Prorail heeft geld teveel....
Ze zijn al een aantal dagen onderhoud aan het uitvoeren aan de sporen op het industrieterrein De Lindt in Zwijndrecht. Echter, een goederentrein komt er al sinds februari niet meer... En zal ook niet snel meer terug komen.
Beetje zinloos, niet?
Een bedrijf uit Keulen (KölnGleis) is vandaag aanwezig met een ballastprofileermachine om het nieuwe ballast te stoppen ofzoiets
Ook overwegen worden vernieuwd:
Fred Prinsen is echter de hoofdaannemer:
Het derde spoor (links) is weggehaald: Althans, de wissels zijn al weg, en op een deel de bielzen en rails. Er ligt echter nog wel wat, maar is verreweg van aangesloten.
Eventjes meten!
En iets wegslijpen aan de zijkant:
Maar dan beginnen ze toch aan het laatste stuk:
Terwijl de mensen van Fred Prinsen al weg waren, moest deze machine nog terug rijden naar de plaats waar aan de vrachtwagen gekoppeld kon worden. En er moest een wissel gekrukt worden, waar hun niet het juiste materiaal voor hadden. Een paar harde trappen, duwen e.d. hielp niet, en werd er iets alternatiefs gezocht...
Nu weer verder onderweg. Hier waren de werkzaamheden al afgerond
Deze overweg was net afgerond
Langs het oude kantoor van Van Leeuwen Buizen
Toen was de bestemming bereikt, en word de machine voor transport over de weg voorbereid.
Inmiddels zijn de autobanden al op de weg gezet, en worden er nog wat dingetjes vast gezet.
Hierna komt de vrachtwagen aan, om aan de voorkant aan te koppelen:
De lucht wordt opgepompt, zodat het geheel recht komt te staan:
En toen was het geheel transportklaar, en ging het uiteindelijk vertrekken:
[ Bericht 1% gewijzigd door greavy op 26-09-2011 21:47:07 ]