Handig om te weten! Ik begon laatst al te denken dat het aan mijn ipod lag...quote:Op maandag 26 september 2011 20:34 schreef greavy het volgende:
[..]
Alle ICMm's die rijden hebben allen WiFi.
Let wel; WiFi werkt NIET als je een statische foto van een VIRM in landschap op de OBIS schermen ziet.
Als de schermen uit staan, kan WiFi nog wel werken.
wat weet jij dat zij niet weten dan?quote:Op maandag 26 september 2011 21:31 schreef greavy het volgende:
Prorail heeft geld teveel....
Ze zijn al een aantal dagen onderhoud aan het uitvoeren aan de sporen op het industrieterrein De Lindt in Zwijndrecht. Echter, een goederentrein komt er al sinds februari niet meer... En zal ook niet snel meer terug komen.
Beetje zinloos, niet?
ga die foto's een fixenquote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef greavy het volgende:
Vandaag nog geïnformeerd bij Van Leeuwen Buizen (ken degene die daar afdelingschef is bij de logistieke afdelingen). Van Leeuwen Buizen neemt voorlopig geen goederenvervoer per spoor terug.
En er is geen andere aansluiting meer. Tenzij ze nog meer gaan omgooien..
Gefixt, zag het ook netquote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er zijn er drie die niet werken
Dat wel. En heb ik weer eens een paar (unieke) foto's erbij.quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach lache toch, beter dan dat het verpauperd.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef James1988 het volgende:
Bij het spoor geldt: als er van infrastructuur iets rigoreus wordt opgeknapt, gaat het binnen een jaar tegen de vlakte.
Was die troep niet bijna failliet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:41 schreef James1988 het volgende:
Tsja, dat zijn weer verschillende afdelingen binnen het bedrijf. Trams en metro's doen ze vooralsnog wat beter dan treinen.
Dat gaat niet gebeuren. Finmeccanica (de eigenaar van AnsaldoBreda en Ansaldo STS) heeft onlangs aangekondigd zich te heroriënteren op haar activiteiten, en er gaan geruchten over een mogelijke verkoop van beide bedrijven aan Alstom.quote:
Ah ja, had ik kunnen weten. Zie wel eens die V250-treinen staan daar, ziet op het oog mooi uit. Jammer dat de leverancier er lang over doet..quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:14 schreef James1988 het volgende:
De Fyra die er nu rijdt is nog niet eens de 'echte' Fyra, maar zijn gehuurde intercityrijtuigen (ICRm) met een Bombardier-locomotief (type Traxx 2 MS) ervoor. De 'echte Fyra' zijn de V250-treinstellen zoals ze gebouwd worden door het Italiaanse Anfaaldo AnsaldoBreda, waar ook een hoop controverse rond is.
Als ik jou was zou ik een bezoekje aan de opticiën overwegen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja, had ik kunnen weten. Zie wel eens die V250-treinen staan daar, ziet op het oog mooi uit. Jammer dat de leverancier er lang over doet..
Serieus?quote:
Wat ik had begrepen is dat de cabine nog een prototype was...quote:Dat de cabine net zo modern is als een oostbloktrein van 1976
![]()
moet hij er mooi uitzien dan? functioneel lijkt me belangrijkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:46 schreef Yreal het volgende:
Wacht maar tot je hem van dichtbij ziet![]()
of van binnen![]()
![]()
![]()
of de cabine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja...quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
moet hij er mooi uitzien dan? functioneel lijkt me belangrijker
mag het hopen. De Randstadrails zijn 10x modernerquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:08 schreef James1988 het volgende:
Wat ik had begrepen is dat de cabine nog een prototype was...
Daar hebben ze ook echt de knaken voor momenteel...quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
De Italiaanse overheid is inmiddels aan het onderzoeken of zij een groot aandeel kunnen krijgen, om zo te voorkomen dat het bedrijf in buitenlandse handen valt.
Tsja.... het staat er echt. De Italiaanse overheid zou ¤ 4 miljard willen reserveren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook echt de knaken voor momenteel...
geld moet rollenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook echt de knaken voor momenteel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |