Hmm.. okeeeee...quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, het schijnt ook in de handleiding te staan dat het niet mag..
Stinkt het ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. okeeeee...Volgens mij is de pan nu stuk idd..
Niet de blokken erinquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Bang dat de boel straks in de hens staat
Wel gewoon de blokken gedaan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Het vet staat nu boven dat dingen, nu gaat het goed
Ahaquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:50 schreef Renesite het volgende:
Mijn god wat een saaaaai privaatrecht college. Ik ga dood.
Arme ziel... dan moet je naar mij en benny komen kijken, daar is ze ook.. we stellen d'r aan je voor... wij hebben warme banden met d'r!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
Okee Walibi en Gerrie gaan morgen niet door.
Mijn poot doet pijn.
Zweetquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Arme ziel... dan moet je naar mij en benny komen kijken, daar is ze ook.. we stellen d'r aan je voor... wij hebben warme banden met d'r!
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
http://www.tvcanon.nl
Krijgen we deze dingen te zien![]()
?
Vooral Benny heeft warme banden met haar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Arme ziel... dan moet je naar mij en benny komen kijken, daar is ze ook.. we stellen d'r aan je voor... wij hebben warme banden met d'r!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral Benny heeft warme banden met haar.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch wel he?quote:
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch wel he?
Ze zag er wel beter uit dan de keer dat ik haar tegenkwam.
Ze zag er echt verschrikkelijk uit die dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Speciaal voor jouMaar ondanks die verschrikkelijk legging, haar haar naar achter en dat truitje, was zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Bij ons had ze zweetokselsquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ondanks die verschrikkelijk legging, haar haar naar achter en dat truitje, was ze![]()
Ze zit er zelf vást ook niet meer in.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
...en nee, ze komt niet bij je in de koelkast
Ze heeft altijd wat.quote:
Ik maak niet zulke matige grappen Benny.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
...en nee, ze komt niet bij je in de koelkast
Het gaat de laatste tijd meer af dan op. Maar gelukkig zitten er van meerdere kanten begeleiders/hulpverleners kort op, dus dat is wel fijn.quote:
Die uit Raffishquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Djees. Die Nora Dalal van the VOice, Daar heb ik nog bij in de klas gezeten.
Ik herkende haar niet, ze is ook behoorlijk wat kilo's kwijt..
Jaquote:
Tofquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
1ste jaar op het MBO![]()
Ze was toen wel aardig tegen mij.
Je wil niet weten hoe vaak ik die plaat heb gedraaid als kind.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ze wilde toen al in de muziek. Ze heeft ook tijdens het kerstgebeuren op school live gezongen.
Wat ik gehoord heb toen ze van school af was gegaan, dat ze naar het Westen verhuisd was, omdat ze daar dacht meer kon bereiken om in de muziek te doen. Ze heeft natuurlijk toen ook Doekoe van Deff Rhymzz in gezongen en in de clip gezeten,,
Zij is ook echt aardigquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
1ste jaar op het MBO![]()
Ze was toen wel aardig tegen mij.
C_A lieverd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zij is ook echt aardignet als de rest van raffish. Ik heb heb zoveel leuke foto's van hun
nee.. Maar het zijn ook allemaal bejaarden.. Waarom gaan ze niet doordeweeks?quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:39 schreef iBenny het volgende:
Werken ze daar ook met een stoplicht om aan te geven hoe druk het is?
Ik had graag meegewildquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
C_A lieverd.
Heb jij morgen wat te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |