abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103609509
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik vond hem saai :@
En nogmaals, smaken verschillen ;)
En Drew niet? Beetje met elkaar te vergelijken vind ik, qua nummer. Anyway, smaken verschillen inderdaad. Ik vind Josh 10x beter dan Drew en ik voorspel dat Josh de top 3 gaat halen. Melanie en Josh zijn de twee kanjers in deze competitie denk ik.
  ESF Reporter donderdag 27 oktober 2011 @ 07:32:23 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_103613238
Heb op YouTube Melanie's optreden gezien, vond haar supergoed (behoudens die slechte uithaal halverwege) maar ik vrees toch voor het Pia Toscano effect. Verder vond ik het verrassend genoeg een veel leukere uitzending dan al die audities en Judges' Homes afleveringen. Zelfs de groepen waren vermakelijk, vocaal gezien zijn de Stereo Hoggz erg beperkt maar ze zetten wel een goede show neer. Eens kijken, m'n top 5je...

1) Josh
2) Chris
3) Melanie
4) Leroy
5) Marcus

(Ik geef de voorkeur aan mannenstemmen hadden jullie 't door _O- )
  Moderator donderdag 27 oktober 2011 @ 22:55:36 #93
18653 crew  D.
pi_103649119
Net de 2e helft gezien (30+ en meisjes).

Wat slecht :{ Ik heb ze allemaal ooit beter horen zingen :Y
Bijna alle nummers waren ook zo typisch Amerikaans uitgevoerd, en da's ook :r
pi_103652125
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef D. het volgende:

ja best irritant :Y
pi_103657676
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef D. het volgende:
Net de 2e helft gezien (30+ en meisjes).

Wat slecht :{ Ik heb ze allemaal ooit beter horen zingen :Y
Wat is daar nou :r aan dan? Het is een amerikaans programma. Sowieso komt alle goede entertainment wat mij betreft uit Amerika (hoewel het natuurlijk heel erg cool is om te zeggen dat dat uit Engeland of Azie komt), dus geen probleem wat mij betreft.

En de 30+ en vooral de meisje categorie slecht noemen is helemaal _O-
Maar staat wel cool natuurlijk, dingen slecht vinden.
  ESF Reporter vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:11:34 #96
87554 Cee
Welluk?
pi_103658233
Je bent best snel beledigd als mensen een andere mening dan die van jou hebben. :X

[ Bericht 38% gewijzigd door Cee op 28-10-2011 07:17:00 ]
pi_103666664
Ik voel me niet beledigd hoor, lol. Waar haalde je dat uit? _O-
Het kan mij geen zak schelen. Ik vraag me alleen af waarom iemand iets slecht noemt wat gewoon aantoonbaar niet slecht was. Je kunt het niet geweldig vinden, maar slecht was het gewoon niet.

Maar zoals ik al zei: het staat nou eenmaal wel cool om dingen slecht te vinden. Dat is veel stoerder dan dingen goed vinden. Op fok zijn ze daar goed in. Lekker zeiken.

[ Bericht 59% gewijzigd door Stout64 op 28-10-2011 13:26:08 ]
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:43:38 #98
18653 crew  D.
pi_103678312
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef Stout64 het volgende:

Maar zoals ik al zei: het staat nou eenmaal wel cool om dingen slecht te vinden. Dat is veel stoerder dan dingen goed vinden. Op fok zijn ze daar goed in. Lekker zeiken.
Ah, dus je zeikt over mijn opmerking omdat je dan denkt stoer te zijn?

Triest hoor :')
  ESF Reporter vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:20:06 #99
87554 Cee
Welluk?
pi_103679664
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef Stout64 het volgende:
Ik voel me niet beledigd hoor, lol. Waar haalde je dat uit? _O-
Het kan mij geen zak schelen. Ik vraag me alleen af waarom iemand iets slecht noemt wat gewoon aantoonbaar niet slecht was. Je kunt het niet geweldig vinden, maar slecht was het gewoon niet.

Nou, dat bedoel ik dus. Iemand geeft ergens zijn/haar mening over en je begint op zo'n manier te antwoorden. Alsof iemand geschift is als ie het niet helemaal met jou eens is. Maar misschien zie ik dat dan weer verkeerd. Mag je daar hartelijk om _O-. Want zo cool ben ik dan wel, dat dat mag. :P
pi_103680434
Je kunt het inderdaad niet echt slecht noemen, op die eerste na dan van de meisjes. Zelfs Tiah had nog een zekere charme als je je oren dicht hield.

Het kan wel zo zijn dat het niet je smaak is :P
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_103681721
Dit zijn juist de topics om op een heerlijke manier helemaal los te gaan op het talent van dit soort shows.
Ik verheug me nu alweer op American Idol en het hopeloze commentaar van Randy Jackson en consorten.
En als iemand op deze topics bijkans een status aparte heeft is het natuurlijk Cee die met de meest creatieve teksten de boel altijd fris en vrolijk houdt.
En juist niet het toonbeeld is van zeiken...
So cheer up Stout64! :)

On topic: ik vond het een lekkere show, wel een beetje raar om Simon zo positief te zien ook als dat helemaal niet nodig was. Maar goed, het is dan ook zijn kindje.
Waanzinnig vet decor en licht, echt overdonderend.
Kwaliteit van de jongens vond ik mager, maar ik heb al die jury afleveringen en wat daarvoor zat dan ook niet gezien, ik stap net aan boord zeg maar.
Gaat wel leuk worden denk ik, natuurlijk is een huilende Paula met onbegrijpelijke brabbelteksten weer net of je thuis bent. Mooi!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_103692015
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 07:11 schreef Cee het volgende:
Je bent best snel beledigd als mensen een andere mening dan die van jou hebben. :X
Ow gelukkig ben ik niet de enige :D mij viel het ook al op :')
pi_103695952
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 23:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ow gelukkig ben ik niet de enige :D mij viel het ook al op :')
Dan is het jou ook verkeerd opgevallen. Beledigd zijn kan alleen als je het - zoals nu - over mij persoonlijk hebt. Het valt mij alleen op dat bij veel mensen de nuance totaal weg is in een forum als deze. Dat viel mij op ;(
pi_103695985
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef dolfg het volgende:
Kwaliteit van de jongens vond ik mager, maar ik heb al die jury afleveringen en wat daarvoor zat dan ook niet gezien, ik stap net aan boord zeg maar.
Kijk, dat zijn normale reacties.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 31 oktober 2011 @ 22:01:53 #105
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_103809407
Ik ga het ook maar volgen hier, tijd om weer lekker audities te kijken :9 :Y)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_103863155
Ik heb zin aan de eerste echt live show morgen/vandaag.
Ik hoop dat de favorieten het waarmaken, Josh, Melanie en Rachel
pi_103863935
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 01:08 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Dan is het jou ook verkeerd opgevallen. Beledigd zijn kan alleen als je het - zoals nu - over mij persoonlijk hebt. Het valt mij alleen op dat bij veel mensen de nuance totaal weg is in een forum als deze. Dat viel mij op ;(
Dit is het fokforum, als je niet tegen kritiek kan, dan moet je wegblijven :)
Het gaat er hier soms hard aan toen, over de kandidaten. Als je daar niet tegen kunt, tja dan moet je wegblijven :P

In het GTST topic reageerde je ook al zo, en dat wordt niet door iedereen gewaardeerd ;) En dan kan je verwachten dat mensen zo gaan reageren naar jou toe ;)

Probeer ermee te leven ;)
pi_103863983
Wow wat gebruik ik weer veel ;) smileys :')
pi_103869774
quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dit is het fokforum, als je niet tegen kritiek kan, dan moet je wegblijven :)
Het gaat er hier soms hard aan toen, over de kandidaten. Als je daar niet tegen kunt, tja dan moet je wegblijven :P

In het GTST topic reageerde je ook al zo, en dat wordt niet door iedereen gewaardeerd ;) En dan kan je verwachten dat mensen zo gaan reageren naar jou toe ;)

Probeer ermee te leven ;)
Het lijkt meer dat jij niet tegen mijn reacties kunt. Jij haalt een post van 4 dagen geleden weer naar boven. Lees ze gewoon niet als mijn manier van discussieren je niet aan staat. Het afzeiken mag hier wat mij betreft wel wat genuanceerder, vandaar dat ik dat meld. Een forum is om je mening te geven en dat doe ik dan ook. Of jij het nou leuk vindt of niet. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Stout64 op 02-11-2011 12:30:48 ]
pi_103897738
:')

Sorry dat ik niet elke dag in het topic kijk en dus niet direct kan reageren :')

Vandaar mijn late reactie, ik heb ook nog een leven naast fok :+

Ik kan wel tegen jouw mening over Xfa USA, maar ik kan niet echt tegen je opmerkingen naar andere users (waaronder ik) toe ;)

En ik zeg: als je niet tegen het afzeiken kan, dan zit je hier verkeerd. Dit is fok, fok is zo, althans de mensen die hier zitten :+

En ik hou ervan, vooral van Cee _O_
pi_103913172
Rachel Crow doet de Gamu Nhengu.

- edit-

met filmpje van het originele optreden.

[ Bericht 48% gewijzigd door EllaN op 03-11-2011 20:50:57 ]
pi_103913203
De eerste echte live show:

Stereo Hogzz : Nee, weer te veel background vocals die al op band staan. Alleen de middelste zanger zong volgens mij echt. En ook dat was niet best.
Chris Rene : Redelijk optreden, maar niet meer dan dat. Beetje forgetable. En ook hij kreeg erg veel steun in het refrein van background vocals. De rapstukjes waren het beste.
Leroy Bell : Jep, dit was dus erg goed. Geen hulpmiddelen, gewoon Leroy en zijn stem. Dit leek gewoon een professioneel optreden. Goed gedaan!
Rachel Crow : Behoorlijk goed gedaan. Ze kan beter, maar dit was okee. Goede uitstraling en goed gezongen. Die gaat nog niet weg denk ik.
Lakoda Rayne : Redelijk gedaan. Begin zongen de meiden niet gelijk. Werd later beter. En 'Landslide' moet je eigenlijk niet aankomen, maar goed... Niet slecht. Niet geweldig.
Josh Krajcik : Goed gedaan, maar Josh kan nog veel beter. Begin was redelijk, maar tweede helft was geweldig. Hij heeft echt een zeer commerciele stem! Slechte songchoice.
Melanie Amaro : wow wow wow wow wow wow wow wow.... Ongelooflijk optreden. 'Desperado' moet je eigenlijk afblijven, maar Melanie NAILED IT!!! Fantastisch!! En spatzuiver!
Astro : Dat hij een supertalent is is wel duidelijk, maar ik vraag me af of hetzelfde truukje niet gaat vervelen. Vandaag in ieder geval nog niet. Goed gedaan!
InTENsity : Dat was behoorlijk goed. Glee scoort erg, dus deze groep kan zeker ook goed gaan scoren. Er is wel een markt voor een groep bestaande uit 10 personen denk ik!
Drew : Goed gezongen, maar helaas een beetje forgetable. Slechte nummer keuze vind ik. Maar ze heeft wel laten zien dat ze de x factor heeft.
Marcus Canty : Goed optreden. Ik heb al die quasi stoere poses enzo wel gezien zo langzamerhand, maar behalve dat was het gewoon een prima performance.
Stacy Francis : Ook prima gedaan. Dat ze een goede stem heeft is duidelijk, maar voor mij was het over the top. Te veel gilletjes enzo. En haar 'church-image' staat me wat tegen.

De beste 3 van de avond voor mij waren Melanie, Leroy en Josh.
Astro, Stacy en Drew waren de nummers 4 t/m 6. Rachel en Intensity de nummers 7 en 8.
Dit is toch wel een erg sterke top 12 bezetting van X factor moet ik zeggen.
  ESF Reporter donderdag 3 november 2011 @ 20:04:38 #113
87554 Cee
Welluk?
pi_103927363
Zo, ik zit te kijken en aangezien ik na zo'n lange show de eerste alweer vergeten ben (geheugen van een carpaccio) hier alvast m'n gedachtengang.

Stereo Hoggz:
Het zag er spetterend spectaculair en super uit maar wat was het soms niet om aan te horen zeg. Ik dacht dat ze er wel op afgerekend zouden worden maar niet dus. De briefjes met commentaren lagen voor de liveshow vast wel weer klaar. :P

Chris Rene:
Ik heb 'n zwak voor 't joch. En ze blijven iedere week de clean-weeks/months optellen, alsof het een omgekeerde countdown is. :D Aparte keuze qua nummer maar een goede productie ervan.

Rachel Crow:
Vond ik niet zo veel aan tot aan deze liveshow. Normaal gesproken mijd ik programma's als Holland's Got Talent als de pest want: zingende kinderen. Vooral als die kinderen proberen zich ouder voor te doen dan ze zijn (hoi, Astro!) maar Rachel doet het op zo'n manier dat ik het leuk vind en dat het me helemaal niet stoort. Ik was het met Pussycat eens (stop de persen, ik ben het eens met Pussycat) dat de lyrics niet veranderd hadden hoeven worden. Maar toch al met al een leuke performance. Hoeveel geld zouden ze trouwens in godsnaam gepompt hebben iedere aflevering in al die backdrops en props en zo? Ziet er schitterend uit.

Leroy Bell:
Niet sensationeel maar wel een hele mooie stem. Zo'n stem waarvan je denkt dat het van een man is die al jaren lang in volle zalen optreedt.

Lakoda Rayne:
Vreselijk. Vooral bij het 'oh oh' gedeelte dacht ik dat ik naar 4 Teletubbies in jurken zat te kijken. Ik vond de meerstemmige zang helemaal niet mooi klinken en het tempo was zo stroperig en het stond daar maar hutjemutje op elkaar. Mwoah, deze mogen tot dusver wat mij betreft weg.

Josh Kraijciz (sp?):
O+ Maar zeker niet zijn beste optreden, zijn stem maakt alles goed. Ik vond het nummer wat te hoog gegrepen, vooral in het begin wist hij niet wat hij ermee aan moest leek wel.

Melanie Amaro:
Kippenvel over m'n godganse lijf. Nond'njeu wat een stem. _O_ Maar oh jee waarom toch weer zo'n relatief gezapig oubollig nummer? Wel een heel, heel mooi nummer maar toch. Dit gaat zelfs mij op den duur vervelen vrees ik.

En nu komt Astro. Ik houd m'n hart vast.
  ESF Reporter donderdag 3 november 2011 @ 20:07:33 #114
87554 Cee
Welluk?
pi_103927550
Astro:
Oké, het joch is een performer. Ik houd er verder niet zo veel van maar wat hij doet, doet hij goed.

InTENsity:
Nadat ik bekomen ben van mijn 3e epilepsie-aanval binnen dit optreden kom ik tot de conclusie dat dit voor mij te veel van het goede is.

Drew:
"Me and who I am as an artist". Rustig, rustig, je begint nog maar net.
Het begon leuk maar als de beat erin komt besef ik me dat dit een raar nummer is. Het is te 'poppy' en ze heeft moeite boven de muziek en het achtergrondkoorsmurfenbandje te komen. Ben niet onder de indruk.

Marcus Canty:
Voorspelbaar nummer dat net te laag gegrepen is voor hem. Hij kan veel beter dan het materiaal dat hij voor z'n kiezen krijgt. Ik weet ook niet of de vergelijking met Bobby Brown nou zo handig is. En zet die boem-boem-BAND eens zachter, ik hoor niks!
't Is me allemaal te '90s.

Stacy Francis:
Soms denk ik dat ze een persoon is die een gospelzangeres imiteert in Saturday Night Live of zo. Ik hou van gospel op z'n tijd maar dit doet me helemaal niks, nada. Veel, veel te veel melisma.

[ Bericht 28% gewijzigd door Cee op 03-11-2011 20:27:18 ]
pi_103946309
Uitslag van de live show.

De laatste twee waren Stereo Hogzz en InTENsity. Beide van het team van Paula.
Dat InTENsity bij de laatste twee zit verbaasde me wel. Ik dacht dat er wel markt voor was, maar dat valt blijkbaar tegen.

In de sing off was Stereo Hogzz echt weer enorm onzeker aan het zingen vond ik.
InTENsity was wat mij betreft een stuk beter.

De stemmen van de jury:

Simon stuurt Stereo Hogzz naar huis.
Paula, hun eigen coach, stuurt InTENsity naar huis
Nicole stuurt InTENsity naar huis
LA Reed stuurt InTENsity naar huis.

Stereo Hogzz gaan door. Wat mij betreft BELACHELIJK. 1e misser van het seizoen.
  ESF Reporter vrijdag 4 november 2011 @ 07:46:24 #116
87554 Cee
Welluk?
pi_103946725
Waaatttt?
Niet verwacht dat dit de bottom 2 zouden zijn. Wel terecht dat Stereo Hoggz door zijn maar wat waren die huilende kinderen van InTENsity hartverscheurend zeg. :'(

Leroy Bell mag trouwens wel playbacklessen volgen, ging even een beetje mis aan het begin van de show. :D
pi_103954351
Ik vond inTENsity echt niks aan, een veel te grote groep, en echt goed vond ik ze ook niet, dus ik vind deze uitslag wel prima.
Stereo hogzz valt inderdaad ook wel tegen qua zang, maar qua show ziet dat er wel veel beter uit dan inTENsity. Maar goed dat ze wel bij de slechtste 2 zaten, ik vind die gastjes toch wat irritant en arrogant overkomen.
pi_103956200
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 07:46 schreef Cee het volgende:
Leroy Bell mag trouwens wel playbacklessen volgen, ging even een beetje mis aan het begin van de show. :D
Ik scroll altijd meteen door naar de uitslag. :)
  ESF Reporter vrijdag 4 november 2011 @ 19:21:53 #119
87554 Cee
Welluk?
pi_103968123
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Ik scroll altijd meteen door naar de uitslag. :)
Ik hinkstapsprong erdoorheen zeg maar. :D
pi_103989568
Zo eindelijk tijd om te kijken :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')