Misschien doe ik wel even mee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:03 schreef Rossdale het volgende:
Zo iemand een nostalgisch potje MW2?
Absoluut niet, maar na vier dagen alleen maar racen is een andere game ook wel weer eens even leukquote:
Zo vroeg eruit voor paintball?!quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
3:30 gaat de wekker
Laatste dag NPl en we kunnen nog de eerste plaats van de divisie halen!
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:22 schreef Rossdale het volgende:
re-re-post, want deze shit is hard
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:21 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wist dat stoma hard was in shooters, maar nu zie ik hem op ze beide accounts tegelijkertijd spelen
Haha, ik doe een private match om te kijken wat de range is van bepaalde wapens.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:21 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wist dat stoma hard was in shooters, maar nu zie ik hem op ze beide accounts tegelijkertijd spelen
Wat valt er te boosten in gears?quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Inderdaad
Boosten met zichzelf?
Ja tuuulkquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo vroeg eruit voor paintball?!
Doe niet zo try harden manquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, ik doe een private match om te kijken wat de range is van bepaalde wapens.
Wee k veel jong!@#quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat valt er te boosten in gears?
Ik schrok al, had bijna de conclusie getrokken dat je ook vrienden hadquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, ik doe een private match om te kijken wat de range is van bepaalde wapens.
Ik ook, maar michiel vertelde me al dat ik me geen zorgen moest maken om stoompiequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik schrok al, had bijna de conclusie getrokken dat je ook vrienden had![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jaja, zometeen Ajax en dan nog Barcelona. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Dat totaal niet, maar waar is twente.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, want ajax speelt inderdaad super goed
Twente is idd niet lekker bezig, maar hopelijk dat dit niet van lange duur is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat totaal niet, maar waar is twente.
WAAR IS DE KRAKER DIE MIJ BELOOFD WAS?
I know, had vandeweek al even met hun gespeeld, die lui zijn echt hilarischquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:24 schreef Rossdale het volgende:
Michiel, al die maten van Zevak zijn net zo maf als hijzelf. Wat een lobby
Lach me de tyfus
Oke, en bovendien kan het voor 2 euro geen miskoop zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef Rossdale het volgende:
Ja gespeeld, eindbazen zijn extreem kut maar de game zelf is best aardig voor een budgetgame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |