The Schneider Grunau Baby (named for the town where Schneider's factory was located - now Jeżów Sudecki in Poland) was a single-seat sailplane first built in Germany in 1931, with some 6,000 examples constructed in some 20 countries. It was relatively easy to build from plans, it flew well, and the aircraft was strong enough to handle mild aerobatics and the occasional hard landing. When the Baby first appeared, it was accepted wisdom that the pilot should feel as much unimpeded airflow as possible, the better to sense rising and falling currents of air, temperature changes and the like.quote:D-1658: War vor Jahren bei einer Feuerwehrübung zum Anzünden hergerichtet. Ein außengelandeter Segelflieger hatte es mit einem Faß Bier gerettet und grundüberholt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Stickers on cars #2quote:Op donderdag 22 september 2011 09:36 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan het PTA stickertopic niet vinden.
Iemand?
Mijn avatar staat voor nijntje die d'r rokje omhoog doet.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:58 schreef pgrferrari het volgende:
Anne, waar staat jouw avatar eigenlijk voor?
Want ik zie het wel meer voorkomen
Is je ava autobiografisch?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:03 schreef Anne het volgende:
Meer kan ik er niet van maken, sorry![]()
.
Gelukkig!quote:Op donderdag 22 september 2011 10:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Hmm, nee. Ik heb niet zulke grote oren. Ik heb maar kleintjes.
Ja, oke.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:03 schreef Anne het volgende:
Meer kan ik er niet van maken, sorry![]()
.
Nope, niet dat ik weet. Ik heb dit icoontje alweer 8,5 jaar. De anderen zijn na-apersquote:Op donderdag 22 september 2011 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, oke.
Maar is het onderdeel van een bepaalde club oid?
Okquote:Op donderdag 22 september 2011 10:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope, niet dat ik weet. Ik heb dit icoontje alweer 8,5 jaar. De anderen zijn na-apers.
Ja klopt. Daar hebben ze toestemming voor gevraagd aan mijquote:Op donderdag 22 september 2011 10:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
OkIk zag het ook net bij stickerdump, vandaar
Tofquote:Op donderdag 22 september 2011 10:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja klopt. Daar hebben ze toestemming voor gevraagd aan mij.
En als dank daarvoor heb ik ook 2 stickers gekregen.
Op mijn brommert:
[ afbeelding ]
En op SD zijn brommert (koffer):
[ afbeelding ]
Ik heb hem ooit in Illustrator gemaakt. Hoe zij het hebben gefikst, geen idee.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tof![]()
Denk dat ik er ook 1 ga bestellen
Met Illustrator gemaakt?
klinkt als omkopingquote:Op donderdag 22 september 2011 10:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja klopt. Daar hebben ze toestemming voor gevraagd aan mij.
En als dank daarvoor heb ik ook 2 stickers gekregen.
Op mijn brommert:
[ afbeelding ]
En op SD zijn brommert (koffer):
[ afbeelding ]
Nah. Ik heb geeneens copyright op het icoontje. Ik ben allang blij dat Dhr. Bruna nog niet heeft geklaagd over mijn icoontje, want dat doet meneer wel over elk plaatje van Nijntje wat misbruikt wordt.quote:
Oke, overgetrokken in Illustrator probablyquote:Op donderdag 22 september 2011 10:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit in Illustrator gemaakt. Hoe zij het hebben gefikst, geen idee.
Ik heb niks aangeleverd.
Hehe, meesterlijk :-Dquote:Op donderdag 22 september 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
http://www.nu.nl/auto/262(...)-echt-bij-autos.html
Hehe
Ja? Heeft ie pootjes? Dan zou ik hem niet meer drinken als ik jou was. Da's niet goed.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zeker, hij staat naast mij.
waar zie je die nog meer dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:58 schreef pgrferrari het volgende:
Anne, waar staat jouw avatar eigenlijk voor?
Want ik zie het wel meer voorkomen
wil je Dangelchick niet plagen? Straks gaat ze weer krassen en moeten wij haar er weer bovenop helpenquote:
Hehequote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef Sounddragon het volgende:
Net weer in 020 wezen keren, vandaag geen schadeformulieren nodig gehad![]()
zometeen moet ik weer, ow gottegot, als dat maar goed gaat![]()
![]()
Chapeau, SD.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef Sounddragon het volgende:
Net weer in 020 wezen keren, vandaag geen schadeformulieren nodig gehad![]()
zometeen moet ik weer, ow gottegot, als dat maar goed gaat![]()
![]()
teruglezen newbquote:
Een volvoquote:Op donderdag 22 september 2011 13:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft een Mini kapot gereden.
Smerige deukquote:Op donderdag 22 september 2011 13:36 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
60 volgens mij heur. Sjieke deuk, zo heb ik ze niet gemaakt. Ik heb ook ooit een vulva geraakt, ik zal de foto's eens zoeken..
Hahaha prachtig.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:41 schreef blup het volgende:
[..]
Shit happens.
Oh ik vind nu wel deze, ook leuk. Afzetbakken..
[ afbeelding ]
Ik was dit niet..
Haha, nice!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:41 schreef blup het volgende:
[..]
Shit happens.
Oh ik vind nu wel deze, ook leuk. Afzetbakken..
[ afbeelding ]
Ik was dit niet..
Weet ik, ik ben die taal machtigquote:Op donderdag 22 september 2011 13:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij moet straks ook frietjes bestellen in plaats van pa-wattes? Wen er maar aan.
Dan ben je de 2e PTA-mod die bij de Hema werkt(e)quote:Op donderdag 22 september 2011 14:10 schreef blup het volgende:
Oui, super bedrijf was dat om voor te rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:15 schreef Anne het volgende:
Kweetnie of ik dat mag zeggen en of het algemeen bekend is hier in de SC!
Dangel, weet jij dat?
Ach jee dat gezeik weerquote:
Ik nu ookquote:Op donderdag 22 september 2011 14:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Er zijn meer PTA-modjes geweest heur![]()
.
En iedereen weet dat Dangel niet bij de Hema zit.
Rinus in een interview:quote:
Briljant toch.quote:Nee ik schrijf zelf geen teksten, dat laat ik doen.
Die zal geen kenteken krijgen helaasquote:Op donderdag 22 september 2011 15:39 schreef Alfisti het volgende:
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/4044/1803285
Ja, dangel weet datquote:Op donderdag 22 september 2011 14:15 schreef Anne het volgende:
Kweetnie of ik dat mag zeggen en of het algemeen bekend is hier in de SC!
Dangel, weet jij dat?
Of Tjabbo of MutZ of GizartFRL of Kreatorquote:
en dat op onze kosten..quote:Op donderdag 22 september 2011 16:46 schreef Alfisti het volgende:
[me=Alfisti]vermaakt zich prima met de algemene beschouwingen vandaag![]()
[/me]
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
goedenavond heer Frisstickquote:Op donderdag 22 september 2011 17:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zeker, en dat allemaal vanwege een gebrek aan fatsoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Suggereer je nu dat Alex ook Dangel is?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:19 schreef cofi het volgende:
Het lijkt sterk alsof je suggereert dat Alexxx / Dangel bij de Hema werkt..
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Alex ook Dangel is?
Idd, daar wordtdt je niet vrolijk vanquote:Op donderdag 22 september 2011 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
die harige kut is gelukkig alleen overdag online, dan ben ik aan t werk
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Langeweile. Ich habe Pompiedom!
Habe. Ich pompiedom langeweile!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Langeweile. Ich habe Pompiedom!
Kutje.quote:
Pleeg een BOJO-tjequote:
En toch vind ik deze manier van 'opsporen' echt goed bedacht.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:42 schreef Duvel het volgende:
Hebben ze op het RTL Nieuws een stuk over het tonen van hooligans op grote schermen in de stad, zoomen ze in op zo'n scherm en lees je "Meedoen maakt het spannender".
\quote:Op donderdag 22 september 2011 20:06 schreef Anne het volgende:
[..]. Wil je mij weg hebben?
Maar, SD-tje is thuisTijd om te eten. Nog 5 minuutjes.
Niks plaasten op billboards, hang ze er maar aan op. Wie niks gedaan heeft maar er toch was hangen we apart.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En toch vind ik deze manier van 'opsporen' echt goed bedacht.
Da's barbaars.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:18 schreef blup het volgende:
[..]
Niks plaasten op billboards, hang ze er maar aan op. Wie niks gedaan heeft maar er toch was hangen we apart.
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 22 september 2011 20:24 schreef blup het volgende:
[..]
Het zijn barbaren, pijlboog en speren zijn ingeruild voor straatstenen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb vanmorgen eerst maar eens water bijgevuld en ontlucht.. want helaas mag bij ons de verwarming ook aan..quote:Op donderdag 22 september 2011 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb vanochtend de verwarming omhoog moeten zetten
Stoelverwarming is een essentiële optie die ik eis in mijn volgende auto.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef blup het volgende:
Ik had stoelverwarming in me clito, tis het elke keer net niet, te koud of veelste warm en dan krijg je jeuk aan je billen..
Ja echt heerlijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef Barcaconia het volgende:
StoelverwarmingIk heb achteraf een originele set in mijn auto ingebouwd omdat ik het zo heerlijk vind
's Ochtends standje ik-verbrand-mijn-reet en 's avonds zachtjes aan
k.a.n.s.l.o.z.e k.u.t. b.o.e.r.e.n. p.u.n.t. n.l.quote:
Goed voor plaatsvervangende schaamte. Heb koptelefoon opgezet met wat muziek.quote:
Moeten werken in de nacht van za op zo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe kun je nou geen weekend hebben.
Neem aan dat je dan elders in de week vrij bent.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Moeten werken in de nacht van za op zo.
Kan. Maar ligt even aan mijn uitgeslapenheid.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Neem aan dat je dan elders in de week vrij bent.
Mjah, helaas wierp ik op kantoor eens een blik op de planning voor maandag, en zag ik dat ik een projekt moest gaan doen, waarvan ik niks wist, en waarvoor niets klaar stond of voorbereid was, toen ik de desbetreffende uitvoerder aansprak kreeg ik een pak tekeningen en that was it.. zoek het maar uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:35 schreef bietelboer het volgende:
Hahaha zulke dagen zijn af en toe ook lekker!
Moet wel een hele kleine zijn dan! Zoveel plek is er niet in me kofferbak.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:44 schreef Dangel het volgende:
ik denk dat je een hoer verstopt hebt in je kofferbak
De kleinste past al nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:12 schreef Anne het volgende:
Er bestaat ook inderdaad maar 1 formaat hond.
Lager van de dynamo, stuurbekrachtiging of evt aircopoelie aan bonken. iig een lager van iets wat meedraait op een snaar.. kan ook van een spanrol zijn of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:36 schreef ook_gek het volgende:
Mensen, mijn auto maakt een raar geluid!
http://forum.mx-5owners.n(...)273&start=75#p213432
Jullie mogen raden wat het is. Ik ga om 17uur langs bij de garage. Die gaan dan stukje rijden en bepalen wat zij denken dat het is.
Wat denken jullie
Geluid is te vinden onder de link
Zet je hem dan ook in zijn vrij? of laat je hem in de versnelling uitrollen?quote:.Als ik tijdens het rijden de motor uit doet is het geluid er ook nog altijd.
Is dat Zweeds? Was het lekker? Met of zonder jus?quote:
JA sličan određeni član miris previ¨equote:
Het ís lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is dat Zweeds? Was het lekker? Met of zonder jus?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Али ја волим још више мирис мокре вагине
Rare smaakquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
AbsoluutMaar er is geen woord van gelogen
En het is geen russisch
Dat laatste was Bojowaans geloof ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:45 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik zeg dat het Russisch is is het toch Russisch zeker
beter dan sushiquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Rare smaak. Denk ik. Ik weet het eigenlijk niet
![]()
.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat laatste was Bojowaans geloof ik.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:44 schreef Dingest het volgende:
OMG...
Kenteken: 93-JE-05
Voertuigsoort: Personenauto
Merk: Saab
Handelsbenaming: 96L V4
Brandstof: Benzine
Vervaldatum APK: 23-09-2013
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me alleen nog af waarom ze niets van zich hebben laten horen dan, zal maandag eens even bellen
Met een bulldozer?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge, er is een tuinmanin mn tuin aan de slag
Maandag? zijn ze op zaterdag niet open?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:44 schreef Dingest het volgende:
OMG...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me alleen nog af waarom ze niets van zich hebben laten horen dan, zal maandag eens even bellen
Lui krengquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge, er is een tuinmanin mn tuin aan de slag
Tof, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:44 schreef Dingest het volgende:
OMG...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is het geen galant?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, een bulldozer met tattoos, een petje, een getunede Carisma en een peuk in zn bek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
SD z'n broer Kees?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, een bulldozer met tattoos, een petje, een getunede Carisma en een peuk in zn bek
Aan het spelen geweest?quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn Jeep is vies en is blijkbaar zelfs met straatbanden een goede terreinauto
Ik kom voor de Countryquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef Sounddragon het volgende:
Grappig golfje, beetje plat, maar verder wel OK
helaasch !quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:35 schreef Paladijn het volgende:
Gaat'm niet worden Lexxx, ik heb al wat andere dingen staan. Anders was ik wel met de Saab langsgekomen
Country's zijn kewl, en zeldzaamquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kom voor de CountryNa het maken van die foto die er staat in cntact gekomenmet de eigenaar, ff fotos met de beide 4x4's maken
heb een enorm zwak voor de Country toch....
Sterkte; ik ken hetquote:
yeahquote:Op zondag 25 september 2011 00:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Country's zijn kewl, en zeldzaam
Geen idee vwb de techniek, heb weinig verstand van Volkswaggelsquote:Op zondag 25 september 2011 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yeahzelfde techniek als de T3 Synchro dacht ik? Is iig een Puch, net als de T3 Synchro, Fiat Panda 4x4 en de MB G-klasse :-)
Ik vind dat juist klote, moet je 2 keer omschakelen voor dat ene nachtje, dat flikken ze bij ons ook, alleen dan 2 keer per week als je pech hebtquote:
me neither, maar ik vind firma's die ombouwen naar terreinwagens altijd wel interessantquote:Op zondag 25 september 2011 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee vwb de techniek, heb weinig verstand van Volkswaggels
Da's een redelijke kutstreek ja. Nachten draaien blijft voor mij een uitzondering.quote:Op zondag 25 september 2011 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind dat juist klote, moet je 2 keer omschakelen voor dat ene nachtje, dat flikken ze bij ons ook, alleen dan 2 keer per week als je pech hebt
Ik nietquote:Op zondag 25 september 2011 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
me neither, maar ik vind firma's die ombouwen naar terreinwagens altijd wel interessant
Bij ons is het min of meer regel op het moment, erg irritant, en behoorlijk slopend, zeker als ze het in het begin van de week al flikkenquote:Op zondag 25 september 2011 01:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's een redelijke kutstreek ja. Nachten draaien blijft voor mij een uitzondering.
Ik dacht dat ik me ingeschreven had voor een cursus terreinrijden, maar omdat het in Franstalig gebied was kon ik alle informatie niet echt lezenquote:
Kun je dat niet laten airbrushen? Dan hoef je 'm veel minder schoon te makenquote:Op zondag 25 september 2011 09:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga even de bodem en motorruimte wassen. De carrosserie laat ik nog even modderig
niet teveel weghalen, dan zie je de roest weerquote:Op zondag 25 september 2011 10:07 schreef Barcaconia het volgende:
Nee, gewoon af en toe door de modder is voldoende
quote:Op zondag 25 september 2011 11:02 schreef lipje het volgende:
[..]
niet teveel weghalen, dan zie je de roest weer
quote:Op zondag 25 september 2011 11:02 schreef lipje het volgende:
[..]
niet teveel weghalen, dan zie je de roest weer
gayquote:Op zondag 25 september 2011 11:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb hem toch maar helemaal gewassen
te zuinig op mijn voiturequote:
quote:
quote:
quote:
Getraumatiseerde gayquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik mocht nooit een spelcomputer, terwijl mijn vriendjes vroeger wel een Commodore64,NES of SNES of later zelfs een PlayStation hadden
quote:
Ik heb nog nooit mijn auto met een spons aangeraakt. Goede zeep in laten weken doet meer dan met een spons gaan schuren.quote:Op zondag 25 september 2011 11:35 schreef densmee het volgende:
auto wassen is slecht voor de lak, al dat zand schuurt alleen maar.
het beste is gewoon niks doen
QFTquote:Op zondag 25 september 2011 11:36 schreef Sounddragon het volgende:
Een schone terreinwagen is een PC Hoofttrekker
Ik bel even het RIAGG op denk ikquote:
Ria gay gay in jou geval.quote:Op zondag 25 september 2011 11:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik bel even het RIAGG op denk ik
Dat is absoluut correct.quote:Op zondag 25 september 2011 11:36 schreef Sounddragon het volgende:
Een schone terreinwagen is een PC Hoofttrekker
quote:Op zondag 25 september 2011 11:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb hem toch maar helemaal gewassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zondag 25 september 2011 11:41 schreef lipje het volgende:
[..]met een taartje?
KoffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga even mijn PC hoofttrekker pakken en wat nuttigs doen met mijn zondagmiddag.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zondag 25 september 2011 11:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Koffie
Maar ik ga even mijn PC hoofttrekker pakken en wat nuttigs doen met mijn zondagmiddag.
tot zo in Lauwersoogquote:Op zondag 25 september 2011 11:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Koffie
Maar ik ga even mijn PC hoofttrekker pakken en wat nuttigs doen met mijn zondagmiddag.
quote:
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/4110/1802427quote:Op zondag 25 september 2011 11:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Koffie
Bij mij zouden ze in de wielkasten passen alleen bij ver inveren wordt dat een probleem. 225 75 16 past wel bij mij en dat profiel is in zand wel ideaal dus ik ga maar voor een setje uniroyalquote:Op zondag 25 september 2011 13:55 schreef Barcaconia het volgende:
misschien even bieden. Leuke bandjes voor een aantal offroad dagen, hoef ik wss geen lift voor te kopen.
Ik heb het even nagekeken en deze zijn exact dezelfde diameter en zelfs smaller dan mijn huidige banden. Ik heb even een (laag) bod geplaatst. Ik heb er niet veel voor over maar als ik ze voor deze prijs kan hebben vind ik het wel leuk.quote:Op zondag 25 september 2011 17:20 schreef densmee het volgende:
[..]
Bij mij zouden ze in de wielkasten passen alleen bij ver inveren wordt dat een probleem. 225 75 16 past wel bij mij en dat profiel is in zand wel ideaal dus ik ga maar voor een setje uniroyal
Die is er goed op!quote:Op zondag 25 september 2011 18:53 schreef Barcaconia het volgende:
En dan dit nog: Ik voel hem hier
http://www.liveleak.com/view?i=5cc_1213096503
Amai wat ene klop zeg, dat was er precies goed op ze.quote:
bij dat evenement ben ik ook een paar keer geweestquote:Op zondag 25 september 2011 19:03 schreef blup het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=d4c_1316951380
en dit dan
Gij hedde stofkes op uwer kamera!quote:
Volksforum meetingquote:
Weet ik,ik spaar voor een nieuwe.quote:Op zondag 25 september 2011 20:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gij hedde stofkes op uwer kamera!
Schoonmaken is goedkoperquote:Op zondag 25 september 2011 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volksforum meetingmaar ik was ook uitgenodigd, ondanks dat ik geen lid ben was tot vandaag.
[..]
Weet ik,ik spaar voor een nieuwe.
mja, maar een 18-200 lens wil ik al eenjaar of 5, en dan hoef ik ook niet meer te wisselen dat de camera vies maakt. En de body word ook minder, heb die nu 3 jaar geloof ik? Dus dat zal ruimover de 60.000 fotos zijn....quote:
paar maanden terug eenVento,maar das op t laatste moment toch niet door gegaanquote:
klopt, en dat aantal komt aaridg in de buurtquote:Op zondag 25 september 2011 20:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een DSLR heeft ook maar een maximum aantal foto's.
leuk weekendje weg van makenquote:Op zondag 25 september 2011 20:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Joepie, mooi setje velgen voor weinig gescoord op Ebay.de
Hoop wel dat 'ie wilt verzenden ook al heeft hij aangegeven van niet, het is in Oost-Duitsland, bij de grens van Polen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |