Zuiden he.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:04 schreef ThaTim het volgende:
TANTE LIEN
WELKE LIEN
LEAN BACK
GET MONEY
???????????
PROFIT
Zuid-oost hoogste genot.quote:
Bedoel ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zuid-oost hoogste genot.
Zeg dat tegen haar dan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:19 schreef Heroinjunk het volgende:
omfg ik heb iemand op facebook en die post echt om de 10 seconden dat ze zo ziek is. GA GODVERDOMME IN JE NEST LIGGEN DAN EN NIET JANKEN OP FACEBOOK
Hallo dan heb ik heel hooligan Helmond over me heenquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg dat tegen haar dan.
Doe dat op FB posten ipv hierquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:19 schreef Heroinjunk het volgende:
omfg ik heb iemand op facebook en die post echt om de 10 seconden dat ze zo ziek is. GA GODVERDOMME IN JE NEST LIGGEN DAN EN NIET JANKEN OP FACEBOOK
Die mietjes van Helmond Sportquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo dan heb ik heel hooligan Helmond over me heen
Dat zal ook wel meevallen toch.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo dan heb ik heel hooligan Helmond over me heen
Nee, niet dat.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef xCore het volgende:
[..]
Die mietjes van Helmond SportDie "harde kern" uit ons dorp stelt nog meer voor
HARDCORE GABBER STRAK STRAK zeg maar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meevallen toch.
Wat is jouw dorp dan? Veghel zeker.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef xCore het volgende:
[..]
Die mietjes van Helmond SportDie "harde kern" uit ons dorp stelt nog meer voor
Veghel.quote:
Ja, dat is goed. Dan kom ik nog wel op een zeker chatprogramma.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spreek je er zondag anders uitgebreid over?
Hihi okidoki.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, dat is goed. Dan kom ik nog wel op een zeker chatprogramma.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:29 schreef Heroinjunk het volgende:
DUO/IB-groep/Studielink, wat een faalsystemen toch.
Waarheid!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |