Jij bent duidelijk nog niet zo lang student.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:54 schreef vandermar het volgende:
Haten op IB groep, dan heb je het gewoon zelf verneukt.
http://ib-groep.nl/particulieren/default.aspquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:54 schreef Michhas het volgende:
Haten op IB-Groep, die shit bestaat niet eens meer
Mama ftwquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog niet zo lang student.
Krijg je ook nog borstvoeding?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mama ftwWat moet een student toch zonder moeder die alles oplost
Nee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Krijg je ook nog borstvoeding?
Zijn moeder vroeg laatst nog aan mij of ik aan haar tiet wilde zuigen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Krijg je ook nog borstvoeding?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mama ftwWat moet een student toch zonder moeder die alles oplost
Jij zuigt overal aan...quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zijn moeder vroeg laatst nog aan mij of ik aan haar tiet wilde zuigen.
En de mijne, want daar is zelfs jou bek niet groot genoeg voorquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Behalve aan jouw pik dan toch.
Wat houtsnijwerk etc. Vind het persoonlijk wel mooiquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nog wat tofs gekocht tijdens je vakantie?
Klopt, hoevaak je het ook blijft vragen... ik blijf nee zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Behalve aan jouw pik dan toch.
Waarom zou ik ook, jij biedt toch altijd je aars aan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En de mijne, want daar is zelfs jou bek niet groot genoeg voor
Oh nice.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wat houtsnijwerk etc. Vind het persoonlijk wel mooi
Electronica is daar niet te betalen, luxe goederen worden extra belast...
Volgend jaar maar naar singapore of/en hongkong
Weet iemand trouwens goed videobewerkprogramma? Heb iets van drie uur aan filmpjes maar moet er even 1 leuke film van maken en een stuk in korten. Liefst gratis of downloaden
Ah THX!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh nice.
Je kan Sony Vegas of Adobe Premiere gebruiken. En natuurlijk de oude Windows Movie Maker.
Sony Vegas doet wel kut met .m2ts bestanden.
Goede vraag, mijn exemplaar ook al binnen?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:57 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uit_het_archief.html
killer
werkt nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
N'homo?
Vooral de URL ook
Je moet dat tekstje naar je url balk slepenquote:
Bij jou ook kut met M2TS?! Maar idd Sony Vegas Pro en Adobe Premiere Pro zijn goedquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh nice.
Je kan Sony Vegas of Adobe Premiere gebruiken. En natuurlijk de oude Windows Movie Maker.
Sony Vegas doet wel kut met .m2ts bestanden.
Maar nog steeds geen forza4quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:28 schreef SoldMayor het volgende:
F1 2011.![]()
Verreweg de beste F1 game ooit.
En op dit moment een van de mooiste racegames als je kijkt naar graphics.
En ook even over de 27000 gamerscore gegaan.
Nee, bij jou deed ie kut toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij jou ook kut met M2TS?! Maar idd Sony Vegas Pro en Adobe Premiere Pro zijn goed
Vanavond racelobby vol met FOK!kers?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:28 schreef SoldMayor het volgende:
F1 2011.![]()
Verreweg de beste F1 game ooit.
En op dit moment een van de mooiste racegames als je kijkt naar graphics.
En ook even over de 27000 gamerscore gegaan.
Als je gaat huilen om de tracks dan moet je even de tracks van f1 reeks naast elkaar leggen XDquote:
Tracks zijn belangrijk ja. En bij F1 heb je 19 tracks en dat heb je over 200 jaar nog.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je gaat huilen om de tracks dan moet je even de tracks van f1 reeks naast elkaar leggen XD
Het gaat om zoveel meer dan alleen tracks in een game neem ik aan bij jou?
Nja mischien.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vanavond racelobby vol met FOK!kers?
Nee omdat je zwart bent idd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef badboynova het volgende:
Dit is de reinste racisme, omdat ik zwart ben mag ik niet mee doen met f1 11 (of komt omdat ik hem niet heb:')
Ik weet het nog niet, vriend van me belde net of ik mee ging karten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vanavond racelobby vol met FOK!kers?
Keuze is dan snel gemaakt toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, vriend van me belde net of ik mee ging karten.
quote:
Online?! Nah pas morgen weer, nu ff tijd voor het vrouwtjequote:Op vrijdag 23 september 2011 19:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nja mischien.
Nelis is werken komt vnv laat nog wel. En verder rossdale en nicklas zijn wel online dus ff kijken.
Karten dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, vriend van me belde net of ik mee ging karten.
Kut manquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:21 schreef RingBewoner het volgende:
Sollicitatie gisteren is helaas niks geworden.
ook als banden verkoper?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, maar Woensdag nieuwe sollicitatie.
Mooi verhaal, lekker kort.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zijn moeder vroeg laatst nog aan mij of ik aan haar tiet wilde zuigen.
Dit iddquote:
Dan haal ik het ergens anders, like a bossquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet wat jij niet krijgt vanavond
Zeg maar dag tegen je iPadquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan haal ik het ergens anders, like a boss
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je iPad
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je iPad
Kan niet hè! Al zou ik idd wel naar huis kunnen gaanquote:
is drukquote:
Wtf is pikstraf?! In de categorie muntjes in het holletje verstoppen?!quote:
Ross zolaat nog onlinequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:42 schreef SoldMayor het volgende:
nick doe mee, nelis, ross, blazarr en ik zijn aan racen alles.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf is pikstraf?! In de categorie muntjes in het holletje verstoppen?!
[..]
Ross zolaat nog online?!
Raarheid kwijtgescholden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:23 schreef Michhas het volgende:
Tim houdt van kaas.
Michiel houdt van kaas.
Tim en Michiel zijn bazen.
Dat wildplassen kun jij wel ja.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:19 schreef Michhas het volgende:
Woooow... Nee serieus, wooooow...
Seks met reigers
Wildplassen
Stopcontacten
Dubbelfrisss
Nou gaat heel autistisch fok op je feestboek fappen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 06:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij deze ben ik niet meer anoniem op fok, super!
Anoniem zijn op internetquote:Op zaterdag 24 september 2011 06:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij deze ben ik niet meer anoniem op fok, super!
quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou gaat heel autistisch fok op je feestboek fappen.
...... Met wie moet ik nou co-oppenquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ziek, gister campaign op Insane uitgespeeld.
Grapje mattie, we zijn nog co-op maatjes hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
...... Met wie moet ik nou co-oppen
Ik was vannacht te lam om mijn xbox uit te zetten, dus hij staat nog aanquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:48 schreef KneusTeun het volgende:
Michhas weet ook niet van ophouden! elke keer als ik ff kijk is die man bezig met de single player!
Ik vroeg mij al zelf af waarom je alleen maar rondjes liepquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik was vannacht te lam om mijn xbox uit te zetten, dus hij staat nog aan
Je had wel gelijk, na dat stuk met die oliepijp komt mooi filmpje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik was vannacht te lam om mijn xbox uit te zetten, dus hij staat nog aan
oneluv nohomoquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Grapje mattie, we zijn nog co-op maatjes hoor.
Ik kom ff joinen, weet niet of dat kan, want ik zit zelf pas bij wave 9 ofzoquote:
Ik speel op een map van de dlc.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kom ff joinen, weet niet of dat kan, want ik zit zelf pas bij wave 9 ofzo
Heb je trouwens al Beast Mode gedaan? Is dat wat?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je had wel gelijk, na dat stuk met die oliepijp komt mooi filmpje.
oke dan nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik speel op een map van de dlc.
Nopequote:
Alleen de eckte BAZENquote:
Neujquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik denk MW3 ook.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:32 schreef dreamzk het volgende:
Gayboys, Forza 4 en BF3 gaan alles er uit bazen.
4700quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Echt no way dat ik die ga halen.
Bij mediaoffer nog goedkoperquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:46 schreef badboynova het volgende:
Bij BS op de site zie ik dit staan voor f1
Adviesprijs: ¤ 59,99
Webshopprijs: ¤ 49,99
Uw voordeel: ¤ 10,00
Dit zal waarschijnlijk niet gelden voor de winkel prijs?
i knowquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij mediaoffer nog goedkoper
Nja je gaat hem voorlopig toch niet spelen?! Dan zou ik gewoon tot dinsdag wachten, heb je hem goedkoperquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
i know![]()
maar ga zo naar de winkels, en voor 50 wil ik hem dan wel mee nemen bij bull sjit.
Blijkbaar is het zo'n special, vanwege gears 3. Waarschijnlijk is het vanaf volgende week ergens weer normale horde.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
4700
Komt alleen maar door horde met tickers.
Aha, oke. Kom net terug, zie ik dat ie op wave 31 is. En level 40quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Blijkbaar is het zo'n special, vanwege gears 3. Waarschijnlijk is het vanaf volgende week ergens weer normale horde.
Bij de MM lagen ze voor 50quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
i know![]()
maar ga zo naar de winkels, en voor 50 wil ik hem dan wel mee nemen bij bull sjit.
Ik heb hem ook voor 50 mee gekregen, maar thanks voor de tipquote:
Ja al uitgespeeld op normal. is NICEEEEEE!quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je trouwens al Beast Mode gedaan? Is dat wat?
Vanmiddag 3 uur Horde Mode gedaan, bijna tot wave 30 gekomenquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja al uitgespeeld op normal. is NICEEEEEE!
Ik ben ff eten en douchen, daarna ff snel GoW3 doen en dan om 10 uur naar bed.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanmiddag 3 uur Horde Mode gedaan, bijna tot wave 30 gekomenDe game wordt nog steeds leuker met elke mode die ik doe
Morgen vroeg op?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben ff eten en douchen, daarna ff snel GoW3 doen en dan om 10 uur naar bed.
3:30 gaat de wekkerquote:
nee want dan is hij te dronken, en dan gaat alleen maar ze mattie's achterna om ze te zagenquote:
Half vierquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
3:30 gaat de wekker
Laatste dag NPl en we kunnen nog de eerste plaats van de divisie halen!
verveelt F1 2011 alweerquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:03 schreef Rossdale het volgende:
Zo iemand een nostalgisch potje MW2?
Misschien doe ik wel even mee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:03 schreef Rossdale het volgende:
Zo iemand een nostalgisch potje MW2?
Absoluut niet, maar na vier dagen alleen maar racen is een andere game ook wel weer eens even leukquote:
Zo vroeg eruit voor paintball?!quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:22 schreef Rossdale het volgende:
re-re-post, want deze shit is hard
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:21 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wist dat stoma hard was in shooters, maar nu zie ik hem op ze beide accounts tegelijkertijd spelen
Haha, ik doe een private match om te kijken wat de range is van bepaalde wapens.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:21 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wist dat stoma hard was in shooters, maar nu zie ik hem op ze beide accounts tegelijkertijd spelen
Wat valt er te boosten in gears?quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Inderdaad
Boosten met zichzelf?
Ja tuuulkquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo vroeg eruit voor paintball?!
Doe niet zo try harden manquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, ik doe een private match om te kijken wat de range is van bepaalde wapens.
Wee k veel jong!@#quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat valt er te boosten in gears?
Ik schrok al, had bijna de conclusie getrokken dat je ook vrienden hadquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, ik doe een private match om te kijken wat de range is van bepaalde wapens.
Ik ook, maar michiel vertelde me al dat ik me geen zorgen moest maken om stoompiequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik schrok al, had bijna de conclusie getrokken dat je ook vrienden had![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jaja, zometeen Ajax en dan nog Barcelona. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Dat totaal niet, maar waar is twente.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, want ajax speelt inderdaad super goed
Twente is idd niet lekker bezig, maar hopelijk dat dit niet van lange duur is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat totaal niet, maar waar is twente.
WAAR IS DE KRAKER DIE MIJ BELOOFD WAS?
I know, had vandeweek al even met hun gespeeld, die lui zijn echt hilarischquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:24 schreef Rossdale het volgende:
Michiel, al die maten van Zevak zijn net zo maf als hijzelf. Wat een lobby
Lach me de tyfus
Oke, en bovendien kan het voor 2 euro geen miskoop zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef Rossdale het volgende:
Ja gespeeld, eindbazen zijn extreem kut maar de game zelf is best aardig voor een budgetgame
Preciesquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:05 schreef Xblister het volgende:
[..]
Oke, en bovendien kan het voor 2 euro geen miskoop zijn
Waar ben je nou met je co-op he!quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef Kutstudent het volgende:
En eindbazen regelen is blister vast goed in.
Ja jonge noobs verpulveren in MW2.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waar ben je nou met je co-op he!
Goedemorgen Teuntjequote:Op zaterdag 24 september 2011 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewoon haar d'r gang laten gaan en lekker doorgamen.quote:Op zondag 25 september 2011 09:31 schreef badboynova het volgende:
GOEDEMORGEN
[ afbeelding ]
toch maar geen gears gespeeld gisteravond, vrouw mens bleek toch niet zo moe te zijn
Ik heb ook gegamed, maar niet op de xb maat met mijn diiquote:Op zondag 25 september 2011 10:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon haar d'r gang laten gaan en lekker doorgamen.
Toch wel he. Op de zondag fris zijn is heerlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 11:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Mogguh. Eigenlijk wel lekker om een keer niet brak te zijn en geen koppijn te hebben
Bij mij een stukje teen, mayb even mn vrienden opbellen en vragen wat gisteravond gebeurd isquote:Op zondag 25 september 2011 12:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wtf?! Word je wakker, is er een stukje van je tong af.
Drugs are bad mkayquote:Op zondag 25 september 2011 12:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wtf?! Word je wakker, is er een stukje van je tong af.
Is toch juist realistisch?quote:
Je kijkt dus ook voetbal?!quote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef KoningStoma het volgende:
Ik bedoelde dat met "echt" voetbal de spelers ook raar en nep vallen.
Dusquote:
Ik heb 'm niet gemaakt.quote:Op zondag 25 september 2011 14:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zorg op zn minst dat het plaatje niet verneukt is
Oke.quote:Op zondag 25 september 2011 14:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat zou wel triest geweest zijn.
Welke?quote:Op zondag 25 september 2011 16:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Is goed. Net ook die wapen achievement gehaald.
Variety is the Spice of Deathquote:
Wat was die laatste gun? Ik moet er nog 1.quote:Op zondag 25 september 2011 16:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Variety is the Spice of Death
Kill an enemy with every weapon in the game (any mode)
Ik moest nog een kill maken met de Boomshot.quote:Op zondag 25 september 2011 16:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat was die laatste gun? Ik moet er nog 1.
Ik zie het al, moet nog met ink grenade, maar die heb ik pas 1 keer gevonden in heel het spel.quote:Op zondag 25 september 2011 16:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik moest nog een kill maken met de Boomshot.
Fix nou maar je mic, dan kunnen we die achievement even doen.quote:Op zondag 25 september 2011 16:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zie het al, moet nog met ink grenade, maar die heb ik pas 1 keer gevonden in heel het spel.
Doe je toch ff custom game 1v1 tegen pringles?quote:Op zondag 25 september 2011 16:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zie het al, moet nog met ink grenade, maar die heb ik pas 1 keer gevonden in heel het spel.
Dankzij de Safety Car uiteraardquote:Op zondag 25 september 2011 16:25 schreef SoldMayor het volgende:
Wel een aardige F1 race weer.![]()
Wel mooie acties gezien.
Schumacher die kan vliegen en Hamilton die 912912 man heeft ingehaald na zijn domme actie.
K heb 'm al. Door een scripted event te misbruiken.quote:Op zondag 25 september 2011 17:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Doe je toch ff custom game 1v1 tegen pringles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dr.Pringles op 25-09-2011 18:53:47 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ga rond half tien nog wel even Gears doen jaquote:Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
Michhas ga je straks nog verder met gears?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Wat moest je doen dan.quote:Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb wel ineens overal spierpijn, zelfs in mijn voeten, wat de fak
Ja allemaal van die spelletjes, heb me kapot gelachen. Alleen nu dus overal spierpijn, zegt wat over mijn fysieke gesteldheid lolquote:
http://www.budgetgaming.n(...)field+3_Xbox360.htmlquote:Op maandag 26 september 2011 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is eigenlijk de beste site voor een pre-order? stel ik wil BF3 ergens online pre-orderen hoe weet ik dan dat ik hem op DE DAG zelf heb?
Die gaf gears 3 toch te vroeg uit?quote:Op maandag 26 september 2011 11:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)field+3_Xbox360.html
have fun
en bij consoleshop heb je ze altijd op de release of eerder in huis, wel wat duurder, maar wel zekerheid
edit :
http://www.gamesync.nl/ba(...)tellen-preorder.html
best goedkoop, en bestellen best veel mensen ineens daar
volgens mij wel, maar dat moet je aan BBN vragen of aan Stoma, als is die misschien nog steeds bang dat ie problemen krijgt als ie zegt waar hij ze games kooptquote:Op maandag 26 september 2011 11:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die gaf gears 3 toch te vroeg uit?
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 11:51 schreef Bozz187 het volgende:
Aub maak een gow 3 topic en post die shit daar
ik gok het 2dequote:Op maandag 26 september 2011 11:58 schreef Parvus het volgende:
Is het spel nou echt zo leuk of koopt iedereen hem omdat iedereen hem heeft?
Ik heb alle Gears games speelt vooral horde en de campaign terwijl ik nooit singleplayer speelquote:Op maandag 26 september 2011 11:58 schreef Parvus het volgende:
Als je van de eerdere gears houd is dit gewoon een topgame!quote:Op maandag 26 september 2011 11:58 schreef Parvus het volgende:
GoW fanboy, zegt genoeg.quote:Op maandag 26 september 2011 11:58 schreef Parvus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2011 12:48 schreef Fsmxi het volgende:
Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Deze week al de beta!quote:Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
Nog anderhalve maand tot MW3 en 1 maand tot BF3.Echt fucking veel zin in.
quote:Op maandag 26 september 2011 12:48 schreef Fsmxi het volgende:
Ik vind hem tof, maar ik ben een gierige pauper.Idem. Tot wanneer is die prijsvraag eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dr.Pringles op 26-09-2011 13:39:39 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik denk nog bezig want ik heb nog niks thuis gehadquote:Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Idem. Tot wanneer is die prijsvraag eigenlijk?
quote:Op maandag 26 september 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)er-rallyparcour-9303
Porno voor Rossdale!
Wel tof, en helemaal omdat je duidelijk ziet dat dit de nieuwe track in Texas gaat wordenquote:Op maandag 26 september 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
Porno voor Rossdale!
quote:Op maandag 26 september 2011 13:51 schreef KneusTeun het volgende:
Voor stoma:
http://cgi.ebay.nl/Xbox-3(...)&hash=item1e67286bcd
Ah zo te zien gaat RedBull zich op een andere tak van motorsport richten.quote:Op maandag 26 september 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
Porno voor Rossdale!
Wat?quote:Op maandag 26 september 2011 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
volgens mij wel, maar dat moet je aan BBN vragen of aan Stoma, als is die misschien nog steeds bang dat ie problemen krijgt als ie zegt waar hij ze games koopt
Ik heb niet eens een PC XDquote:Op maandag 26 september 2011 14:46 schreef Rossdale het volgende:
Je eerste pluspunt zou al genoeg moeten zijn om deze game vele malen beter te vinden dan 2010
Maargoed, alleen gedownload voor de PC dus en je hebt hem niet voor de triesikstie?
quote:Op maandag 26 september 2011 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat?Ik had hem daar inderdaad van binnengekregen. Ik zei het alleen niet, want zo'n webshop kan erg in de problemen komen. Boetes etc.
Alsof ik er problemen van zou krijgen?Ik ben gewoon geen nsb-er
Pssst, hij heeft hem "gekocht" bij spotnet en wil niet openlijk toegeven dat zijn huidige 360 ook omgebouwd isquote:Op maandag 26 september 2011 14:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Net alsof ze een boete krijgen omdat jij zegt waar je hem hebt gekocht.
Er zitten mensen van MS op gameforums. Daar komt nog bij dat als een iemand zegt waar ze een spel voor de release vandaan hebben, je ook een shitstorm krijgt van andere mensen die de game ook eerder willen. Dat trekt echt wel de aandacht van de uitgever.quote:Op maandag 26 september 2011 14:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Net alsof ze een boete krijgen omdat jij zegt waar je hem hebt gekocht.
quote:Op maandag 26 september 2011 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pssst, hij heeft hem "gekocht" bij spotnet en wil niet openlijk toegeven dat zijn huidige 360 ook omgebouwd isNet zoals dat hij geen controller met rapidfire heeft
Oké, je hebt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee hoe het werkt en ik weet ook niet waarom mensen het doen, je wil toch online blijven spelen?!?!?!quote:Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef Rossdale het volgende:
I knowOver een weekje komen er nieuwe modchips uit geloof ik
Wat een vet filmpje.quote:Op maandag 26 september 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
Porno voor Rossdale!
Je hebt het nu toch niet over die X360 key en die dingen hèquote:Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef Rossdale het volgende:
I knowOver een weekje komen er nieuwe modchips uit geloof ik
Voor games zoals Dead Space, fallout en bioshock.quote:Op maandag 26 september 2011 15:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het werkt en ik weet ook niet waarom mensen het doen, je wil toch online blijven spelen?!?!?!
quote:Op maandag 26 september 2011 14:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er zitten mensen van MS op gameforums. Daar komt nog bij dat als een iemand zegt waar ze een spel voor de release vandaan hebben, je ook een shitstorm krijgt van andere mensen die de game ook eerder willen. Dat trekt echt wel de aandacht van de uitgever.
voor het breken van de street date staan flinke boetes en als iemand een bonnetje of een factuur heeft gepost dan is die winkel snel de sjaak.
[..]
Oké, je hebt me.alleen nog maar jtag en ode drives idd. Zo'n jtag is wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |