Ja, maar VVD is niet een partij die graag de hoogste inkomens aanpakt en de middeninkomens vrijwaart. Liever andersom.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:07 schreef betyar het volgende:
Rutte denkt nog steeds aan HRA afschaffen, aftoppen is natuurlijk wat anders, daarmee raak je de middeninkomens nauwlijks.
Kan iemand mij een samenvatting geven van wat ik gemist heb in de tussentijd?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef RvLaak het volgende:
Damn, ik moet naar school...tot straks
Het gaat al een uur over PGB en WAJONG.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan iemand mij een samenvatting geven van wat ik gemist heb in de tussentijd?
Heb besloten het HC maar te skippen (ben wel op school)... Wordt voor me opgenomen
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)emene-beschouwingen/quote:Op donderdag 22 september 2011 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb besloten het HC maar te skippen (ben wel op school)... Wordt voor me opgenomen
gewoon even terug lezen lijkt mequote:Op donderdag 22 september 2011 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:09 schreef eriksd het volgende:
Ben ik nou de enige die dat tussen Rutte en Pechtold en leuk vond.
Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:03 schreef dawg het volgende:
dat was ik, thanks.
en wat ik al zei, als ik dat zo lees vrees ik dat jort kelder gelijk krijgt in wat hij gister bij dwdd zei.
Niet doenlijk, mis ik teveel nieuwe postsquote:Op donderdag 22 september 2011 12:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon even terug lezen lijkt me
Helder, nog vuurwerk?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:08 schreef superworm het volgende:
[..]
Het gaat al een uur over PGB en WAJONG.
Dankquote:
Dat van zojuist of van een uur of anderhalf terug?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:09 schreef eriksd het volgende:
Ben ik nou de enige die dat tussen Rutte en Pechtold en leuk vond.
Pechtold is afgedroogd door Rutte.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cohen en de andere interrupters hadden hun mond moeten houden. Wilders reageert er toch niet normaal op, en de enige manier om er vanaf te zijn is om hem dan maar lekker z'n gang te laten gaan.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:10 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wat zei hij dan?
Waar het gisteren fout ging, was dat de voorzitter had moeten ingrijpen. Bovendien had Cohen gisteren moeten reageren, ipv met zijn kleutervoorbeeld te komen. Daarmee werd het het verhaal van de pot en de ketel.
Hoe mensen hun potje besteden is hun eigen zaak, liberaler kan niet. Als men liever benzinegeld geeft en de pleister daarvoor een keer afspoelen en hergebruiken is eigen verantwoording.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:06 schreef Coelho het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen het potje hebben en het potje gebruiken. Ik krijg geen 25 euro voor een ritje supermarkt, het gaat erom dat het mogelijk is. Er zijn te veel mensen die het potje volledig opsouperen als het er is. Dus moet de selectie beter, wie het wel heeft en wie niet.
dat rutte waarschijnlijk met gemak over die kritiek heenwandelt en er gewoon mee wegkomt. in die strekking.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:10 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wat zei hij dan?
Waar het gisteren fout ging, was dat de voorzitter had moeten ingrijpen. Bovendien had Cohen gisteren moeten reageren, ipv met zijn kleutervoorbeeld te komen. Daarmee werd het het verhaal van de pot en de ketel.
wow, unicumquote:Op donderdag 22 september 2011 12:11 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Pechtold is afgedroogd door Rutte.
Klopt.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:12 schreef eriksd het volgende:
Die van zojuist. Lekker heen en weer ging het.
inderdaad, dat zat ik gister ook te denken.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:11 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Cohen en de andere interrupters hadden hun mond moeten houden. Wilders reageert er toch niet normaal op, en de enige manier om er vanaf te zijn is om hem dan maar lekker z'n gang te laten gaan.
Maar wel op een hele domme manier... imo anywayquote:Op donderdag 22 september 2011 12:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Pechtold werd gisteren ook al door Wilders gedisst zodra-ie Wageningen noemde.
Precies, gewoon ff koffie halen en een uurtje later weer terugkomen voor de volgende spreker.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:13 schreef dawg het volgende:
[..]
inderdaad, dat zat ik gister ook te denken.
als ik cohen was, was ik niet eens opgestaan voor iemand die zo tegen mij praat.
Klopt, Wilders had eerder ook al gezegd voorstander te zijn van het indelen van Nederland op politieke ideologie. Eng en dom voorstel.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wel op een hele domme manier... imo anyway
Ja, leuk stukje.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
Er werd niemand afgedroogd. Het was gewoon lachen. Twee debaters die aan elkaar gewaagd waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |