Rutte lacht alles weg, een stijl van arrogantie en zichzelf boven anderen plaatsen. Dat klopt jammer genoeg dat het bij deze tijd past.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind Rutte meer de stijl hebben die bij deze tijd past.
Dat is het wel, je kan niet de Europeanen de Holocaust nu nog kwalijk nemen en dat gebruiken als argument waarom of je nu ook maar enigszins op je hoede zou moeten zijn. Hoe moeten wij ons wel niet voelen binnen Europa dat er in de zandbak dat Islamitische landen heet al duizenden jaren geen fuck veranderd is en daar nog elk jaar duizenden mensen gemarteld, vermoord en mishandeld worden omdat ze Jood/Homo/Kopt/Christen/Andersdenkend/Democratisch zijn terwijl mensen als jij doodleuk zeggen dat het daar beter vertoeven is?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van de Berberse culturen is helaas weinig bekend (en ook weinig overgebleven) - dus ik begrijp even niet wat dat met dit te maken heeft. Hoe dan ook, het is geen contra-argument omdat het niet de kern van de discussie raakt.
Held dus, het enige wat hij mist is grijs haar en een hete aardappel in de keel, maar anders was hij perfect.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Rutte lacht alles weg, een stijl van arrogantie en zichzelf boven anderen plaatsen.
Dat vind buiten je grenzen plaats. Dus dat is wederom geen valide argument. Als er hier een of andere Islamitische heerser zou zijn die voor allerlei soortgelijken wetten pleit, had je misschien een punt. Dat is echter niet het geval. Ten tweede is de Holocaust geen argument op zichzelf, doch een voorbeeld van hoe het in Europa kan gaan. En ik vind dat je dat niet zomaar langs je heen moet laten glijden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:30 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is het wel, je kan niet de Europeanen de Holocaust nu nog kwalijk nemen en dat gebruiken als argument waarom of je nu ook maar enigszins op je hoede zou moeten zijn. Hoe moeten wij ons wel niet voelen binnen Europa dat er in de zandbak dat Islamitische landen heet al duizenden jaren geen fuck veranderd is en daar nog elk jaar duizenden mensen gemarteld, vermoord en mishandeld worden omdat ze Jood/Homo/Kopt/Christen/Andersdenkend/Democratisch zijn?
De Holocaust viel ook buiten de grenzen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat vind buiten je grenzen plaats. Dus dat is wederom geen valide argument. Als er hier een of andere Islamitische heerser zou zijn die voor allerlei soortgelijken wetten pleit, had je misschien een punt. Dat is echter niet het geval. Ten tweede is de Holocaust geen argument op zichzelf, doch een voorbeeld van hoe het in Europa kan gaan. En ik vind dat je dat niet zomaar langs je heen moet laten glijden.
Ik snap echt niet dat iemand hem een held kan noemen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Held dus, het enige wat hij mist is grijs haar en een hete aardappel in de keel, maar anders was hij perfect.
Of je bent geen helder lichtpunt of je bijt je ergens in vast wat al los zit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat vind buiten je grenzen plaats. Dus dat is wederom geen valide argument.
Enkel overtroffen door Bolkestein, maar die wenst niet meer politiek actief te zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat iemand hem een held kan noemen.
Goede reactie. Inhoudelijk sterk ook. Wel makkelijk, een beetje meeliften op de postings van VS.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Of je bent geen helder lichtpunt of je bijt je ergens in vast wat al los zit.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Als je de Algemene Beschouwingen bekijkt zou je bijna begrip krijgen voor de standpunten van die idioot van een Boze_Appel.
Het is prima dat jij het anders ziet. Het is bovendien niet aangehaald als reden op zichzelf om te emigreren, maar het gebeurt wel vaker dat er argumenten door elkaar worden gehaald. De Holocaust vond buiten de Europese grenzen plaats? Oke, interessant.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
Nee dat is het niet, het is zwaar demagogisch en populistisch om de Holocaust te gebruiken tegen Jan en Alleman binnen Nederland en het te gebruiken als argument "om mee te nemen" in je emigratieverhaal.
Slaat echt totaal nergens op, sorry.
Rinus is nog altijd populair met z'n nieuwe single.quote:What I've learned from foreign music videos on Youtube-
Koreans have a thing for dudes who look like chicks.
Chinese music is stuck in the early 90's late 80's pop craze minus the exploration of "Synthesized" music
The Japanese are weird (some surprise)
Germans can rap
and the Dutch...
are fucking Dutch.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goede reactie. Inhoudelijk sterk ook. Wel makkelijk, een beetje meeliften op de postings van VS.
Koos...quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, je bent nu toch echt een beetje poep aan het praten. Niet dat ik veel anders van je ben gewend, maar toch.
Het werd aangehaald als argument voor een vertrouwensverhaal m.b.t. "ons" Europeanen, en dat moest worden meegenomen in je hele analyse over Nederland en welke kant het op gaat. Sorry hoor, maar dat is gewoon demagogisch janken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is prima dat jij het anders ziet. Het is bovendien niet aangehaald als reden op zichzelf om te emigreren, maar het gebeurt wel vaker dat er argumenten door elkaar worden gehaald.
Had ook niet anders van je verwacht. Als er een discussie op inhoud moet worden gevoerd, dan schakel je vlug over op de persoon. Zo probeer je al een paar postings Mutant in een hoek te zetten. Vind je dat zelf ook niet een beetje treurig. Je bent immers de nestor van POL.quote:
Nee. Het werd aangehaald als argument hoe gemakkelijk mensen te manipuleren zijn - en in het geval van de Holocaust betrof het de Europeanen. Dat je dat niet durft te erkennen is hartstikke jammer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:38 schreef Voorschrift het volgende:
Het werd aangehaald als argument voor een vertrouwensverhaal m.b.t. "ons" Europeanen, en dat moest worden meegenomen in je hele analyse over Nederland en welke kant het op gaat. Sorry hoor, maar dat is gewoon demagogisch janken.
Er zijn behoorlijk wat Nederlanders geweest die natuurlijk actief mee hebben gewerkt met de Duitsers. En neutraliteit aangaande een (toen nog) aanstaande massamoord an sich is natuurlijk evengoed belachelijk, daar niet van.quote:Al helemaal omdat je ons gewoon even simpel wegzet als Duitsers, aangezien Nederlanders helemaal geen zin hadden in de Holocaust en gewoon neutraliteit tot het einde bleven uitspreken.
Ik ben niet onder de indruk van je kwalificaties aan mijn adres.quote:Maar ga gerust je gang hoor, de huilende demagoog uithangen siert je soms wel.
Contradictus enormus.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had ook niet anders van je verwacht. Als er een discussie op inhoud moet worden gevoerd, dan schakel je vlug over op de persoon.
Je maakt jezelf gewoon onsterfelijk belachelijk door deze discussie te starten n.a.v. de Nederlandse houding tegen immigranten heden ten dage. Je bent net zo angstig en bang als Henk en Ingrid dat zijn, zo'n niveautje likmevestje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Het werd aangehaald als argument hoe gemakkelijk mensen te manipuleren zijn - en in het geval van de Holocaust betrof het de Europeanen. Dat je dat niet durft te erkennen is hartstikke jammer.
[..]
Er zijn behoorlijk wat Nederlanders geweest die natuurlijk actief mee hebben gewerkt met de Duitsers. En neutraliteit aangaande een (toen nog) aanstaande massamoord an sich is natuurlijk evengoed belachelijk, daar niet van.
[..]
Wederom een essentieel verschil. Ik heb namelijk nergens gesteld dat alle Europeanen niet te vertrouwen zouden zijn. Ten tweede pleit ik niet, zoals Henk en Ingrid, voor bepalingen, regelingen of maatregelen tegen Europeanen. Valse vergelijkingen doen de discussie geen goed.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:41 schreef Voorschrift het volgende:
Bovendien heeft de geschiedenis uitgewezen dat Moslims nogal van torens knuffelen houden, ik zeg dat dit een reden is tot een vertrouwenskwestie waardoor iedere Westerling uit het Midden-Oosten zou moeten verhuizen en iedere Moslim hier weg moet.
Mijn vertrouwen is ernstig geschaad.
Dit is wat Henk en Ingrid schreeuwen, exact hetzelfde als Mutant, maar ach.
Dat verplicht je tot een transcript. Niet iedereen kan kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:42 schreef betyar het volgende:
Op ned.2 wordt uitgelegd hoe verziekt de maatschappij is.
Dat je nergens voor pleit wil nog niet zeggen dat je beargumentatie en insteek overeenkomen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wederom een essentieel verschil. Ik heb namelijk nergens gesteld dat alle Europeanen niet te vertrouwen zouden zijn. Ten tweede pleit ik niet, zoals Henk en Ingrid, voor bepalingen, regelingen of maatregelen tegen Europeanen. Valse vergelijkingen doen de discussie geen goed.
Voila, dat riep ik direct al met een dijk van een onderbouwing. We zijn weer terug bij af.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je maakt jezelf gewoon onsterfelijk belachelijk door deze discussie te starten n.a.v. de Nederlandse houding tegen immigranten heden ten dage. Je bent net zo angstig en bang als Henk en Ingrid dat zijn, zo'n niveautje likmevestje.
Mijn beargumentatie voor wat? Exact - een beargumentatie zonder bepleiting? Of is het de insteek die jij wenst te zien in mijn bewoordingen. Of is het geven van bepaalde voorbeelden / mogelijke redenen voor emigratie hetzelfde als pleiten voor wetgeving tegen bepaalde groepen mensen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat je nergens voor pleit wil nog niet zeggen dat je beargumentatie en insteek overeenkomen.
Blijf nog maar effe zitten, ik ben dit gesprek ingestapt met de intentie om over de persoon te lullen. Dus van hypocrisie is in deze geen sprake.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Contradictus enormus.
Ik probeer nu niet van de stoel te pleuren van het lachen... moment...
Ik vind het goed kerel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijf nog maar effe zitten, ik ben dit gesprek ingestapt met de intentie om over de persoon te lullen. Dus van hypocrisie is in deze geen sprake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |