abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105121933
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zaterdag 3 december 2011 @ 00:12:44 #102
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105122158
Nadeel van Festool/professioneel gereedschap & BVA is dat mensen vergeten dat er nog 40% bovenop komt en blind zoveel bieden dat alleen de biedprijs al hoger is dan de winkelprijs. Laat staan met die 40% erbij.

Heb serieus daar tweedehands! 9404 bandschuurmachines weg zien gaan voor 200 euro.
En DTS400tjes voor 250 euro 8)7 .

Kortom, enige wat daar nog wel eens de moeite waard wil zijn is bouwmateriaal (hout, bestrating, gipsplaten maar ook pallets met hang en sluitwerk voor een 200 euro terwijl je dan een compleet huizenblok kan voorzien van sloten :') ) en de loungesets die regelmatig voorbij komen :P .
  zaterdag 3 december 2011 @ 00:18:47 #103
36431 bleiblei
pi_105122395
Ze vragen trouwens maar een tientje voor die rails :o .
Ben benieuwd wat erop geboden gaat worden.

Moet zeggen dat deze:
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/4512/1953936
Zeker wel een goeie deal is als hier geen mensen elkaar gaan zitten opbieden.
Heb zelf deze accutol en het is echt een fantastisch ding. Heb er vandaag een aldibitje mee aan gort gedraaid :') . Aan gort is echt aan gort. Een platte bit werd een puntig bitje met 1 draai.
Ding kost nieuw 375 euro. Gebruikt zou ik er 80 euro ex. bijkomende kosten voor over hebben (je weet niet hoe goed de accu's a 130 euro per stuk en de het apparaat zelf nog zijn natuurlijk).
  zaterdag 3 december 2011 @ 03:27:48 #104
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_105125580
Het is daar idd vaak het geval dat mensen niet echt kijken wat ze bieden en waarop ze bieden.

Soms staat er van een type een stuk op 10 als kavel. Dan stopt men 1 kavel in de volg lijst en daar gaan ze dan op bieden.

gevolg is dan dat je ziet dat er op sommige, nieuwe artikelen meerdere malen is geboden en op andere nog helemaal niet...

nadeel van de rest... Die linealen hebben vaak al een steviog leven achter de rg de de hamvraag is of ze nog recht zijn. van de accu spullen is het de vraag in welke staat de accu's zijn.

Kortom, het dode spul als hang en sluit werk is wel de moeite waard, soms prima handels spul. De rest valt wel mee.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_105303286
Vandaag wat nieuw gereedschap ontvangen.
Een cadeau van DeWALT / StanleyBlack&Decker _O_ 8-) ^O^

DCF885 18v XR slagschroefmachine
2 extra 18v XR 3.0Ah accu's
DW089K Kruislijnlaser + telescopisch statief
Stanley Fatmax digitaal waterpas
Stanley Fatmax beitel met dubbele slagkant

Gegarandeerd Sterk™ :)
pi_105322909
zo dat zijn erg vervelende kado's om te ontvangen! Prijsvraag ofzo meegedaan?
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_105324042
Inderdaad erg vervelend allemaal ;)
Nee, geen prijsvraag. Ik heb m'n bedrijfswagen voorzien van een nieuwe inrichting en daarbij gebruik gemaakt van DeWALT's nieuwe Toughsystem. Dit is nog niet leverbaar voor bedrijfswagens, dus heb ik zelf een constructie toegepast. Het resultaat heb ik laten zien aan DeWALT. Deze waren heel enthousiast en hebben me een mooie aanbieding gedaan waarvan bovenstaand het resultaat :)
  donderdag 8 december 2011 @ 10:32:10 #108
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_105330167
en ga je ons nog verrassen met die pics ?

:-)
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_105330408
quote:
Wow, een geleider van 3 meter voor maar 40 euro. In de winkel betaal je daar dik 300 euro voor volgens mij. Dat zijn wel lekkere veilingen :P Maar idd hopen dat ze recht zijn.
pi_105548002
Mijn bestelling is vandaag binnengekomen: een Bosch PSB-18 LI-2 (ter vervanging van mijn el cheapo Gamma accuboor) en een (simpel) setje met boortjes en bitjes.

Als het goed is ontvang ik begin volgende week een Bosch IXO.

Meer dan genoeg voor de beginnende klusser. :P
pi_105640217
Nadat laatst mijn multimaster van '04 mij in de steek had gelaten door een hele grote plof te geven, besloten te wachten op de aangekondigde limited editie van de multimaster(ja, bij de bouwgroothandel denken ze ook wel eens met je mee hoor! ) Onderdelen plus reparatie van de ouwe was niet rendabel meer( zeg maar +/- 40% van een nieuwe), t blijf een ding wat echt giga op zijn klo... heeft gehad tijdens de verbouwing van de casa(vandaar de plof ook o.a ;) )

Kwam er vanmiddag en zag een stapeltje kisten van fein staan met deze erin, Hoppa schrijf hem maar bij mij op ! (heerlijk, nu met toerental verstelbaar, dat had de vorige niet. En daar baalde ik achteraf behoorlijk van. Komt een iri hoog geluid van af.)

Diverse opzetstukken erbij, en ook nog eens een stuk makkelijker in te leggen ! Kl.te hex steuteltje (met puntje) was ik altijd kwijt omdat het zo op een normaal hex sleuteltje lijkt zeg maar..... :P
  donderdag 15 december 2011 @ 23:58:15 #112
36431 bleiblei
pi_105640441
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:52 schreef Cybersijp het volgende:
Nadat laatst mijn multimaster van '04 mij in de steek had gelaten door een hele grote plof te geven, besloten te wachten op de aangekondigde limited editie van de multimaster(ja, bij de bouwgroothandel denken ze ook wel eens met je mee hoor! ) Onderdelen plus reparatie van de ouwe was niet rendabel meer( zeg maar +/- 40% van een nieuwe), t blijf een ding wat echt giga op zijn klo... heeft gehad tijdens de verbouwing van de casa(vandaar de plof ook o.a ;) )

Kwam er vanmiddag en zag een stapeltje kisten van fein staan met deze erin, Hoppa schrijf hem maar bij mij op ! (heerlijk, nu met toerental verstelbaar, dat had de vorige niet. En daar baalde ik achteraf behoorlijk van. Komt een iri hoog geluid van af.)

[ afbeelding ]

Diverse opzetstukken erbij, en ook nog eens een stuk makkelijker in te leggen ! Kl.te hex steuteltje (met puntje) was ik altijd kwijt omdat het zo op een normaal hex sleuteltje lijkt zeg maar..... :P
Waar heb je em zoal voor gebruikt? Heb zelf de goedkope versie van Bosch en moet zeggen dat ik em nog vrij zelden gebruik terwijl ik af en toe denk, dat ik er veel meer gebruik van zou moeten kunnen maken :P .
  vrijdag 16 december 2011 @ 01:50:36 #113
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_105644147
Mooi set Syp!. Vriendin van me heeft dat ook, die deluxe versie. Kun je letterlijk alle kanten mee uit.
pi_105655012
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:58 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Waar heb je em zoal voor gebruikt? Heb zelf de goedkope versie van Bosch en moet zeggen dat ik em nog vrij zelden gebruik terwijl ik af en toe denk, dat ik er veel meer gebruik van zou moeten kunnen maken :P .
Mijn werk bestaat niet alleen uit koken, ben ook de hobbybob zeg maar. Das veel renovatie en herstel werk wat wij vaak tegen komen. En daar roeleerd de fein ! @ work ook recent een supercut op accu aangeschaft. Meer power, maar voor thuis/werk zo af en toe erbij te groot/krachtig. Dus prive een multimaster aangeschaft.

Ik knutsel rustig verder @ de casa , dus hij komt zeker aan bod.

Wat ik met de vorige gedaan heb?
een bloemlezing:
foamrug van 250 m2 vloerbedekking die aan de muur hing(ja MUUR) weg gehaald
bisonkit waarmee 250 m2 vloerbedekking mee aan de muur geplakt was verwijderd
divers zaagwerk van plinten, etc gedaan
tegelvoegen uitgeslepen
kit verwijderd
wat (licht) schuurwerk.

Vooral de bovenste 2 regels qua werk van de vorige multimaster waren denk ik 2 weken continue bedrijf voor het apparaat. Ik kreeg toen ook echt een grondige k..hekel aan het gejank van het motortje(ook door de fopdoppen heen ! )

@ klusfoobje: vriendin? Ik wou dat ik ook zulke vriendinnen in de kennissenkring had! Meeste lady's zijn niet zo van het klussen(schilderen/knutselen/decoreren wel )
pi_105655159
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef Cybersijp het volgende:
@ klusfoobje: vriendin? Ik wou dat ik ook zulke vriendinnen in de kennissenkring had! Meeste lady's zijn niet zo van het klussen(schilderen/knutselen/decoreren wel )
Mijn vrouw en ik zijn allebei gediplomeerd en professioneel schilder.
pi_105695803
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Als het goed is ontvang ik begin volgende week een Bosch IXO.

[ afbeelding ]

Meer dan genoeg voor de beginnende klusser. :P
Ik heb 'm vandaag ontvangen. :)

* sylvesterrr is happy.
pi_105728625
Een loodgieter en een electricien
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 17:14:54 #118
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_105732590
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:14 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

incl. kost en inwoning ? :P
:D
  donderdag 22 december 2011 @ 22:45:04 #120
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_105940345
Ik wilde eerst een robland lx310, maar die kon niet door de deur nu is het een minimax C26 geworden.
  donderdag 22 december 2011 @ 22:50:37 #121
36431 bleiblei
pi_105940674
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef betyar het volgende:
Ik wilde eerst een robland lx310, maar die kon niet door de deur nu is het een minimax C26 geworden.
[ afbeelding ]
Oh gaaf! Jaloers :)
Ik zie alleen de zaagtafel, maar zit er nu ook een vlak en vandiktebank en frees op?

Heb even zitten googlen en idd. tis een combinatiemachine. Mooi ding! Ja, dat zou ik nog wel willen. De kosten alleen he. :P .
  donderdag 22 december 2011 @ 22:57:14 #122
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_105941110
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:50 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Oh gaaf! Jaloers :)
Ik zie alleen de zaagtafel, maar zit er nu ook een vlak en vandiktebank en frees op?

Heb even zitten googlen en idd. tis een combinatiemachine. Mooi ding! Ja, dat zou ik nog wel willen. De kosten alleen he. :P .
Yep, een compleet machientje incl. afzuiger met slang, langgatboren, bossingkop, groevenfrees, contraprofiel, sponningblok, 6 schaafmessen en 3 zaagbladen.
Ben nu heel de schuur opnieuw aan het inrichten. Wat een tering werk zeg.
  donderdag 22 december 2011 @ 23:01:13 #123
36431 bleiblei
pi_105941392
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef betyar het volgende:

[..]

Yep, een compleet machientje incl. afzuiger met slang, langgatboren, bossingkop, groevenfrees, contraprofiel, sponningblok, 6 schaafmessen en 3 zaagbladen.
Ben nu heel de schuur opnieuw aan het inrichten. Wat een tering werk zeg.
Naja, je hebt de ruimte, dat is al heel wat! :D
pi_105941851
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook nog op "jacht" naar een cirkelzaagtafel, maar als ik dit zie durf ik mijn mogelijk toekomstige aankoop hier niet meer neer te zetten :)

Maar beslist een prachtig apparaat die minimax !
-
  donderdag 22 december 2011 @ 23:09:27 #125
36431 bleiblei
pi_105942021
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef quo_ het volgende:

[..]

Ik ben ook nog op "jacht" naar een cirkelzaagtafel, maar als ik dit zie durf ik mijn mogelijk toekomstige aankoop hier niet meer neer te zetten :)

Maar beslist een prachtig apparaat die minimax !
:D Dat is geen cirkelzaagtafel meer hoor :) .
Maar wat zoek je qua tafel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')