Verlepte oudemannenlichamen zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]GEIL DIE JONGENSLICHAMEN BOHHH.
Mooi argument.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mooi argument.Je klaagde er zo-even anders zelf over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn harem bestaat uit de leukste jongemannen uit de omgeving en verder.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Verlepte oudemannenlichamen zul je bedoelen.
Leuke harem.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn harem bestaat uit de leukste jongemannen uit de omgeving en verder.
Klacht ging over vroeg opstaan, niet over het baantje. Uitslapen is fijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je klaagde er zo-even anders zelf over.
De aanleiding van de klacht was anders wel degelijk je baan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klacht ging over vroeg opstaan, niet over het baantje. Uitslapen is fijn.
Zo kan je het ook zien. Maar ja, eigenlijk komt het doordat ik de afgelopen weken weinig slaap.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
De aanleiding van de klacht was anders wel degelijk je baan.
Slecht van je.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:19 schreef Ezell het volgende:
Dus de klacht gaat eigenlijk vooral over mezelf. Niet op tijd naar bed gaan.
Stoer zeg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:24 schreef Ezell het volgende:
Na vijf weken ga je het wel voelen hoor.
Ik wou praktisch dezelfde reactie posten. GMTA.quote:
Soms doe ik dat.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die slapen in de bus of in de trein.

Sryquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef tdrone het volgende:
zo baas zou ik dat niet willen noemen klinker
Hoe kun je daar nou slapen, dat werkt toch gewoon niet, kom je alleen maar vermoeider uit lijkt me.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms doe ik dat. [ afbeelding ]
[..]
Sry
mijn bus rijd 10 km over een rechte weg dus dan valt het wel meequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In de bus slapen gaat al helemaal niet, buschauffers worden gewoon geselecteerd op het feit dat ze niet kunnen rijden, echt geen genot om dan te slapen, vlieg je de hele bus door.
Mijn bus moet door Eindje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
mijn bus rijd 10 km over een rechte weg dus dan valt het wel mee
nee dan kom je niet in slaap inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn bus moet door Eindje.Iedere 10 meter een halte, geen genot.

Doe ik 's ochtends vrijwel altijdquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die slapen in de bus of in de trein.
Helaas wel.. Maar een paar nummers is goed te doen op een avond.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Normaal, Achterhoeks genot.
Normaal is baas man.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Helaas wel.. Maar een paar nummers is goed te doen op een avond.
Hun muziek is niet echt mijn ding meer, ben al rond de 6/7x geweest naar hun optreden maar heb het er een beetje mee gehadquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Normaal is baas man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |