Jij bent duidelijk nog niet zo lang student.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:54 schreef vandermar het volgende:
Haten op IB groep, dan heb je het gewoon zelf verneukt.
http://ib-groep.nl/particulieren/default.aspquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:54 schreef Michhas het volgende:
Haten op IB-Groep, die shit bestaat niet eens meer
Mama ftwquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog niet zo lang student.
Krijg je ook nog borstvoeding?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mama ftwWat moet een student toch zonder moeder die alles oplost
Nee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Krijg je ook nog borstvoeding?
Zijn moeder vroeg laatst nog aan mij of ik aan haar tiet wilde zuigen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Krijg je ook nog borstvoeding?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mama ftwWat moet een student toch zonder moeder die alles oplost
Jij zuigt overal aan...quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zijn moeder vroeg laatst nog aan mij of ik aan haar tiet wilde zuigen.
En de mijne, want daar is zelfs jou bek niet groot genoeg voorquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Behalve aan jouw pik dan toch.
Wat houtsnijwerk etc. Vind het persoonlijk wel mooiquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nog wat tofs gekocht tijdens je vakantie?
Klopt, hoevaak je het ook blijft vragen... ik blijf nee zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Behalve aan jouw pik dan toch.
Waarom zou ik ook, jij biedt toch altijd je aars aan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En de mijne, want daar is zelfs jou bek niet groot genoeg voor
Oh nice.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wat houtsnijwerk etc. Vind het persoonlijk wel mooi
Electronica is daar niet te betalen, luxe goederen worden extra belast...
Volgend jaar maar naar singapore of/en hongkong
Weet iemand trouwens goed videobewerkprogramma? Heb iets van drie uur aan filmpjes maar moet er even 1 leuke film van maken en een stuk in korten. Liefst gratis of downloaden
Ah THX!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh nice.
Je kan Sony Vegas of Adobe Premiere gebruiken. En natuurlijk de oude Windows Movie Maker.
Sony Vegas doet wel kut met .m2ts bestanden.
Goede vraag, mijn exemplaar ook al binnen?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:57 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uit_het_archief.html
killer
werkt nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
N'homo?
Vooral de URL ook
Je moet dat tekstje naar je url balk slepenquote:
Bij jou ook kut met M2TS?! Maar idd Sony Vegas Pro en Adobe Premiere Pro zijn goedquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh nice.
Je kan Sony Vegas of Adobe Premiere gebruiken. En natuurlijk de oude Windows Movie Maker.
Sony Vegas doet wel kut met .m2ts bestanden.
Maar nog steeds geen forza4quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:28 schreef SoldMayor het volgende:
F1 2011.![]()
Verreweg de beste F1 game ooit.
En op dit moment een van de mooiste racegames als je kijkt naar graphics.
En ook even over de 27000 gamerscore gegaan.
Nee, bij jou deed ie kut toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij jou ook kut met M2TS?! Maar idd Sony Vegas Pro en Adobe Premiere Pro zijn goed
Vanavond racelobby vol met FOK!kers?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:28 schreef SoldMayor het volgende:
F1 2011.![]()
Verreweg de beste F1 game ooit.
En op dit moment een van de mooiste racegames als je kijkt naar graphics.
En ook even over de 27000 gamerscore gegaan.
Als je gaat huilen om de tracks dan moet je even de tracks van f1 reeks naast elkaar leggen XDquote:
Tracks zijn belangrijk ja. En bij F1 heb je 19 tracks en dat heb je over 200 jaar nog.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je gaat huilen om de tracks dan moet je even de tracks van f1 reeks naast elkaar leggen XD
Het gaat om zoveel meer dan alleen tracks in een game neem ik aan bij jou?
Nja mischien.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vanavond racelobby vol met FOK!kers?
Nee omdat je zwart bent idd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef badboynova het volgende:
Dit is de reinste racisme, omdat ik zwart ben mag ik niet mee doen met f1 11 (of komt omdat ik hem niet heb:')
Ik weet het nog niet, vriend van me belde net of ik mee ging karten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vanavond racelobby vol met FOK!kers?
Keuze is dan snel gemaakt toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, vriend van me belde net of ik mee ging karten.
quote:
Online?! Nah pas morgen weer, nu ff tijd voor het vrouwtjequote:Op vrijdag 23 september 2011 19:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nja mischien.
Nelis is werken komt vnv laat nog wel. En verder rossdale en nicklas zijn wel online dus ff kijken.
Karten dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, vriend van me belde net of ik mee ging karten.
Kut manquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:21 schreef RingBewoner het volgende:
Sollicitatie gisteren is helaas niks geworden.
ook als banden verkoper?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, maar Woensdag nieuwe sollicitatie.
Mooi verhaal, lekker kort.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zijn moeder vroeg laatst nog aan mij of ik aan haar tiet wilde zuigen.
Dit iddquote:
Dan haal ik het ergens anders, like a bossquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet wat jij niet krijgt vanavond
Zeg maar dag tegen je iPadquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan haal ik het ergens anders, like a boss
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je iPad
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je iPad
Kan niet hè! Al zou ik idd wel naar huis kunnen gaanquote:
is drukquote:
Wtf is pikstraf?! In de categorie muntjes in het holletje verstoppen?!quote:
Ross zolaat nog onlinequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:42 schreef SoldMayor het volgende:
nick doe mee, nelis, ross, blazarr en ik zijn aan racen alles.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf is pikstraf?! In de categorie muntjes in het holletje verstoppen?!
[..]
Ross zolaat nog online?!
Raarheid kwijtgescholden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:23 schreef Michhas het volgende:
Tim houdt van kaas.
Michiel houdt van kaas.
Tim en Michiel zijn bazen.
Dat wildplassen kun jij wel ja.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:19 schreef Michhas het volgende:
Woooow... Nee serieus, wooooow...
Seks met reigers
Wildplassen
Stopcontacten
Dubbelfrisss
Nou gaat heel autistisch fok op je feestboek fappen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 06:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij deze ben ik niet meer anoniem op fok, super!
Anoniem zijn op internetquote:Op zaterdag 24 september 2011 06:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij deze ben ik niet meer anoniem op fok, super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |