quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou gaat heel autistisch fok op je feestboek fappen.
...... Met wie moet ik nou co-oppenquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ziek, gister campaign op Insane uitgespeeld.
Grapje mattie, we zijn nog co-op maatjes hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
...... Met wie moet ik nou co-oppen
Ik was vannacht te lam om mijn xbox uit te zetten, dus hij staat nog aanquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:48 schreef KneusTeun het volgende:
Michhas weet ook niet van ophouden! elke keer als ik ff kijk is die man bezig met de single player!
Ik vroeg mij al zelf af waarom je alleen maar rondjes liepquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik was vannacht te lam om mijn xbox uit te zetten, dus hij staat nog aan
Je had wel gelijk, na dat stuk met die oliepijp komt mooi filmpje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik was vannacht te lam om mijn xbox uit te zetten, dus hij staat nog aan
oneluv nohomoquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Grapje mattie, we zijn nog co-op maatjes hoor.
Ik kom ff joinen, weet niet of dat kan, want ik zit zelf pas bij wave 9 ofzoquote:
Ik speel op een map van de dlc.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kom ff joinen, weet niet of dat kan, want ik zit zelf pas bij wave 9 ofzo
Heb je trouwens al Beast Mode gedaan? Is dat wat?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je had wel gelijk, na dat stuk met die oliepijp komt mooi filmpje.
oke dan nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik speel op een map van de dlc.
Nopequote:
Alleen de eckte BAZENquote:
Neujquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik denk MW3 ook.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:32 schreef dreamzk het volgende:
Gayboys, Forza 4 en BF3 gaan alles er uit bazen.
4700quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Echt no way dat ik die ga halen.
Bij mediaoffer nog goedkoperquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:46 schreef badboynova het volgende:
Bij BS op de site zie ik dit staan voor f1
Adviesprijs: 59,99
Webshopprijs: 49,99
Uw voordeel: 10,00
Dit zal waarschijnlijk niet gelden voor de winkel prijs?
i knowquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij mediaoffer nog goedkoper
Nja je gaat hem voorlopig toch niet spelen?! Dan zou ik gewoon tot dinsdag wachten, heb je hem goedkoperquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
i know![]()
maar ga zo naar de winkels, en voor 50 wil ik hem dan wel mee nemen bij bull sjit.
Blijkbaar is het zo'n special, vanwege gears 3. Waarschijnlijk is het vanaf volgende week ergens weer normale horde.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
4700
Komt alleen maar door horde met tickers.
Aha, oke. Kom net terug, zie ik dat ie op wave 31 is. En level 40quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Blijkbaar is het zo'n special, vanwege gears 3. Waarschijnlijk is het vanaf volgende week ergens weer normale horde.
Bij de MM lagen ze voor 50quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
i know![]()
maar ga zo naar de winkels, en voor 50 wil ik hem dan wel mee nemen bij bull sjit.
Ik heb hem ook voor 50 mee gekregen, maar thanks voor de tipquote:
Ja al uitgespeeld op normal. is NICEEEEEE!quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je trouwens al Beast Mode gedaan? Is dat wat?
Vanmiddag 3 uur Horde Mode gedaan, bijna tot wave 30 gekomenquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja al uitgespeeld op normal. is NICEEEEEE!
Ik ben ff eten en douchen, daarna ff snel GoW3 doen en dan om 10 uur naar bed.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanmiddag 3 uur Horde Mode gedaan, bijna tot wave 30 gekomenDe game wordt nog steeds leuker met elke mode die ik doe
Morgen vroeg op?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben ff eten en douchen, daarna ff snel GoW3 doen en dan om 10 uur naar bed.
3:30 gaat de wekkerquote:
nee want dan is hij te dronken, en dan gaat alleen maar ze mattie's achterna om ze te zagenquote:
Half vierquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
3:30 gaat de wekker
Laatste dag NPl en we kunnen nog de eerste plaats van de divisie halen!
verveelt F1 2011 alweerquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:03 schreef Rossdale het volgende:
Zo iemand een nostalgisch potje MW2?
Misschien doe ik wel even mee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:03 schreef Rossdale het volgende:
Zo iemand een nostalgisch potje MW2?
Absoluut niet, maar na vier dagen alleen maar racen is een andere game ook wel weer eens even leukquote:
Zo vroeg eruit voor paintball?!quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:22 schreef Rossdale het volgende:
re-re-post, want deze shit is hard
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:21 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wist dat stoma hard was in shooters, maar nu zie ik hem op ze beide accounts tegelijkertijd spelen
Haha, ik doe een private match om te kijken wat de range is van bepaalde wapens.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:21 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wist dat stoma hard was in shooters, maar nu zie ik hem op ze beide accounts tegelijkertijd spelen
Wat valt er te boosten in gears?quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Inderdaad
Boosten met zichzelf?
Ja tuuulkquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo vroeg eruit voor paintball?!
Doe niet zo try harden manquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, ik doe een private match om te kijken wat de range is van bepaalde wapens.
Wee k veel jong!@#quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat valt er te boosten in gears?
Ik schrok al, had bijna de conclusie getrokken dat je ook vrienden hadquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, ik doe een private match om te kijken wat de range is van bepaalde wapens.
Ik ook, maar michiel vertelde me al dat ik me geen zorgen moest maken om stoompiequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik schrok al, had bijna de conclusie getrokken dat je ook vrienden had![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jaja, zometeen Ajax en dan nog Barcelona. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Dat totaal niet, maar waar is twente.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, want ajax speelt inderdaad super goed
Twente is idd niet lekker bezig, maar hopelijk dat dit niet van lange duur is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat totaal niet, maar waar is twente.
WAAR IS DE KRAKER DIE MIJ BELOOFD WAS?
I know, had vandeweek al even met hun gespeeld, die lui zijn echt hilarischquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:24 schreef Rossdale het volgende:
Michiel, al die maten van Zevak zijn net zo maf als hijzelf. Wat een lobby
Lach me de tyfus
Oke, en bovendien kan het voor 2 euro geen miskoop zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef Rossdale het volgende:
Ja gespeeld, eindbazen zijn extreem kut maar de game zelf is best aardig voor een budgetgame
Preciesquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:05 schreef Xblister het volgende:
[..]
Oke, en bovendien kan het voor 2 euro geen miskoop zijn
Waar ben je nou met je co-op he!quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef Kutstudent het volgende:
En eindbazen regelen is blister vast goed in.
Ja jonge noobs verpulveren in MW2.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waar ben je nou met je co-op he!
Goedemorgen Teuntjequote:Op zaterdag 24 september 2011 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewoon haar d'r gang laten gaan en lekker doorgamen.quote:Op zondag 25 september 2011 09:31 schreef badboynova het volgende:
GOEDEMORGEN
[ afbeelding ]
toch maar geen gears gespeeld gisteravond, vrouw mens bleek toch niet zo moe te zijn
Ik heb ook gegamed, maar niet op de xb maat met mijn diiquote:Op zondag 25 september 2011 10:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon haar d'r gang laten gaan en lekker doorgamen.
Toch wel he. Op de zondag fris zijn is heerlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 11:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Mogguh. Eigenlijk wel lekker om een keer niet brak te zijn en geen koppijn te hebben
Bij mij een stukje teen, mayb even mn vrienden opbellen en vragen wat gisteravond gebeurd isquote:Op zondag 25 september 2011 12:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wtf?! Word je wakker, is er een stukje van je tong af.
Drugs are bad mkayquote:Op zondag 25 september 2011 12:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wtf?! Word je wakker, is er een stukje van je tong af.
Is toch juist realistisch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |