Doe je toch ff custom game 1v1 tegen pringles?quote:Op zondag 25 september 2011 16:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zie het al, moet nog met ink grenade, maar die heb ik pas 1 keer gevonden in heel het spel.
Dankzij de Safety Car uiteraardquote:Op zondag 25 september 2011 16:25 schreef SoldMayor het volgende:
Wel een aardige F1 race weer.![]()
Wel mooie acties gezien.
Schumacher die kan vliegen en Hamilton die 912912 man heeft ingehaald na zijn domme actie.
K heb 'm al. Door een scripted event te misbruiken.quote:Op zondag 25 september 2011 17:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Doe je toch ff custom game 1v1 tegen pringles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dr.Pringles op 25-09-2011 18:53:47 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ga rond half tien nog wel even Gears doen jaquote:Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
Michhas ga je straks nog verder met gears?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Wat moest je doen dan.quote:Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb wel ineens overal spierpijn, zelfs in mijn voeten, wat de fak
Ja allemaal van die spelletjes, heb me kapot gelachen. Alleen nu dus overal spierpijn, zegt wat over mijn fysieke gesteldheid lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |