heb gisteren zoveel gedronken dat vandaag al de hele dag mijn maag van streek isquote:
heb je een lijst van je haremmannen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mis de rest van mn harem wel.
Ja, moet ik die hier neerzetten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb je een lijst van je haremmannen?
als je dat wilquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, moet ik die hier neerzetten?
ja inderdaad heel en dan moet je diegenen weer extra cadeaus enzo geven..quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf niet.Straks vergeet ik er een paar enzo.
kan beur'nquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja inderdaad heel en dan moet je diegenen weer extra cadeaus enzo geven..
Ik ook, maar gewoon doorgaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb gisteren zoveel gedronken dat vandaag al de hele dag mijn maag van streek is
Precies, dat ik nou een oliesjeikerin ben wil niet zeggen dat ik extra cadeaus wil schenken aan ze...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja inderdaad heel en dan moet je diegenen weer extra cadeaus enzo geven..
Hoezo dat? Doordeweeks gaat niet. Een zaterdagbaantje is perfect.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:09 schreef Dastan het volgende:
Maar als je in het weekeinde werkt doe je wel iets fout.
Ik leef met je mee.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo dat? Doordeweeks gaat niet. Een zaterdagbaantje is perfect.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:06 schreef Dastan het volgende:
Sjeikerin. Een vrouwelijke oude man. Mooi wel.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
Eigenlijk dus gewoon een oude nicht, Klinker.
Wat deze man zegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |