Zo, ik zit te kijken en aangezien ik na zo'n lange show de eerste alweer vergeten ben (geheugen van een carpaccio) hier alvast m'n gedachtengang.
Stereo Hoggz:
Het zag er spetterend spectaculair en super uit maar wat was het soms niet om aan te horen zeg. Ik dacht dat ze er wel op afgerekend zouden worden maar niet dus. De briefjes met commentaren lagen voor de liveshow vast wel weer klaar.

Chris Rene:
Ik heb 'n zwak voor 't joch. En ze blijven iedere week de clean-weeks/months optellen, alsof het een omgekeerde countdown is.

Aparte keuze qua nummer maar een goede productie ervan.
Rachel Crow:
Vond ik niet zo veel aan tot aan deze liveshow. Normaal gesproken mijd ik programma's als Holland's Got Talent als de pest want: zingende kinderen. Vooral als die kinderen proberen zich ouder voor te doen dan ze zijn (hoi, Astro!) maar Rachel doet het op zo'n manier dat ik het leuk vind en dat het me helemaal niet stoort. Ik was het met Pussycat eens (stop de persen, ik ben het eens met Pussycat) dat de lyrics niet veranderd hadden hoeven worden. Maar toch al met al een leuke performance. Hoeveel geld zouden ze trouwens in godsnaam gepompt hebben iedere aflevering in al die backdrops en props en zo? Ziet er schitterend uit.
Leroy Bell:
Niet sensationeel maar wel een hele mooie stem. Zo'n stem waarvan je denkt dat het van een man is die al jaren lang in volle zalen optreedt.
Lakoda Rayne:
Vreselijk. Vooral bij het 'oh oh' gedeelte dacht ik dat ik naar 4 Teletubbies in jurken zat te kijken. Ik vond de meerstemmige zang helemaal niet mooi klinken en het tempo was zo stroperig en het stond daar maar hutjemutje op elkaar. Mwoah, deze mogen tot dusver wat mij betreft weg.
Josh Kraijciz (sp?):

Maar zeker niet zijn beste optreden, zijn stem maakt alles goed. Ik vond het nummer wat te hoog gegrepen, vooral in het begin wist hij niet wat hij ermee aan moest leek wel.
Melanie Amaro:
Kippenvel over m'n godganse lijf. Nond'njeu wat een stem.

Maar oh jee waarom toch weer zo'n relatief gezapig oubollig nummer? Wel een heel, heel mooi nummer maar toch. Dit gaat zelfs mij op den duur vervelen vrees ik.
En nu komt Astro. Ik houd m'n hart vast.