SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Tain doet wel wat, die speelt Team Fortress 2!
Je schijnt te kunnen 'swipen' ofzo op de topictitel om alles weer te gevenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:42 schreef Fallen het volgende:
Stomme Fok! Mobile, kan de TT niet eens verder lezen dan:
Pheno diabolot en...
![]()
Je hebt een iPhone toch? Als je de TT aanraakt en van rechts naar links eh.. swiped, dan komt 'ie wel tevoorschijn. Bij mij dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:42 schreef Fallen het volgende:
Pheno diabolot en...
![]()
Ik heb het ook deze week pas geleerdquote:
Dat is ook het belangrijkstquote:Op donderdag 22 september 2011 13:42 schreef Fallen het volgende:
Pheno diabolot en...
quote:
quote:Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).
Jij stond toch allang in dat ding? Is er weer een oude opgesnord?quote:
Zo te zien niet.. Die van Lotje staat er ook nog inquote:Op donderdag 22 september 2011 14:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij stond toch allang in dat ding? Is er weer een oude opgesnord?
Ik ook, blijkbaar blijf ik forten verdedigen en rondhuppelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:08 schreef Nebo het volgende:
Ik moet elke keer weer lachen als ik eens in de zoveel tijd mijn OP-tekst lees
Huppelen doe je zeker!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ook, blijkbaar blijf ik forten verdedigen en rondhuppelen.
Ik nietquote:
Ik hinkel meerquote:
Eens... maar dan ruil ik die 3Dtv wel tegen Diablo ]|[quote:Op donderdag 22 september 2011 15:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik niet
Ik wil Resistance 3! En Uncharted 3! En de Team Ico collection! En een 3DTV! En een leuke mooie jongedame waar ik elke avond lekker tegenaan kan kruipen!
Alleen Uncharted 3 en een leuke dame van jouw lijstje.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik niet
Ik wil Resistance 3! En Uncharted 3! En de Team Ico collection! En een 3DTV! En een leuke mooie jongedame waar ik elke avond lekker tegenaan kan kruipen!
Jamaar, die wil ik ook!! Al twijfel ik over inFamous 2, deel 1 was een zeer sterke game maar het boeit me net niet genoeg om er mee verder te gaan..quote:Op donderdag 22 september 2011 15:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Eens... maar dan ruil ik die 3Dtv wel tegen Diablo ]|[
Voor de rest hetzelfde lijstje (met Portal 2, inFamous 2 en BF3 toegevoegd).
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:52 schreef Poit het volgende:
En blijven jullie allemaal eens van m'n leuke jongedame af!!
Boefjes!
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:52 schreef Poit het volgende:
En blijven jullie allemaal eens van m'n leuke jongedame af!!
Boefjes!
Time sharen? Tower bridgen!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik wilde er ook voor mijzelf hoor... dat time-sharen vind ik zo onhandig.
3DSquote:Op donderdag 22 september 2011 16:05 schreef koei het volgende:
Ik wil inFamous 2 en LittleBigPlanet 2 nog! Resistance 3, Uncharted 3, Diablo 3 en Battlefield 3 kunnen me gestolen worden! Derde delen zijn kut!
En ik wil Mario Paper 3DS! En een leuke man die mijn bed voorverwarmt 's avonds, zeker nu het weer winter gaat worden...
Lezen kerel.. Naaktfoto van jezelf naar koei.. Anders kan je fluiten naar je stukje in de op.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:24 schreef wc-eend het volgende:
Ik zal dadelijk wel even een racistische mop neerzetten, twee halfnaakte dames posten voor poit en de mannen... En nog twee halfnaakte mannen voor koei en de dames...
Als ik dan nog niet in de op kom dan weet ik het niet
Hij ligt bij mij ook maar een beetje te liggen. Maar ik krijg zaterdag Ocarina of Time (poging drie om te proberen te begrijpen waarom mensen dit spel geweldig vinden). Maar Paper Marioquote:Op donderdag 22 september 2011 16:36 schreef Poit het volgende:
[..]
3DSDat ding doet me nog echt helemaal geen ene fuck.. En paper mario's worden sneller saai dan een tv op het testkanaal.
lol.. Ik ben ook begonnen met Zelda... Om hem vervolgens na 3 dagen niet meer aangeraakt te hebbenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef koei het volgende:
[..]
Hij ligt bij mij ook maar een beetje te liggen. Maar ik krijg zaterdag Ocarina of Time (poging drie om te proberen te begrijpen waarom mensen dit spel geweldig vinden). Maar Paper MarioMaar stiekem wacht ik vooral op de GBA-games
Vond van de Zelda's eigenlijk alleen A Link to the Past leuk en die heb ik nog steeds niet uitgespeeld...quote:Op donderdag 22 september 2011 16:54 schreef Poit het volgende:
[..]
lol.. Ik ben ook begonnen met Zelda... Om hem vervolgens na 3 dagen niet meer aangeraakt te hebben
Paper Mario is niet m'n ding
Heb die, en die op de gameboy en twilight princess uitgespeeld..quote:Op donderdag 22 september 2011 17:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Vond van de Zelda's eigenlijk alleen A Link to the Past leuk en die heb ik nog steeds niet uitgespeeld...
Was TP een beetje beter dan Wind Waker?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb die, en die op de gameboy en twilight princess uitgespeeld..
Jij heiden.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:36 schreef Poit het volgende:
[..]
3DSDat ding doet me nog echt helemaal geen ene fuck.. En paper mario's worden sneller saai dan een tv op het testkanaal.
Jij heiden.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef koei het volgende:
[..]
Maar ik krijg zaterdag Ocarina of Time (poging drie om te proberen te begrijpen waarom mensen dit spel geweldig vinden).
Alleen die irritante klotedwerg die ze alsnog met een patch moeten verwijderen uit het spel, maar voor de rest viel Wind Maker best mee. TP is meer van hezelfde. Een poging tot OoT-sfeer, maar dan mislukt. Al was de wolf wel leukquote:Op donderdag 22 september 2011 17:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Was TP een beetje beter dan Wind Waker?
TP wel uitgespeeld WW na 1 eiland nooit meer aangeraaktquote:Op donderdag 22 september 2011 17:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Was TP een beetje beter dan Wind Waker?
Voor Donkey Kong natuurlijk! Episch lastig takkespel.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:31 schreef Poit het volgende:
[..]
TP wel uitgespeeld WW na 1 eiland nooit meer aangeraakt
Oh, en dat ik TP wel uitgespeeld heb komt waarschijnlijk omdat ik die bij m'n Wii gekocht heb toen.. Waarom de neuk koop ik eigenlijk nog Nintendo consoles? De Wii heb ik inmiddels weggegeven en de 3DS is grijs door het stof ipv zwart
Donkey Kong Bongo epicness!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor Donkey Kong natuurlijk! Episch lastig takkespel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Koei;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |