quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja joh ik ben mijn legging al een halfjaar kwijt. Ik pluk telkens maar een legging van Marks zusje eruit maar die is ietwat slanker dan ik
Wat nou de neukquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
de neuk man, de neuk
Ja kan natuurlijk ook nieuwe kopen maar jatten van iemand anders die dunner is is veel logischer.quote:
Ik was hem aan het zoeken, maar ik kon hem maar niet vinden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja kan natuurlijk ook nieuwe kopen maar jatten van iemand anders die dunner is is veel logischer.
Sterke teksten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik was hem aan het zoeken, maar ik kon hem maar niet vinden.EN ze had eerst een legging die haar EN mij te groot was, maar mij dus wel beter paste, maar die heeft ze weer bij een vriendin laten liggen ofzo.
Maar ik heb nu weer een nieuwe. 8 euro jaja.
Swag, flow, skills, alles.quote:
Show eens wat dan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:26 schreef ThaTim het volgende:
Voor de echte MC-skills moet je bij mij zijn mensen.
Sneed.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:31 schreef ThaTim het volgende:
Zijn internet geheim werd verzwegen,of simpelweg vergeten
dus deel ik jullie deze: hij werd besneden daarbeneden
Echter sneedt de dokter vele sneden in zijn mannelijkheden
zo vernederd dat alleen amputatie werd voorgeschreven
Pasta ? Zo moeilijk is dat niet, gewoon Pas-ta.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik het moet uitspreken.
Zuiden he.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:04 schreef ThaTim het volgende:
TANTE LIEN
WELKE LIEN
LEAN BACK
GET MONEY
???????????
PROFIT
Zuid-oost hoogste genot.quote:
Bedoel ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zuid-oost hoogste genot.
Zeg dat tegen haar dan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:19 schreef Heroinjunk het volgende:
omfg ik heb iemand op facebook en die post echt om de 10 seconden dat ze zo ziek is. GA GODVERDOMME IN JE NEST LIGGEN DAN EN NIET JANKEN OP FACEBOOK
Hallo dan heb ik heel hooligan Helmond over me heenquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg dat tegen haar dan.
Doe dat op FB posten ipv hierquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:19 schreef Heroinjunk het volgende:
omfg ik heb iemand op facebook en die post echt om de 10 seconden dat ze zo ziek is. GA GODVERDOMME IN JE NEST LIGGEN DAN EN NIET JANKEN OP FACEBOOK
Die mietjes van Helmond Sportquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo dan heb ik heel hooligan Helmond over me heen
Dat zal ook wel meevallen toch.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo dan heb ik heel hooligan Helmond over me heen
Nee, niet dat.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef xCore het volgende:
[..]
Die mietjes van Helmond SportDie "harde kern" uit ons dorp stelt nog meer voor
HARDCORE GABBER STRAK STRAK zeg maar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meevallen toch.
Wat is jouw dorp dan? Veghel zeker.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef xCore het volgende:
[..]
Die mietjes van Helmond SportDie "harde kern" uit ons dorp stelt nog meer voor
Veghel.quote:
Ja, dat is goed. Dan kom ik nog wel op een zeker chatprogramma.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spreek je er zondag anders uitgebreid over?
Hihi okidoki.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, dat is goed. Dan kom ik nog wel op een zeker chatprogramma.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:29 schreef Heroinjunk het volgende:
DUO/IB-groep/Studielink, wat een faalsystemen toch.
Waarheid!quote:
Lollerwat?quote:
First I was likequote:
But then I was like.quote:
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:43 schreef ThaTim het volgende:
Daar komt m'n hele familie vandaan MAN!
quote:
http://www.osw-waalwijk.nl/quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is jouw dorp dan? Veghel zeker.
Dat geeft m'n vader wel toe ja, vergeleken met carnaval in Limburg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat moet wel een enorm hoog faalgehalte hebben.
Best eng he, eigenlijkquote:
Waalwijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:46 schreef xCore het volgende:
[..]
http://www.osw-waalwijk.nl/
Die gappies af en toe in dat vak![]()
Genot.quote:
En een breezer ananasquote:
VEER KOMME GET LATERquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
BEL LANDO BEL LANDOOO EN NICO EN JOS EN JOS
gr grquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:02 schreef Heroinjunk het volgende:
JA DOUCHEN DAAG KUSJE VOOR JULLIE ALLEMAAL
Lijkt er wel op he!quote:
Mislukte save wel.quote:
Jij wel.quote:
Altijd.quote:
kloptquote:
soms bril soms lenzenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef ThaTim het volgende:
Heb je altijd 'n bril, pasta, of ook lenzen?
Ik ook en daarna Jupiler League natuurlijk. Topvermaak op de vrijdagavond.quote:
quote:
heb gisteren zoveel gedronken dat vandaag al de hele dag mijn maag van streek isquote:
heb je een lijst van je haremmannen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mis de rest van mn harem wel.
Ja, moet ik die hier neerzetten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb je een lijst van je haremmannen?
als je dat wilquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, moet ik die hier neerzetten?
ja inderdaad heel en dan moet je diegenen weer extra cadeaus enzo geven..quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf niet.Straks vergeet ik er een paar enzo.
kan beur'nquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja inderdaad heel en dan moet je diegenen weer extra cadeaus enzo geven..
Ik ook, maar gewoon doorgaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb gisteren zoveel gedronken dat vandaag al de hele dag mijn maag van streek is
Precies, dat ik nou een oliesjeikerin ben wil niet zeggen dat ik extra cadeaus wil schenken aan ze...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja inderdaad heel en dan moet je diegenen weer extra cadeaus enzo geven..
Hoezo dat? Doordeweeks gaat niet. Een zaterdagbaantje is perfect.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:09 schreef Dastan het volgende:
Maar als je in het weekeinde werkt doe je wel iets fout.
Ik leef met je mee.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo dat? Doordeweeks gaat niet. Een zaterdagbaantje is perfect.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:06 schreef Dastan het volgende:
Sjeikerin. Een vrouwelijke oude man. Mooi wel.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
Eigenlijk dus gewoon een oude nicht, Klinker.
Wat deze man zegt.quote:
Verlepte oudemannenlichamen zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]GEIL DIE JONGENSLICHAMEN BOHHH.
Mooi argument.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mooi argument.Je klaagde er zo-even anders zelf over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn harem bestaat uit de leukste jongemannen uit de omgeving en verder.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Verlepte oudemannenlichamen zul je bedoelen.
Leuke harem.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn harem bestaat uit de leukste jongemannen uit de omgeving en verder.
Klacht ging over vroeg opstaan, niet over het baantje. Uitslapen is fijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je klaagde er zo-even anders zelf over.
De aanleiding van de klacht was anders wel degelijk je baan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klacht ging over vroeg opstaan, niet over het baantje. Uitslapen is fijn.
Zo kan je het ook zien. Maar ja, eigenlijk komt het doordat ik de afgelopen weken weinig slaap.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
De aanleiding van de klacht was anders wel degelijk je baan.
Slecht van je.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:19 schreef Ezell het volgende:
Dus de klacht gaat eigenlijk vooral over mezelf. Niet op tijd naar bed gaan.
Stoer zeg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:24 schreef Ezell het volgende:
Na vijf weken ga je het wel voelen hoor.
Ik wou praktisch dezelfde reactie posten. GMTA.quote:
Soms doe ik dat.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die slapen in de bus of in de trein.
Sryquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef tdrone het volgende:
zo baas zou ik dat niet willen noemen klinker
Hoe kun je daar nou slapen, dat werkt toch gewoon niet, kom je alleen maar vermoeider uit lijkt me.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms doe ik dat. [ afbeelding ]
[..]
Sry
mijn bus rijd 10 km over een rechte weg dus dan valt het wel meequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In de bus slapen gaat al helemaal niet, buschauffers worden gewoon geselecteerd op het feit dat ze niet kunnen rijden, echt geen genot om dan te slapen, vlieg je de hele bus door.
Mijn bus moet door Eindje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
mijn bus rijd 10 km over een rechte weg dus dan valt het wel mee
nee dan kom je niet in slaap inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn bus moet door Eindje.Iedere 10 meter een halte, geen genot.
Doe ik 's ochtends vrijwel altijdquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die slapen in de bus of in de trein.
Helaas wel.. Maar een paar nummers is goed te doen op een avond.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Normaal, Achterhoeks genot.
Normaal is baas man.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Helaas wel.. Maar een paar nummers is goed te doen op een avond.
Hun muziek is niet echt mijn ding meer, ben al rond de 6/7x geweest naar hun optreden maar heb het er een beetje mee gehadquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Normaal is baas man.
Ja, kom ook ThaTim.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon Amsterdam ja. Aanmelden kan bij mij![]()
.
quote:
Die heeft dezelfde UI als ik op Last.fm.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:49 schreef ThaTim het volgende:
Ja, 'n vriend van me. Heeft ook 'n FOK!-account, echter maar met 389 posts
Sjtoer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die heeft dezelfde UI als ik op Last.fm.
Genuß.quote:
Is dat iets nieuws "sjtoer" ik snap hem niet en kom hem vaak tegenquote:
Verklaart een boel, aangezien kennissen uit Limburg op mijn FB status hebben gereageerd met Sjtoer.quote:
Ik dacht dat het eerst een typo wasquote:
Heel Limburg bestaat uit typo's.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik dacht dat het eerst een typo was
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel Limburg bestaat uit typo's.
Verder wel leuke mensen en zo hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel Limburg bestaat uit typo's.
Matig.quote:
Kan ik me voorstellen, als je er als Limburger naar kijkt. Als Brabander is het geniaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |