Ach, het is een spelletje: wie kan de meest gevatte opmerkingen maken. Allemaal leuk en aardig, maar verder nog irrelevant.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Laat dat nou net een vaardigheid zijn die in een debat goed van pas komt.
Met trollen ja.quote:
Precies. Crimineel of de papieren niet in orde is een retourtje.quote:
Achgut, zit je even zonder opdrachten en moet je het van je afschreeuwen? Was ist loos?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Met trollen ja.
En je verplichte sollicitaties om WW te kunnen blijven ontvangen valt niet onder werken he.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Crimineel of de papieren niet in orde is een retourtje.
Waar blijft je bewijs van deportatie van "tientallen miljoenen"? Komt dat nog of geef je het op?
elsevier.nlquote:Wilders: Miljoenen moslims Europa uitzetten
maandag 15 juni 2009 07:33
Alle moslims in Europa die problemen veroorzaken, moeten worden uitgezet en van hun nationaliteit beroofd. Het gaat daarbij om ‘miljoenen, tientallen miljoenen’ mensen.
Volgens Wilders zijn veel moslims verantwoordelijk voor de misdaad in Europa
Dat zei PVV-leider Geert Wilders zaterdag in een interview voor de Deense televisie
Pillen he.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Achgut, zit je even zonder opdrachten en moet je het van je afschreeuwen? Was ist loos?
Nouja, dezelfde soort vaardigheden komen naar voren bij het voorelkaar boksen om andere partijen mee te krijgen voor motie of een punt om te steunen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is een spelletje: wie kan de meest gevatte opmerkingen maken. Allemaal leuk en aardig, maar verder nog irrelevant.
Nee. Een gedachte is al voldoende om je te deporteren, familie zijn van een crimineel is al voldoende om je te deporteren. Weigeren een achterlijke verklaring te ondertekenen is al voldoende om je te deporteren. Daarnaast spreekt hij over de deportatie van tientallen miljoenen moslims - tell me, hoeveel moslims zijn er in Europa. Hoeveel daarvan zijn crimineel. Exact..quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Crimineel of de papieren niet in orde is een retourtje.
Waar blijft je bewijs van deportatie van "tientallen miljoenen"? Komt dat nog of geef je het op?
Sja, je kunt hem hooguit kwalijk nemen dat hij te veel moslims als crimineel ziet.quote:
Zeg, moet jij niet werken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Achgut, zit je even zonder opdrachten en moet je het van je afschreeuwen? Was ist loos?
Ach man, jij wilt politiek afschaffen dus je moet je klep houden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, dezelfde soort vaardigheden komen naar voren bij het voorelkaar boksen om andere partijen mee te krijgen voor motie of een punt om te steunen natuurlijk.
Ik doe niet aan de non-wetenschap van psychologie, maar debatteren en onderhandelen lijken mij vergelijkbare vaardigheden.
You got owned. Klaar. Ga maar lekker terug naar je holletje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, je kunt hem hooguit kwalijk nemen dat hij te veel moslims als crimineel ziet.
Zijn wens zegt me niet zoveel. Alsof hij met de MP hoed invloed heeft op andere landen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Een gedachte is al voldoende om je te deporteren, familie zijn van een crimineel is al voldoende om je te deporteren. Weigeren een achterlijke verklaring te ondertekenen is al voldoende om je te deporteren. Daarnaast spreekt hij over de deportatie van tientallen miljoenen moslims - tell me, hoeveel moslims zijn er in Europa. Hoeveel daarvan zijn crimineel. Exact..
Lol. Je hebt niks.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
You got owned. Klaar. Ga maar lekker terug naar je holletje.
Oh, NU zegt de wens van Wilders je niet zoveel. Dat kan mij geen ruk schelen, want wij hadden het niet over de vraag wat jij al dan niet van zijn wensen vindt of vond. Wij hadden het juist over wat Wilders wilde.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zijn wens zegt me niet zoveel. Alsof hij met de MP hoed invloed heeft op andere landen.
Stop gewoon met overdrijven. Posts als deze zijn inkoppertjes en eigenlijk zinloos.
en dat hij wil dat die moslims worden uitgezet. Je weet wel: gedeporteerd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, je kunt hem hooguit kwalijk nemen dat hij te veel moslims als crimineel ziet.
Hm, je bent nu toch echt een beetje poep aan het praten. Niet dat ik veel anders van je ben gewend, maar toch.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Je hebt niks.
Pogen grappig te doen helpt het ook niet.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:12 schreef Drugshond het volgende:
Wat Wilders wil.........
Nee dit wil ik niet weten..... reminder aandelen kopen IG Farben.
Yup. Je denkt dat Italië en Duitsland, om maar wat te noemen, zijn wens inwilligt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, NU zegt de wens van Wilders je niet zoveel. Dat kan mij geen ruk schelen, want wij hadden het niet over de vraag wat jij al dan niet van zijn wensen vindt of vond. Wij hadden het juist over wat Wilders wilde.
Ik moet helemaal niets.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, jij wilt politiek afschaffen dus je moet je klep houden.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:12 schreef Drugshond het volgende:
Wat Wilders wil.........
Nee dit wil ik niet weten..... reminder aandelen kopen IG Farben.
Wat doet dat er uberhaupt toe? Het gaat erom dat hij die wensen heeft. Die zijn al beangstigend genoeg als je het mij vraagt. Ongeacht de vraag hoe realistisch ze zijn. Jij claimde impliciet dat Wilders die wensen niet zou hebben. Nu hebben wij hier bewijzen gegeven dat hij die wensen dus wel degelijk heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Je denkt dat Italië en Duitsland, om maar wat te noemen, zijn wens inwilligt?
Ik heb wel wat beters te doen dan verder nog op je onzin te reageren.
Wel apart dat je iemand die aanspraak maakt op de politieke macht in Nederland, niet beoordeelt aan de hand van het beleid dat hij kennelijk voorstaat, omdat dat beleid kennelijk toch niet kan worden ingevoerd omdat Italie en Duitsland dat niet willen, terwijl diezelfde persoon nu juist ook het beleid voorstaat waarin Nederland in het geheel niet afhankelijk is van Italie, Duitsland of van welk ander land en van welk verdrag dan ook. Je legt de lat nogal uhm.... laag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Je denkt dat Italië en Duitsland, om maar wat te noemen, zijn wens inwilligt?
Ik heb wel wat beters te doen dan verder nog op je onzin te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |