Zwaai de volgende keer ff, leukerdquote:Op maandag 26 september 2011 18:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Die springer zorgt voor verwarring op station Deventer:
[ link | afbeelding ]
Rijdt de intercity van 18:49 nou wel of niet![]()
wel dus, maar waarschijnlijk vervangend materieel v.a. Amersfoort
Dat maakt het natuurlijk wel makkelijker om te zien naar welk raam ik moet zwaaienquote:Op maandag 26 september 2011 19:15 schreef Peter het volgende:
Staat er al een verrekijker / telescoop voor je raam?
Getver...quote:Op maandag 26 september 2011 19:18 schreef Crientj het volgende:
Hop. 2 uur en 10 minipv 40 min.
Nou ja, leuk is anders. Maar damn.. Ik liep net langs bhv en t ziet er nu echt heel misselijk makend uit.
Niet zoals die keer met die schootmobiel.. Zeg maar, wie bhv kent; vanaf de kaartautomaat tot de deur v/d kiosk op spoor 1 hingen er doeken. Ben zelfs nog staande gehouden door een brandweerman omdat ik via de parkeerplaats naar de fietsenstalling wilde lopen & ik moest omlopen.
Trein zag er ook leuk uit, not.. Stond nog stil tussen bhv en overweg Leyenseweg, ook met een doek ervoor. Heb medelijden met de mensen die er nu nog inzitten..
Niet nodig. Kan de bordjes hier lezen, de omroep verstaanquote:Op maandag 26 september 2011 19:15 schreef Peter het volgende:
Staat er al een verrekijker / telescoop voor je raam?
Bah johquote:Op maandag 26 september 2011 19:18 schreef Crientj het volgende:
Hop. 2 uur en 10 minipv 40 min.
Nou ja, leuk is anders. Maar damn.. Ik liep net langs bhv en t ziet er nu echt heel misselijk makend uit.
Niet zoals die keer met die schootmobiel.. Zeg maar, wie bhv kent; vanaf de kaartautomaat tot de deur v/d kiosk op spoor 1 hingen er doeken. Ben zelfs nog staande gehouden door een brandweerman omdat ik via de parkeerplaats naar de fietsenstalling wilde lopen & ik moest omlopen.
Trein zag er ook leuk uit, not.. Stond nog stil tussen bhv en overweg Leyenseweg, ook met een doek ervoor. Heb medelijden met de mensen die er nu nog inzitten..
Met een beetje mazzel heb je ICMm. Grotere kans op Venlo - Rotterdam volgens mij.quote:Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Rijd er internetmaterieel naar rotterdam vanaf enschede?
Vanaf Venlo is de kans 30 tot 40%. Vanaf Enschede is de kans ruim 95%.quote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb je ICMm. Grotere kans op Venlo - Rotterdam volgens mij.
Alle ICMm's die rijden hebben allen WiFi.quote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zijn alle ICMm's al omgebouwd?
Handig om te weten! Ik begon laatst al te denken dat het aan mijn ipod lag...quote:Op maandag 26 september 2011 20:34 schreef greavy het volgende:
[..]
Alle ICMm's die rijden hebben allen WiFi.
Let wel; WiFi werkt NIET als je een statische foto van een VIRM in landschap op de OBIS schermen ziet.
Als de schermen uit staan, kan WiFi nog wel werken.
wat weet jij dat zij niet weten dan?quote:Op maandag 26 september 2011 21:31 schreef greavy het volgende:
Prorail heeft geld teveel....
Ze zijn al een aantal dagen onderhoud aan het uitvoeren aan de sporen op het industrieterrein De Lindt in Zwijndrecht. Echter, een goederentrein komt er al sinds februari niet meer... En zal ook niet snel meer terug komen.
Beetje zinloos, niet?
ga die foto's een fixenquote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef greavy het volgende:
Vandaag nog geīnformeerd bij Van Leeuwen Buizen (ken degene die daar afdelingschef is bij de logistieke afdelingen). Van Leeuwen Buizen neemt voorlopig geen goederenvervoer per spoor terug.
En er is geen andere aansluiting meer. Tenzij ze nog meer gaan omgooien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |