Dat zou trouwens echt fakking vet zijn wist je dat haha!quote:Op zondag 25 september 2011 17:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan wil ik er minstens tosti's met het creed logo er op mee kunnen bakken. De tering.
"fakking"quote:Op zondag 25 september 2011 20:48 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Dat zou trouwens echt fakking vet zijn wist je dat haha!
blijf is ontopic jijquote:
"is"quote:
Net als Mark Snow zo'n Amerikaanse Filmmuziek-gladjakker.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Iets meer uitleg over het systeem
http://www.randomprodinc.(...)rim-will-punish-you/
Maar als niemand ziet dat je die kip in brand zet of dat je zakkenrolt dan heeft dat geen consequenties hoop ik?quote:“The story manager is looking at everything you do and then making things happen. So if you set a chicken on fire, or you drop an item, or pickpocket somebody or if you kill a dragon in town and absorb its soul, how people react all goes through the story manager”
Het gaat alleen over followers en bevriende facties bedoel je? Dat hoop ik dan maar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 06:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ligt eraan of hij je achtervolgt of niet. Anders kun je het ewoon doen lijkt me.
Dat miste ik wel in Oblivion. Als je gezien werd kon je je eigenlijk alleen met een potion verbergen.quote:Crouching can make hostile enemies lose sight of you and search for a target
KAN iemand hier een antwoord op geven? Hier ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het gaat alleen over followers en bevriende facties bedoel je? Dat hoop ik dan maar.
Ik vond het in fallout echt ruk. Vooral omdat je karma weer gevolgen had voor het wel of niet kunnen doen van bepaalde quests, voor de keuzemogelijkheden in quests en voor welke followers je kon recruteren.
Iemand een giftige appel toestoppen was geweldig in Oblivion. En sleutels pickpockten. Dat soort dingen moeten geen consequenties hebben als je ze succesvol uitvoert imo.
Omdat dat de games zijn die een overwegend aandeel 15-jarige nerds aantrekt, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:58 schreef RickoKun het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom (en nee, dat gaan we hier dus NIET DOEN!) er overal op internet een belachelijke discussie is tussen Dark Souls en Skyrim?slaat toch helemaal nergens op?
Is dat een epic spel dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:58 schreef RickoKun het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom (en nee, dat gaan we hier dus NIET DOEN!) er overal op internet een belachelijke discussie is tussen Dark Souls en Skyrim?slaat toch helemaal nergens op?
Klopt, dat werd wel goed in the witcher 2 gedaan ( en andere spellen zoals Divinity 2), kon oblivion nog wat van leren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:01 schreef speknek het volgende:
Realistisch is het niet, maar het is wel nodig imo omdat de thief anders teveel in het voordeel is t.o.v. andere character classes, of de pacing van de game. (lulz een quest voor 500 gold, terwijl ik na drie uur thieving al met 30.000 rondloop). Daarnaast vind ik het wel goed als je RPGs hebt waar je niet alleen maar beter wordt, maar je keuzes ook andere keuzes onmogelijk maken.
PC. want kensergoede specificaties. Bovendien kan je dan ook nog mods downenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:18 schreef HeertjeB het volgende:
Twijfel nog steeds heel erg of ik hem op de pc of ps3 moet halen
Mn pc:
i5 2.7 gig quad core
NVIDIA 250GTS Twin Frozr 1gig
8 gig ddr3 ram
En heb dan nog een SSD.
Kan ik hiermee een beetje fatsoenlijk met redelijk hoge video settings spelen?
Ok, dat was erg jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KAN iemand hier een antwoord op geven? Hier ben ik ook erg benieuwd naar.
Ik vind het nogal bullshit dat je iemand sneaky vermoord zonder verdachten en dat je naar buiten loopt en: "HOLD RIGHT THERE, CRIMINAL SCUM!"
of dat je per ongeluk een lepel van de tafel af pakt en naar buiten loopt en begroet wordt met: "HOLD IT RIGHT THERE, CRIMINAL SCUM!"
Of dat je dat hebt gedaan, en juist NIET de guard tegenkomt, maar in the middle of nowhere nog rustig 5 uur rondloopt, en je weer eens terug de stad in gaat waar je dán pas tegengehouden wordtquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok, dat was erg ja
Wat ik persoonlijk nóg erger vond was je eerste dinges, maar dan midden in het bos de werkeloze pauper Henk de Vries afslachten for teh lulz (waar NIEMAND het dus kan zien) en 10 sec later een city guard voor je neus te hebben staan![]()
JA!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of dat je dat hebt gedaan, en juist NIET de guard tegenkomt, maar in the middle of nowhere nog rustig 5 uur rondloopt, en je weer eens terug de stad in gaat waar je dán pas tegengehouden wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |