Ook al op de Noordsectie? Is de dienstregeling inmiddels aangepast?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor. Thalys rijdt standaard 300 op de HSL.
Ik dacht dat youtube het geluid eronder vandaan gesloopt was ivm rechten, maar dat is dus niet zo, tevens heb ik het orgineel gevonden, dus die stuur ik je nog een keer op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik dacht dat je zei dat die verwijderd as?
Mooi filmpje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik twijfelde dus al over die zweefbaan ja, maar ook ik wist niet of dat inlcusief was, bedankt voor de bevestiging.
Tevens meen ik me te herrineren dat ik met Dr Flash weleen een apart kaartje heb moeten kopen
Toen heb ik dit filmpje gemaakt
Oh wacht, ik weet niet of er verschillen zijn tussen NRW dagticket, en een nrw treindagticket?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Mooi filmpje.
En wat voor kaartje jullie toen hadden weet ik niet, maar de schwebebahn is gewoon onderdeel van het Verbundtarif, net als alle andere metro / tram / bus-verbindingen. En bijvoorbeeld de H-bahn bij de TU Dortmund ook.
Een puur treindagticket bestaat niet, tenminste niet specifiek voor NRW.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Oh wacht, ik weet niet of er verschillen zijn tussen NRW dagticket, en een nrw treindagticket?
Ik wou iig het treindagticket...
Ik heb wel het idee dat een kruisende Thalys harder rijdt dan een tijd terug.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:46 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ook al op de Noordsectie? Is de dienstregeling inmiddels aangepast?
Ok, thx voor de infoquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Een puur treindagticket bestaat niet, tenminste niet specifiek voor NRW.
Volgens de reisplanner doet de Thalys 25 minuten over Schiphol - Rotterdam. De Fyra 26. De dienstregeling gaat dus nog uit van 160km/h.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:53 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat een kruisende Thalys harder rijdt dan een tijd terug.
Daarnaast is Thalys altijd wel iets vertraagd bij vertrek vanaf Schiphol, het instappen duurt daar nogal lang om een of andere vage reden. Zal wel iets met koffers te maken hebben.
Je kan uit Bestwig wel doorrijden naar Warburg en dan over Altenbeken naar Paderborn. Niet wondermooi, maar wel dat leuke viadukt. Hoewel je er weinig van ziet als je er zelf overheen rijdt natuurlijk....quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik dacht dat youtube het geluid eronder vandaan gesloopt was ivm rechten, maar dat is dus niet zo, tevens heb ik het orgineel gevonden, dus die stuur ik je nog een keer op.
Weet jij nog een leuke baanstrecke trouwens Dr. Flaswillemjandiederik
Eh, toch gewoon 26,4 meter?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de bakken DDM-1 zijn langer,
ik meende altijd dat de bakken bij het DDM iets langer waren, maar ik zal het wel mis hebben danquote:
Volgens mij heeft Talbot de mallen van DDM tevoorschijn gehaald en er DD-AR van gebouwd, maar ik heb geen bewijzen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik meende altijd dat de bakken bij het DDM iets langer waren, maar ik zal het wel mis hebben dan
wie wat bewaard heeft nog watquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Talbot de mallen van DDM tevoorschijn gehaald en er DD-AR van gebouwd, maar ik heb geen bewijzen...
Het is inderdaad wonderlijk hoe slecht de kwaliteit van omroepen in treinen vaak is. Die in de SLT deed het eerst helemaal nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:03 schreef Fixers het volgende:
Meh, aanrijding tussen Utrecht en Hilversum. Ik ma g een ommetje via Amersfoort maken. Jammer dat de attente omroep in de sprinter naar Utrecht met omreisadvies onverstaanbaar was omdat ze bij siemens niet eens twee draadjes kunnen vast solderen. Doen ze ook zulke kwaliteit leveren in hun kernreactoren?
oh, in Overvecht kon je met de bus naar Hilversumquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:03 schreef Fixers het volgende:
Meh, aanrijding tussen Utrecht en Hilversum. Ik ma g een ommetje via Amersfoort maken. Jammer dat de attente omroep in de sprinter naar Utrecht met omreisadvies onverstaanbaar was omdat ze bij siemens niet eens twee draadjes kunnen vast solderen. Doen ze ook zulke kwaliteit leveren in hun kernreactoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |