden.. Waarom gaan ze niet doordeweeks?quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:39 schreef iBenny het volgende:
Werken ze daar ook met een stoplicht om aan te geven hoe druk het is?
Ik had graag meegewildquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
C_A lieverd.
Heb jij morgen wat te doen?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, schoot lekker op, ben alweer thuis, en het zit perfect!
Okee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zij is ook echt aardignet als de rest van raffish. Ik heb heb zoveel leuke foto's van hun
jaaquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:39 schreef iBenny het volgende:
Ik zat verkeerd te kijken... ik dacht dat je vrijdag jarig bent, maar dat is pas volgende maand, patrique![]()
Ik dus echt nooit. Niet mijn muziek. Maar toen ik die clip een keer op TMF zag, had ik zo iets van hey dat is Noraquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik die plaat heb gedraaid als kind.
Preciesquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan hadden ze het er gewoon niet op moeten zetten hè Benny
Jij bent zeker al begonnen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Misschien vanavond saam kiekn
Ik heb Gerrie gezien.quote:
Ja jongen!quote:
Ook weer op de fotoquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb Gerrie gezien.
En een replica.
Dat mens leek echt teveel op Gerrie.
Nee.quote:
Staat vast los van elkaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik zag haar in een noodvaart naar de uitgang lopen toen ik het park binnenkwam.
Ja het lag niet aan mij dat weet ik ook wel.quote:
Ik zal de groeten doen aan Janette en de kinderen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Renesite het volgende:
En daar lig je dan, in bed, voor 23:00, zaterdagavond. Iemand moet zijn schoonheidsslaapje heel hard doen denk ik. Groetjes aan jullie vrouwen en kinders.
Peace out!
Pannendekselsquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit nog op de laptop te tikken. Hij knort...
Ik heb niet zo heel goed gekeken eigenlijkquote:Op zondag 25 september 2011 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny, zat Charlene van Idols in de vooruitblik naar de volgende Voiceweek?
Gewoon nadoen wat er in het filmpje gebeurdquote:Op zondag 25 september 2011 11:34 schreef Renesite het volgende:
HOE krijg je die nieuwe facebook Benno?
Het ziet er een beetje vaag uit, maar als je stap voor stap meedoet(druk ff een paar keer op pauze), dan kom je al een heel eind.quote:Op zondag 25 september 2011 11:59 schreef Zeroku het volgende:
Gelukkig is het een duidelijk filmpje.
weet ik niet.. Maar rene heeft m, en als ie dinsdag er nog ligt, neem ik m woensdag mee naar den haagquote:
Das wel een goeiequote:Op zondag 25 september 2011 12:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
weet ik niet.. Maar rene heeft m, en als ie dinsdag er nog ligt, neem ik m woensdag mee naar den haag
Nu pas verpest?quote:Op zondag 25 september 2011 17:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn naam is verpest door een filmtitel
Justin Bieber deed daaraan mee toch?quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Justin Bieber deed daaraan mee toch?
Ja!quote:Op zondag 25 september 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
Conversations with myself by PatriQue89
3 * 40minquote:Op zondag 25 september 2011 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
NU DOET IE HET..
snel huiswerk afronden, even 2 of 3 afleveringen kijken:P
Ik ook.. ik kijk nu 1 aflevering glee, en dan ga k plat denk ikquote:Op zondag 25 september 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de rest van de week vroeg naar bed
Ik kijk red mijn vakantie en dan ga ik pittenquote:Op zondag 25 september 2011 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook.. ik kijk nu 1 aflevering glee, en dan ga k plat denk ik
Nouuu... nee!quote:Op zondag 25 september 2011 21:33 schreef Renesite het volgende:
Of je bouwt het 'weinig slapen' ritme op.
Die heb ik alquote:Op zondag 25 september 2011 21:33 schreef Renesite het volgende:
Of je bouwt het 'weinig slapen' ritme op.
Ik wil op zich vrijdag (toch gratis) wel gaan.. Maar als ik sowieso 'iemand' zondag moet ophalen (quote:
tofquote:Op zondag 25 september 2011 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil op zich vrijdag (toch gratis) wel gaan.. Maar als ik sowieso 'iemand' zondag moet ophalen () ga ik twee keer (?!)
likkenquote:Op zondag 25 september 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Tactiek om degene in mijn kamer weg te krijgen, indien man, en hetero.. aan hem zitten, en likken, enzo
jaaaa.. niet overal natuurlijk.. beetje spugen op diegene... gaat vanzelf weg.. staat niet in de spelregels dat t niet mag..quote:
Ik wil niet meer naast je zittenquote:Op zondag 25 september 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaaaa.. niet overal natuurlijk.. beetje spugen op diegene... gaat vanzelf weg.. staat niet in de spelregels dat t niet mag..
En de kans dat ze overspringenquote:Op zondag 25 september 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
Keiharde vlooien in dat haar van die kerel
Nee, maar vind het zo'n gedoe. Heb ook nog een verjaardag eigenlijk vrijdag... daarnaast ook nog afscheid van een toffe collega omdat ik dinsdag eigenlijk niet kan (iets met tandarts)quote:Op zondag 25 september 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij denkt dat ik niet ga volhouden.. Ik weet iig wie ik NIET meeneem naar LA
Waar ga je naartoequote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
Zo, morgen maar eens een tas gaan pakken. Even kijken of al mijn duikspullen nog werken
Uhmz ja, nergens meer op fokquote:Op maandag 26 september 2011 09:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
goedemorgen c_a'tje
Je bent hier weinig meer
Kusje terug Kittyquote:
Ik had ook een leraar die dat deed.quote:Op maandag 26 september 2011 17:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Lekkah lekkah.
Ik heb nu les van zo'n gaar wijf.. Die wil niet voor kleuterjuf spelen, maar als ze het stil wil, doet ze d'r hand omhoog, en telt ze tot 5
Dat doet de TOA bij ons.quote:Op maandag 26 september 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had ook een leraar die dat deed.
Hij riep ook om de 2 minuten "okee jongens time-out, time-out"
Skitquote:Op maandag 26 september 2011 17:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Je zou ook maar hard werken voor je geld
120 Euro voor een broekquote:Op maandag 26 september 2011 19:13 schreef Renesite het volgende:
Wordt dit helemaal 'hip' voor in de winter?![]()
http://score.nl/broeken/g(...)r&utm_name=Product+7
Lukt het wel een beetje met banen zoeken?quote:Op maandag 26 september 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz ja, nergens meer op fok
Verslaafdaan spelletje, druk op zoek naar leuke banen.
Uitkering is geregeld voor het geval dat ik nog geen baan heb. Ik sta ingeschreven als werkzoekende. Whehehehe vreemd hoor
Probeer al een beetje in mijn ritme te komen. Vorige week heel de week de wekker om 8 uur.
Alleen ben nu ziek, dus geen wekker gezet
Maar voor de rest alles goed hoor
Benny, kunnen we je ook nog live komen volgen? Even langskomen ofzo?
Die pyjamabroeken jaquote:Op maandag 26 september 2011 19:13 schreef Renesite het volgende:
Wordt dit helemaal 'hip' voor in de winter?![]()
http://score.nl/broeken/g(...)r&utm_name=Product+7
in geen 120 jaarquote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
120 Euro voor een broek![]()
Mij niet gezien..
Klikken op "4 minuten geleden"quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm... ik mis iets aan facebook...
zo een knopje dat je het linkje van een bericht kan kopieren...
"Vind ik leuk"quote:Op maandag 26 september 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)8&id=100001801610436
I saww... maar je kan toch ook zo maken, dat je er een tekst van maakt, en dat als je er op klikt, je dan op de link terechtkomt?quote:
Allleeeeen met de Twitters.quote:Op maandag 26 september 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
I saww... maar je kan toch ook zo maken, dat je er een tekst van maakt, en dat als je er op klikt, je dan op de link terechtkomt?
En het hoorcollege is niet verplicht.. dus dat word mezelf heenslepen.. langer onderwegquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En het hoorcollege is niet verplicht.. dus dat word mezelf heenslepen.. langer onderweg
Gelukkig gaan m'n Delfzijlstermatties ook
Klinkt een beetje als Delfzijl in da hoodquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En het hoorcollege is niet verplicht.. dus dat word mezelf heenslepen.. langer onderweg
Gelukkig gaan m'n Delfzijlstermatties ook
"t zijn 2 keurige meisjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Delfzijl in da hood
Zet ze op FOK!quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:48 schreef PatriQue89 het volgende:
al 4 geïnteresseerden, 1 iemand met een bod van 20.. laat de rest er maar overheen gaan
Uhuh, ik heb iedere geinteresseerde al een berichtje gestuurd, dat er 20 is geboden, en ze er overheen moeten als ze de kaarten willenquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar zwaar te weinig.
omdat kaarten niet verkocht mogen worden. Iets met fraudegevoelig ofzo.quote:
[V&A Policy] Met een vernieuwde policyquote:- Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
ben je nu hele dag vrij?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:28 schreef Renesite het volgende:
"Het college Arbeidsovereenkomstenrecht op 27 september a.s. kan vanwege ziekte van de docent niet doorgaan. "
/om 11:00
Ok, dan heb je nog mooi even. Alhoewel, straks ben je tv aan t kijken!quote:
nee, moet t uiterlijk vandaag doorgevenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, dan heb je nog mooi even. Alhoewel, straks ben je tv aan t kijken!
Ey Patjon!
Marktplatssss?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, moet t uiterlijk vandaag doorgeven
I dont think sooooquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:50 schreef PatriQue89 het volgende:
er liep net een jongen met lang zwart haar, zwarte hoed, zwart jurkje, hakken, en zwarte teennagels op het station.. Inspiratiebron!
welkon?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb die auditie nu al 20 keer gezien en ik blijf kippenvel houden
Waarom zit je in een koelkast naar de tv te kijken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb die auditie nu al 20 keer gezien en ik blijf kippenvel houden
Tsk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, nog een geinteresseerde.. Ik heb gezegd, er is nu 35 geboden, voor 40 zijn ze voor jou.. Er is 20 geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |