quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou gaat heel autistisch fok op je feestboek fappen.
...... Met wie moet ik nou co-oppenquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ziek, gister campaign op Insane uitgespeeld.
Grapje mattie, we zijn nog co-op maatjes hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
...... Met wie moet ik nou co-oppen
Ik was vannacht te lam om mijn xbox uit te zetten, dus hij staat nog aanquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:48 schreef KneusTeun het volgende:
Michhas weet ook niet van ophouden! elke keer als ik ff kijk is die man bezig met de single player!
Ik vroeg mij al zelf af waarom je alleen maar rondjes liepquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik was vannacht te lam om mijn xbox uit te zetten, dus hij staat nog aan
Je had wel gelijk, na dat stuk met die oliepijp komt mooi filmpje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik was vannacht te lam om mijn xbox uit te zetten, dus hij staat nog aan
oneluv nohomoquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Grapje mattie, we zijn nog co-op maatjes hoor.
Ik kom ff joinen, weet niet of dat kan, want ik zit zelf pas bij wave 9 ofzoquote:
Ik speel op een map van de dlc.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kom ff joinen, weet niet of dat kan, want ik zit zelf pas bij wave 9 ofzo
Heb je trouwens al Beast Mode gedaan? Is dat wat?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je had wel gelijk, na dat stuk met die oliepijp komt mooi filmpje.
oke dan nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik speel op een map van de dlc.
Nopequote:
Alleen de eckte BAZENquote:
Neujquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik denk MW3 ook.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:32 schreef dreamzk het volgende:
Gayboys, Forza 4 en BF3 gaan alles er uit bazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |