abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2011 @ 10:17:54 #101
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_102291030
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:11 schreef Argento het volgende:

[..]

en dat hij wil dat die moslims worden uitgezet. Je weet wel: gedeporteerd.

daar wilde je toch bewijs voor zien? Nou, een direct citaat moet voldoende zijn.
Hoe wil je daarmee tientallen miljoenen deporteren dan? Aangezien het enkel gaat om criminelen en die hun papieren niet in orde hebben, en dat er pakweg (volgens de linkse rakkers) er hooguit 20% zijn van allemaal.... zouden we dus hier in NL er meer dan 100 miljoen moeten hebben.

Ik moet zeggen dat je best humor hebt.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:20:09 #102
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_102291086
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:17 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Hoe wil je daarmee tientallen miljoenen deporteren dan? Aangezien het enkel gaat om criminelen en die hun papieren niet in orde hebben, en dat er pakweg (volgens de linkse rakkers) er hooguit 20% zijn van allemaal.... zouden we dus hier in NL er meer dan 100 miljoen moeten hebben.

Nu verdraai je natuurlijk de boel. De laatste stuiptrekkingen van een verliezer in een discussie.
pi_102291143
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:17 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nou, 'tientallen miljoenen' moslims uit Nederland deporteren wordt sowieso lastig. Er wonen hier uberhaupt geen 'tientallen miljoenen' mensen.

Alleen daarom al ging ik er maar vanuit dat je begreep dat het niet ging om deportatie vanuit Nederland (alleen).

En of het enkel gaat om criminele moslims, kun je je afvragen. In haar manifest staat de PVV ook voor het "bevorderen van vrijwillige remigratie". Dus dan heb je het over een overheid die actief beleid voert dat ertoe moet leiden dat de personen die het aangaat "vrijwillig" remigeren. De goede verstaander begrijpt dat dergelijk beleid enkel kan inhouden dat het verblijf in Nederland voor die mensen er in ieder geval niet aangenamer op moet worden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2011 @ 10:22:54 #104
341203 3-voud
pi_102291161
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:20 schreef betyar het volgende:

[..]

Nu verdraai je natuurlijk de boel. De laatste stuiptrekkingen van een verliezer in een discussie.
Zoiets zonder onderbouwing had ik wel verwacht. *zucht*
Nou, vertel dan maar eens hoe die tientallen miljoenen bij elkaar geschraapt moeten worden. Het zal toch uit het buitenland moeten komen waar de politieke leiders aldaar een schroothondje van Wilders zouden moeten zijn, of we hebben er hier (veul) meer dan we werkelijk weten.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2011 @ 10:24:59 #105
341203 3-voud
pi_102291235
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:22 schreef Argento het volgende:

[..]

Nou, 'tientallen miljoenen' moslims uit Nederland deporteren wordt sowieso lastig. Er wonen hier uberhaupt geen 'tientallen miljoenen' mensen.

Alleen daarom al ging ik er maar vanuit dat je begreep dat het niet ging om deportatie vanuit Nederland (alleen).

En of het enkel gaat om criminele moslims, kun je je afvragen. In haar manifest staat de PVV ook voor het "bevorderen van vrijwillige remigratie". Dus dan heb je het over een overheid die actief beleid voert dat ertoe moet leiden dat de personen die het aangaat "vrijwillig" remigeren. De goede verstaander begrijpt dat dergelijk beleid enkel kan inhouden dat het verblijf in Nederland voor die mensen er in ieder geval niet aangenamer op moet worden.
Goed, dus tientallen uit Nederland gaat niet op en crimineel stel je ter discussie (ik niet) en is ook geen steekhoudend argument.
Het komt er op neer dat Mutant overdreef en niets te vrezen heeft.

We zijn eruit.
Het duurde ff maar dat zal wel komen omdat de drang mij "te pakken" wat groter was dan het werkelijke denkvermogen.

Tiet veur koffie...
pi_102291249
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:22 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nou, vertel dan maar eens hoe die tientallen miljoenen bij elkaar geschraapt moeten worden. Het zal toch uit het buitenland moeten komen waar de politieke leiders aldaar een schroothondje van Wilders zouden moeten zijn, of we hebben er hier (veul) meer dan we werkelijk weten.
Ik ben het met je eens dat het verdomd lastig zou zijn om de wens van Wilders uit te laten komen, maar dat was ook niet de discussie en ook niet hetgeen je 'bewezen' wilde zien.

Maar inderdaad, op zijn uitspraak is veel kritiek gekomen, waaronder dat hij, als hij meent dat de groep criminele moslims binnen de EU tientallen miljoenen mensen telt, zijn cijfers domweg niet op orde heeft. Maar goed, de feiten vindt Wilders sowieso niet interessant. Dankzij hem komt er een boerkaverbod aan dat misschien 14 vrouwen treft.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:27:40 #107
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_102291293
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:22 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat hoef ik natuurlijk niet te doen, ik zeg niet dat er tientallen miljoenen criminelen rondhuppelen die uitgezet moeten worden.Dat zegt Wilders en jij steunt Wilders dus indirect ook deze belachelijke uitspraak.
Dat je de bal nu bij mij legt getuigt van typisch Wilders gedrag, immers zegt Wilders dat Cohen de schuldige is dat het kabinet er zit.
pi_102291362
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:24 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Goed, dus tientallen uit Nederland gaat niet op
Nee, maar nogmaals, in een land met ruim 16 miljoen inwoners in totaal kan dat ook niet het discussie punt zijn.

quote:
en crimineel stel je ter discussie (ik niet)
Nee, absoluut niet. In het citaat heeft Wilders het over criminele moslims. Dat stel ik geenszins ter discussie.

Wat ik bedoel te zeggen is dat Wilders er niet bij zegt dat wat hem betreft de uitstroom van moslims zich niet hoeft te beperken tot criminele moslims, omdat de PVV ook overheidsbevoegdheden zou willen aanwenden om moslims ertoe te bewegen het land te verlaten. Daar waar criminele moslims zonder pardon over de landsgrenzen worden geflikkerd, wordt de rest van de moslims in meer of minder bedekte termen te verstaan gegeven dat ze niet welkom zijn. Ook niet echt prettig.

quote:
Het komt er op neer dat Mutant overdreef en niets te vrezen heeft.
Mutant heeft niks te vrezen als hij geen moslim is.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2011 @ 10:31:24 #109
341203 3-voud
pi_102291366
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:26 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat het verdomd lastig zou zijn om de wens van Wilders uit te laten komen, maar dat was ook niet de discussie en ook niet hetgeen je 'bewezen' wilde zien.

Dat was het wel omdat Mutant het als gegronde reden zag om te vertrekken.
pi_102291395
Als we tientallen miljoenen Moslims importeren, kunnen we ze ook deporteren. Opgelost.
pi_102291425
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:31 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat was het wel omdat Mutant het als gegronde reden zag om te vertrekken.
is Mutant een criminele moslim?

Overigens heeft hij in dat geval natuurlijk wel degelijk wat te vrezen. Als Wilders met zijn tientallen miljoenen al zou doelen op Nederlandse moslims, dan weet hij kennelijk niet eens hoeveel mensen er in Nederland wonen, maar dan nog laat dat onverlet dat Nederlandse (criminele) moslims wel degelijk wat te vrezen hebben. Als je eenmaal binnen dat beleid valt, maakt het natuurlijk niet uit of dat beleid voor 100.000 of voor 10.000.000 mensen geldt.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2011 @ 10:34:41 #112
341203 3-voud
pi_102291459
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:33 schreef Argento het volgende:

[..]

Precies, dat vroeg ik hem ook.
Enfin, ben er wel klaar mee nu. Het is en blijft onzin.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2011 @ 10:38:31 #113
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_102291530
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:33 schreef Argento het volgende:

[..]

Dat lijkt mij evident.
Carpe Libertatem
pi_102291559
Het is eigenlijk heel simpel: Wilders ziet het liefst alles wat riekt naar islamisme verdwijnen uit Europa. Het is de vraag hoe ver hij daar in wil gaan. En daarover kun je van mening verschillen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102291560
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:34 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Precies, dat vroeg ik hem ook.
Enfin, ben er wel klaar mee nu. Het is en blijft onzin.
ook al was hij geen criminele moslim, dan nog snap ik best dat hij niet in een land wil wonen waarin de overheid van haar bevoegdheid gebruik maakt om een bepaalde bevolkingsgroep op de korrel te nemen. En dat Wilders er niet voor terugdeinst om, teneinde dat uberhaupt mogelijk te maken, internationele verdragen op te zeggen, betekent slechts dat hij zich niets gelegen laat liggen aan het fundament van rechtstatelijkheid, te weten "the rule of law".

Dat betekent met zoveel woorden dat ook de overheid aan rechten en plichten is gebonden. Dergelijke rechten en plichten vloeien veelal voort uit (al dan niet constitutieve) verdragen. Als je als machthebber zegt dat je je niet gebonden voelt aan verdragen waardoor je je, in het uitoefenen van je overheidsmacht beperkt voelt, zeg je dus eigenlijk dat je je enkel wenst te binden aan rechten en plichten die je goed uitkomen. Daar sta je dan als burger. Wij hebben in ieder geval niet de vrijheid om te kiezen welke regels ons wel en welke regels ons niet binden.

Er wordt vaak overheen gelezen, maar de PVV is tot in haar diepste fundament een gevaar voor de rechtstaat zoals wij die kennen. Volgende vraag is of dat erg is, en ja dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken, maar het mag wel wat scherper benadrukt worden.
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:39:35 #116
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_102291561
Waarom die geloofskwestie erbij halen... Crimineel = Crimineel.
Ken zat moslims die geen kwaad in de zin hebben dus waarom zouden deze buddy's eronder moeten lijden ?
pi_102291577
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:39 schreef Drugshond het volgende:
Waarom die geloofskwestie erbij halen... Crimineel = Crimineel.
Ken zat moslims die geen kwaad in de zin hebben dus waarom zouden deze buddy's eronder moeten lijden ?
en andersom, waarom zouden criminelen van een andere religieuze en/of culturele achtergrond niet het land hoeven te verlaten?
pi_102291601
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:40 schreef Argento het volgende:

[..]

en andersom, waarom zouden criminelen van een andere religieuze en/of culturele achtergrond niet het land hoeven te verlaten?
Omdat zij minder irritant zijn.
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:42:16 #119
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_102291609
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:40 schreef Argento het volgende:

[..]

Paspoort kwestie...... ach noes not again.
Maar ga je alle Amerikanen in Nederland het paspoort afnemen bij een crimineel feit... succes.
Proportionaliteit lijkt me wel een gewenste.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2011 @ 10:45:43 #120
341203 3-voud
pi_102291694
Ik heb ondertussen 2 notes erbij. Wat een prachtig forum met objectieve mods is dit toch. :')
pi_102291720
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:42 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Paspoort kwestie...... ach noes not again.
Maar ga je alle Amerikanen in Nederland het paspoort afnemen bij een crimineel feit... succes.
Proportionaliteit lijkt me wel een gewenste.
nou ja, artikel 14, tweede lid van de Rijkswet op het Nederlanderschap biedt wel wat mogelijkheden om bij veroordelingen van bepaalde misdrijven het Nederlanderschap in te trekken. Waarom zou het toepassen van die bevoegdheden beperkt moeten blijven tot moslims? Is dat niet in strijd met artikel 1 Grondwet en artikel 1 van de Algemene wet gelijke behandeling?
pi_102291729
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:45 schreef 3-voud het volgende:
Ik heb ondertussen 2 notes erbij. Wat een prachtig forum met objectieve mods is dit toch. :')
ik vind je hartstikke lief hoor.
pi_102291882
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:45 schreef 3-voud het volgende:
Jankerd. Ik heb 140 notes. :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2011 @ 10:52:34 #124
341203 3-voud
pi_102291898
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:46 schreef Argento het volgende:

[..]

ik vind je hartstikke lief hoor.
Ben ik ook.
En voor de goede orde: ik moet die Wilders ook niet.

Ik vind het gewoon leuk al die anti-Wilders schreeuwers tegen de haren in te strijken omdat ze zichzelf wegzetten als humane allesweters die boven de rest staan maar ondertussen geen haar beter zijn dan Henk & Ingrid met hun populistische gezuig uit de duim.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2011 @ 10:53:47 #125
341203 3-voud
pi_102291926
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jankerd. Ik heb 140 notes. :')
Aantal doet er niet zo toe. Het ging me erom waarom. Kep deze morgen enkel hier gepost.
En mijn reacties zijn note-waardig. :')
Tis enkel om aan te tonen hoe linksen hun macht misbruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')