i know.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij bedoelt het niet tegen jou denk ik
Jewel ik snapje wel alleen ik ben 22 dus ik zit meer dan 100 euro onder de bijstand niveauquote:Op donderdag 22 september 2011 01:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet ho ho ho!
Ik zeg alleen dat het daarom gewoon geen modaal inkomen kan zijn snap je?
Ik bedoel het allemaal goed
Is zoquote:Op donderdag 22 september 2011 01:33 schreef Boterbartje het volgende:
Kip lapohunteres en geen leuke TT makende kip!
oMDAT?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:34 schreef Boterbartje het volgende:
Het is meer zo van; Boterbartje die een naamtopique verdient!
Hij is de nr 1 van het forum gisterquote:
Ik GISTER DE HELE DAG KWALITEITSPOST HEB GELEVERD?!quote:
en dit een beetjequote:Op donderdag 22 september 2011 01:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hij is de nr 1 van het forum gister
quote:Op donderdag 22 september 2011 01:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hij is de nr 1 van het forum gister
Ja jij denkt vast "been there done thatquote:
Nee ik heb ook diep respect enzo! Maar ik zeg alleen dat het sociale vangnetsysteem kaput is waardoor alle mensen die een uitkering meekaaien en daarnaast zwart werken en misbruik maken ervoor zorgen danquote:Op donderdag 22 september 2011 01:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
i know.
vinger kwam wel op de zere plek
[..]
Jewel ik snapje wel alleen ik ben 22 dus ik zit meer dan 100 euro onder de bijstand niveau
das alles maar ik kom rond hoor. Ik geniet van het leven
Soms denk ik wel eens dat ik meer geniet van de kleine dingen dan een gezond mens.
omdat ik weet wat je kan missen
Da's geen geldige reden voor naamtopikje.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja jij denkt vast "been there done that"
Kippetje waarom doe je nou zo flauw?quote:
Maar ik heb al die bazen lines gedropt jewait toch hoe ik die shiiit hier gewoon drop bitches?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Da's geen geldige reden voor naamtopikje.
Fijn dat je positief in het leven staat!quote:Op donderdag 22 september 2011 01:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jewel ik snapje wel alleen ik ben 22 dus ik zit meer dan 100 euro onder de bijstand niveau
das alles maar ik kom rond hoor. Ik geniet van het leven
Soms denk ik wel eens dat ik meer geniet van de kleine dingen dan een gezond mens.
omdat ik weet wat je kan missen
Ik neem de mensen die een beetje zwart werken het niet kwalijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik heb ook diep respect enzo! Maar ik zeg alleen dat het sociale vangnetsysteem kaput is waardoor alle mensen die een uitkering meekaaien en daarnaast zwart werken en misbruik maken ervoor zorgen dan
A) zieke mensen minder krijgen
B) werkenden meer betalen
Het hele systeem is gewoon niet houdbaar..
Maarja, hij doet het nog wel en helpt ook mensen die het hard nodig hebben zoals jij
Ja maar ik bedoel mensen die misbruik maken, die gewoon kunnen werken enzoquote:Op donderdag 22 september 2011 01:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik neem de mensen die een beetje zwart werken het niet kwalijk.
Maar als je echt kan werken werk dan ook gewoon normaal zoals iedereen.
Tante bep met reuma die voor een paar duiten de administratie doet voor de kids enzo doet neem ik het niet kwalijk.
Je hebt met een ziekte vaak ook nog duurdere uitgaven. speciale producten etc nodig. middeltjes en weetikwat prut die niet vergoed word door de verzekering.
Elk jaar je eigen risico van de verzekering helemaal moeten betalen. etc.
Nouja ik moet ook nog een heleboel verwerken.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Fijn dat je positief in het leven staat!
Ik kwam van de week iemand tegen die aan medische fouten enorme klachten heeft overgehouden.
Die zat de hele tijd van:
"Ik wou dat ik kanker had, dan ging ik tenminste dood."
"Van mij mogen ze me een spuit geven, ik ga liever dood dan dat ik de hele dag pijn heb."
etc.
Werd ik ook niet vrolijk van
ahw welke meds waren zo duur danquote:Op donderdag 22 september 2011 01:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel mensen die misbruik maken, die gewoon kunnen werken enzo
Ik moest dit jaar ook m'n eigen risico betalen
Oke sorry schatsjen van me, bedankt voor topique title xx gr grquote:Op donderdag 22 september 2011 01:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Doe ik eens iets is het nog niet goed.
Nachtje opgenomen en eerstehulp didat, kost geld blijkbaarquote:Op donderdag 22 september 2011 01:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ahw welke meds waren zo duur dan
Jaaa dat is een goede!quote:Op donderdag 22 september 2011 01:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nouja ik moet ook nog een heleboel verwerken.
Maar jezelf emotioneel nog dieper in de shit helpen nee. Dat vind ik maar niks.
Nu ik hier gewoon zo zit te typen ga ik ook kapot van de pijn in mij heup en knie.
Maar ik heb wel heerlijk door de stad gefietst.
En morgen zien we wel weer verder
Huh ? vreemd. Ik dacht dat alleen medicatie van de apotheek van je eigen risico afging.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nachtje opgenomen en eerstehulp didat, kost geld blijkbaar
Ja ik ook alhoewel ik niet zo heel erg zin heb in dit herfst weerquote:Op donderdag 22 september 2011 01:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaaa dat is een goede!
Fietsen is chill he?
Som pak ik liever de fiets dan de auto, lekker genieten vooral smorgens als het alleen maar fris is maar wel zonnig
Ja ik weet niet? Ik had een rekening van meer dan 1000 euro, moet alleen eigen risico van 156 euro betalen. IK BLIJ WANT MINDER DAN 1000quote:Op donderdag 22 september 2011 01:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Huh ? vreemd. Ik dacht dat alleen medicatie van de apotheek van je eigen risico afging.
En een paar behandel dingen.
Auto heeft ook wel wat, beetje stoelverwarming en goede muziek erop. Ik heb keiveel CD's in de auto liggenquote:Op donderdag 22 september 2011 01:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik ook alhoewel ik niet zo heel erg zin heb in dit herfst weerzou wel een brommobiel willen
door mijn medjes is mijn imuunsysteem lager
Maar met een beetje plezierig weer heerlijk hoor!
Hahahahaquote:Op donderdag 22 september 2011 01:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik weet niet? Ik had een rekening van meer dan 1000 euro, moet alleen eigen risico van 156 euro betalen. IK BLIJ WANT MINDER DAN 1000
Ik heb een rijbewijs en geen autoquote:Op donderdag 22 september 2011 01:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Auto heeft ook wel wat, beetje stoelverwarming en goede muziek erop. Ik heb keiveel CD's in de auto liggen
Ik heb wel rijbewijs maar in pa en mam's autooo VROEM VROEMquote:Op donderdag 22 september 2011 01:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahahahaeigen risico ligt op 170 nu geloof ik.
gelukig krijg ik dan ook altijd mijn vakantie geld rond die tijd.
Ja daar is je vakantie geld voor he als uitkerings persoon. En dat noemen ze dan vakantie
[..]
Ik heb een rijbewijs en geen auto
Mama woont 80 km verderopquote:Op donderdag 22 september 2011 01:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb wel rijbewijs maar in pa en mam's autooo VROEM VROEM
Oja dat is niet handig.. kijk ik woon nog thuis dus hij staat onder de carpotquote:Op donderdag 22 september 2011 01:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mama woont 80 km verderop
verwend nestquote:Op donderdag 22 september 2011 01:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oja dat is niet handig.. kijk ik woon nog thuis dus hij staat onder de carpot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Hahahaha omgquote:Op donderdag 22 september 2011 01:48 schreef Boterbartje het volgende:
JA ik ben nog maar 18 he.. sinds juli van middelbare school af en alles
Ja ik mocht van mama ook gewoon lekker rondrijden maarja was maar een maandje of 2 toen was ik wegquote:Op donderdag 22 september 2011 01:49 schreef Hooidraad het volgende:
Auto is echt relaxt, lekker muziekje aan en je kunt overal naartoe wanneer je maar wilt. Vroeger fietste ik altijd maar dat is helemaal weggezakt nu ik wat langere afstanden moet overbruggen.
Ik ging eerst ook altijd met de auto van pa & ma hoor, boden ze zelf aan dus dat sloeg ik niet af
'Belangrijke' berichten hebben een blauw hoekje, balk met startpagina-profiel-etc is veranderd, nu lijsten met goede vrienden, familie, stadsgenoten...quote:
ik begrijp er niks van ok!quote:Op donderdag 22 september 2011 01:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
'Belangrijke' berichten hebben een blauw hoekje, balk met startpagina-profiel-etc is veranderd, nu lijsten met goede vrienden, familie, stadsgenoten...
quote:Op donderdag 22 september 2011 01:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahahaha omg
ik ben 22 heb alleen nog maar een VMBO-t diploma
18 en vwo NTquote:Op donderdag 22 september 2011 01:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik mocht van mama ook gewoon lekker rondrijden maarja was maar een maandje of 2 toen was ik weg
Meteen de eerste dag na mn rijbewijs lekker naar zwolle gereden en alles
Verschrikkelijk? Ik vind het juist mooi geworden zoquote:Op donderdag 22 september 2011 01:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik begrijp er niks van ok!
verschrikkelijk voor je
Ik heb alleen hyves. Lekker makkelijk
patserquote:Op donderdag 22 september 2011 01:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
18 en vwo NT
Eerste dag na m'n rijbewijs van twente naar rotterdam airport gereden. toen ik terug was van vakantie gelijk na 3 dagen naar spanje gereden 10 dagen later weer terug
Autobahn en franse snelwegen, ervaring zeg pff
Hyves is doooood! hihiquote:Op donderdag 22 september 2011 01:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik begrijp er niks van ok!
verschrikkelijk voor je
Ik heb alleen hyves. Lekker makkelijk
oOoohhh ...:o ook goedquote:Op donderdag 22 september 2011 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Verschrikkelijk? Ik vind het juist mooi geworden zo
Ja ik heb wel heul weinig gedoe ineens op hyves. Niemand meer wwwtje enzoquote:Op donderdag 22 september 2011 01:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hyves is doooood! hihi
Facebook en twitter
Ja ik vond het best eng in duitsland.. hele bak achterin vol dus kon niet door spiegel kijken, alles op buitenspiegels en dan snachts en rij je zelf 180 en VROEM gaan ze langs je heenquote:
Ik ga ook naar bed denk ikquote:Op donderdag 22 september 2011 01:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OMG ik ga naar bed.
Udowu is nu doooooddd
OMG NEequote:Op donderdag 22 september 2011 01:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik vond het best eng in duitsland.. hele bak achterin vol dus kon niet door spiegel kijken, alles op buitenspiegels en dan snachts en rij je zelf 180 en VROEM gaan ze langs je heen
Hoezo, we posten toch de hele tijd al met z'n drieënquote:Op donderdag 22 september 2011 01:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OMG ik ga naar bed.
Udowu is nu doooooddd
Ja klopt maar ik moet soms gewon w88 op antwoord van julliequote:Op donderdag 22 september 2011 01:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoezo, we posten toch de hele tijd al met z'n drieën
Te laat Ratelquote:Op donderdag 22 september 2011 02:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja hoiiiii ik ben er ook nog hoor
OMG leven in de brouwerij net nu ik wil slapenquote:Op donderdag 22 september 2011 02:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja hoiiiii ik ben er ook nog hoor
Chocolate-chick?quote:Op donderdag 22 september 2011 02:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OHNEE
ik heb morgen een social event!
Ik ga naar mijn vriendin die ik heb leren kennen via Fok!
wel trutsiequote:Op donderdag 22 september 2011 01:59 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga ook slapen, gaan we lekker allemaal.
Welterusten![]()
Hahhaquote:Op donderdag 22 september 2011 02:05 schreef Boterbartje het volgende:
Veel plezier morgen bij je FOK! mini meet!
Ja allebei he!quote:Op donderdag 22 september 2011 02:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahhadankje
omg jij zat gewoon in de NB
ik had gewoon dit open staan er verder niks![]()
hahahaha loldoei
Het spijt me...Wat ga jij nu doen in je upsje?quote:
Zelf een heel topic volposten?quote:Op donderdag 22 september 2011 02:08 schreef Boterbartje het volgende:
Veel plezier met de films morgen/overmorgen ooit! kusjekroel en slaap lekker!
OLD SCHOOL!quote:
LEUK! OKE DOEI HOI HOIquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 02:15 schreef Boterbartje het volgende:
GROETEN VAN RIA EN FRITSGERALD! DOEI DOEI TOI TOI GR GR XX
quote:Op donderdag 22 september 2011 02:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
SHIT IK LIG NOG NIET IN MIJN MEGA BAZEN BED
gekkerd, je blijft gewoon stiekem toch op!quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 02:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gekkerd, je blijft gewoon stiekem toch op!
Oke ik zal het doenquote:Op donderdag 22 september 2011 02:20 schreef Boterbartje het volgende:
Ga lekker slapen, morgen weer fris aan de dag beginnen en goed chillen en alles!
Ja ik sla dat liedje wel even op, wat een goei! en ik ga natuurlijk in bed m'n film afkijken!quote:Op donderdag 22 september 2011 02:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oke ik zal het doen
slaap lekker ffe liedje afluisteren
WHahaha en ik danquote:Op donderdag 22 september 2011 02:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik sla dat liedje wel even op, wat een goei! en ik ga natuurlijk in bed m'n film afkijken!
Veel plezier morgen kusjekroel.
Potver volgens mij heb ik nou alweer 100 post ofzo
Weetniet, fokstats werkt zich pas om de zoveel uur bij dus nu hou ik zelf wel bijquote:Op donderdag 22 september 2011 02:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
WHahaha en ik dan
quote:Op donderdag 22 september 2011 02:25 schreef Boterbartje het volgende:
Doei terusten en slaap lekker en alles! kusjens daag gr gr
EN NATUURLIJK VAN FRITSGERALD HENNIE, IRENE EN GERARD ZONDER KINDEREN
die heeft gewoon geen kinderen ok?quote:
aight man kom in NB dan chilquote:Op donderdag 22 september 2011 03:35 schreef aight1 het volgende:
Huiswerk af, wekker over 3.5 uur, trusten.
Er is enkel een kleine, selecte groep mensen die dit doen en kunnen. Waar Plastic_zak niet onder valt overigens.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik GISTER DE HELE DAG KWALITEITSPOST HEB GELEVERD?!
Bedankt voor het compliment.quote:Op donderdag 22 september 2011 07:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er is enkel een kleine, selecte groep mensen die dit doen en kunnen.
Tevens goedemorgen
Whehe, goed detail. Goedemorgen LHquote:Op donderdag 22 september 2011 07:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er is enkel een kleine, selecte groep mensen die dit doen en kunnen. Waar Plastic_zak niet onder valt overigens.
Tevens goedemorgen
Sukkelquote:Op donderdag 22 september 2011 08:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.
Mogge!quote:Op donderdag 22 september 2011 08:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe, goed detail. Goedemorgen LH
Maar dan is het wel eindelijk echt niet jouw schuldquote:Op donderdag 22 september 2011 08:38 schreef Flippiee het volgende:
Met de bus in de file staan.Denk ik eindelijk ruim op tijd op school aan te komen.
"De brug stond open" aldus de chauffeurquote:Op donderdag 22 september 2011 08:38 schreef Flippiee het volgende:
Met de bus in de file staan.Denk ik eindelijk ruim op tijd op school aan te komen.
Nouja, beter iets dan niets, het is tenminste gratis?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan werk je jezelf de pleuris om een kerncentrale te repareren enz en wat krijg je ervoor? Een levenlang gratis kankeronderzoeken
Ik heb dit semester ook echt de reputatie dat ik op tijd kom met zelfs een bak koffiequote:Op donderdag 22 september 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan is het wel eindelijk echt niet jouw schuld
Ik vind het schandalig. mag toch hopen dat ze nog meer krijgen aangezien ze de hele dag in de straling rondlopen en verhoogde kans op van alles hebben. met een beetje pech is dat levenslang nog maar paar maandenquote:Op donderdag 22 september 2011 08:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"De brug stond open" aldus de chauffeur![]()
[..]
Nouja, beter iets dan niets, het is tenminste gratis?
Haha doosquote:Op donderdag 22 september 2011 08:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb dit semester ook echt de reputatie dat ik op tijd kom met zelfs een bak koffieen dat was vorig jaar dus altijd te laat met een bak koffie
Ja, is het ook. Liever had ik een claim gezien, zodat in ieder geval hun nabestaanden er goed op kunnen teren voor de komende jaren. Als compensatie dan hè?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig. mag toch hopen dat ze nog meer krijgen aangezien ze de hele dag in de straling rondlopen en verhoogde kans op van alles hebben. met een beetje pech is dat levenslang nog maar paar maanden![]()
Of ze krijge groene kindjes das ook wel stoer
Ja glow in the dark en met extra handen/voeten/oren enzquote:Op donderdag 22 september 2011 08:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Liever had ik een claim gezien, zodat in ieder geval hun nabestaanden er goed op kunnen teren voor de komende jaren. Als compensatie dan hè?
Glow in the dark koters
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja glow in the dark en met extra handen/voeten/oren enz
Flikker op troll.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die niet altijd te laat komen
Paralympics want ze raken vast wel in de knup met extra benenquote:Op donderdag 22 september 2011 08:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zouden ze met een extra paar benen nog wel mee mogen doen met de Olympische Spelen?
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paralympics want ze raken vast wel in de knup met extra benen
Herkenbaar probleemquote:Op donderdag 22 september 2011 08:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
Soms wou ik dat ik wat minder visueel was ingesteld.
Een dik lelijk (sprookjes)figuur waarvan je altijd hoopt dat ze snel opflikkeren omdat ze graag ander mensen pesten.quote:
Zou sowieso beter zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 08:58 schreef Flippiee het volgende:
Soms had ik gewild dat ik uit Brabant kwam, dan kon ik zonder enige schaamtegevoel uren naar Guus luisteren.
Doe ik nu ook maar het zou beter zijn als ik uit Brabant dan kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Geen beeldmateriaal erbijquote:
Ik slaap nogquote:
Ja kijk maar uit, straks praat jij ook al Brabants net zoals OAquote:
Ik gebruik als Amsterdamse al meer dan genoeg het woord keiquote:Op donderdag 22 september 2011 09:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja kijk maar uit, straks praat jij ook al Brabants net zoals OA
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gebruik als Amsterdamse al meer dan genoeg het woord kei
Ok doei flipsquote:Op donderdag 22 september 2011 09:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben op mijn school beland, wellicht tot vanmiddag. Fijne dag allen
Niet veel.quote:
Yo hond, huisie, alles wel?quote:
Incl pics aub.quote:
quote:
Wil jij dat graag vertellen dan?quote:
Houtenschuurzuipmaat.quote:
Jaja, zit op haar werk dit dat.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Incl pics aub.
Moet jij nu niet je vrouw verwennen trouwens?
Altijd! Wacht, ik maak een pic!quote:Op donderdag 22 september 2011 09:23 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wil jij dat graag vertellen dan?
Nee helemaal niksquote:Op donderdag 22 september 2011 09:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jaja, zit op haar werk dit dat.
Had jij ook niet wat te vieren?
En wellicht toekomstige vismaat want dat moet eens gebeuren.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:23 schreef smegmanus het volgende:
[..]Neu. Ik ben verkouden enzulks.
[..]
Wil jij dat graag vertellen dan?
[..]
Houtenschuurzuipmaat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren van 06:00 tot 00:00 gevistquote:Op donderdag 22 september 2011 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En wellicht toekomstige vismaat want dat moet eens gebeuren.
Boh dat jij nog niet je eigen visprogramma hebt op discovery verbaast mequote:Op donderdag 22 september 2011 09:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gisteren van 06:00 tot 00:00 gevist
"Slechts" 2 gevangen.
Time to drink my own fish!quote:Op donderdag 22 september 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dat jij nog niet je eigen visprogramma hebt op discovery verbaast me
Waarom heb ik nu een MI van smegma die vis omtovert in alcoholquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een MI van smegma die vis omtovert in alcohol
Het gaat ook nergens over, voor kapitalen aan de waterkant. Lijnen uitvaren met voerboten, dieptes en hardheid van de de bodem meten met een fishfinder en dan je lijn incl. een kilo voer laten zakken om vervolgens op je stretcher te gaan liggen bier drinkenquote:Op donderdag 22 september 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dat jij nog niet je eigen visprogramma hebt op discovery verbaast me
Daar valt goud geld mee te verdienen ik zweer het jequote:Op donderdag 22 september 2011 09:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehehe, tijd voor een baars -> whisky tutorial!
Ik mis het frikandellen roosteren boven een open vuur gedeeltequote:Op donderdag 22 september 2011 09:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het gaat ook nergens over, voor kapitalen aan de waterkant. Lijnen uitvaren met voerboten, dieptes en hardheid van de de bodem meten met een fishfinder en dan je lijn incl. een kilo voer laten zakken om vervolgens op je stretcher te gaan liggen bier drinken
Jep! Karpervissen is zwaar werk
Frituur met verlengsnoer meenemenquote:Op donderdag 22 september 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis het frikandellen roosteren boven een open vuur gedeelte
IKKE!!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil altijd nog een keertje steengrillen in de trein. Wie doet er mee?
Waar wij altijd gingen vissen was dat niet mogelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 09:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Frituur met verlengsnoer meenemen
Puick plan weledele heer Patjenquote:
Tuurlijk wel, het verlengsnoer moet gewoon lang genoeg zijn. Anders kun je ook hier komen vissen; kan achter een snackbarquote:Op donderdag 22 september 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar wij altijd gingen vissen was dat niet mogelijk
quote:
Hups hier vanaf netbookquote:
Topickillquote:Op donderdag 22 september 2011 10:07 schreef Roburtt het volgende:
mag ik een naamtopic van iemand?
goeiemorgen.
quote:
oke, maar netbook in de supermarkt gaat zo lastigquote:
Kan makkelijk!quote:Op donderdag 22 september 2011 10:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
oke, maar netbook in de supermarkt gaat zo lastig
Sla op haar gezicht.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:27 schreef Flippiee het volgende:
Mijn lerares is een feministe, linksaanhanger, anti wilders, anti Amerika en loopt al de hele les te gillen. En dit wijf heb ik 4 uur lang. Kan er niet mee omgaan
Als leraar hoor je toch neutraal voor de klas te staan?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:27 schreef Flippiee het volgende:
Mijn lerares is een feministe, linksaanhanger, anti wilders, anti Amerika en loopt al de hele les te gillen. En dit wijf heb ik 4 uur lang. Kan er niet mee omgaan
Doof?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan voel ik mij een havo'er en kan ik van school af. Oh en dan ben ik echt doof.
Dan krijg je wel R+R back.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan voel ik mij een havo'er en kan ik van school af. Oh en dan ben ik echt doof.
Ze gaat tegen mij zo hard gillen als ik haar zou slaan. Volgende week mijn partyoordopjes maar meenemen.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze gaat tegen mij zo hard gillen als ik haar zou slaan. Volgende week mijn partyoordopjes maar meenemen.
En jouw betoog, die was pro Wilders?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:38 schreef Flippiee het volgende:
En nee eze deze lerares is niet neutraal. Achterlijke zaak voor een lerares die les geeft aan een derdejaars hbo klas.
sowieso achterlijk natuurlijk
Betere optie, door middel van een stoel per ongeluk expres tegen haar kaak meppenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of de kaak breken, dan kan ze die scheur niet opentrekken.
[..]
En jouw betoog, die was pro Wilders?
sommige mensen vinden dat wel chill hoorquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Heerlijk als dingen makkelijk gaan![]()
Echt, ik snap niet dat mensen zo moeilijk moeten doen. Alles is toch makkelijk en simpel![]()
Sarcasme, herken het!!
Heel chill. Oorlog, haat, aanslagen, wilders.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sommige mensen vinden dat wel chill hoor
Ja echt chill. vrouwen slaan, stenigen, stuk lul eraf snijdenquote:Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
Heel chill. Oorlog, haat, aanslagen, wilders.
Hebben vrouwen een lulquote:Op donderdag 22 september 2011 12:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja echt chill. vrouwen slaan, stenigen, stuk lul eraf snijden
NEE MAAR BIJ VROUWEN SNIJDEN ZE JE KLIT BAM ERUITquote:
Bah trouwenquote:Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef Boterbartje het volgende:
Maar ook:
Meditatie van boeddhisten
Trouwen
Dopen
Kerstmis
Feesten
ETC
Zolang ze maar van mn clit afblijven danquote:Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
NEE MAAR BIJ VROUWEN SNIJDEN ZE JE KLIT BAM ERUIT
Is volgens mij ook het meest vredelievende geloofquote:Op donderdag 22 september 2011 12:26 schreef Intronic het volgende:
Boeddhisme is het enige geloof waar ik mij wel in kan vinden.
zakken van plasticquote:
buitenquote:Op donderdag 22 september 2011 12:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hallo boppers! Het is heus ik ga straks naar buiten!
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
Sterkte Pam. Het was fijn je gesproken te hebben.
Verantwoordelijke ouders welquote:Op donderdag 22 september 2011 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
Wat is deze dan. 8-jarige kooivechtertjes.
Klaarkomen helpt, er is hier vast wel iemand die je daarmee wil helpenquote:Op donderdag 22 september 2011 12:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Wat is het weer rustig hier. Ik heb buikpijnen dat is niet fijn.
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:48 schreef Kakpizza het volgende:
Mensen die vandaag niet vrij zijn![]()
wat! Ik word al jaren behandeld voor mijn ziekte en niemand die évén zegt dat je gewoon moet klaarkomen?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klaarkomen helpt, er is hier vast wel iemand die je daarmee wil helpen
wow!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hallo boppers! Het is heus ik ga straks naar buiten!
Mensen die niet 4 dagen weekend hebbenquote:Op donderdag 22 september 2011 12:48 schreef Kakpizza het volgende:
Mensen die vandaag niet vrij zijn![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die niet 4 dagen weekend hebben
Mensen die niet 6 dagen weekend hebben waarin ze als werk soms sporadisch een klus moeten doenquote:Op donderdag 22 september 2011 12:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met snelwegschutteren kom ik wel even langs met m'n luchtbuks.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:51 schreef Furdinand het volgende:
Ik moet 20 minuten op een trein wachtenwie komt er langs rdam lombardijen?
Dat wil je toch niet?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
Oeh ik heb er ook een. Als we nou van 2 kanten schieten snappen ze er niks meer vanquote:Op donderdag 22 september 2011 12:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met snelwegschutteren kom ik wel even langs met m'n luchtbuks.
niemand wil me helpenquote:
Niet huilen, ik ben er voor jequote:Op donderdag 22 september 2011 12:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
niemand wil me helpen
Toch niet van MK?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:54 schreef Boterbartje het volgende:
Ik at net kippenpootjes, echt vet lekker!
Waar ga je haten meneer strand?quote:
ik weet niet of ze MK op de markt hadden geslacht, het waren wel kleine pootjes en MK is ook kleinquote:
Denken dat ik serieus haatquote:Op donderdag 22 september 2011 12:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waar ga je haten meneer strand?
Wat is er toch aan de hand?
Deze haat is nergens goed voor
gospelkoor
Ahh dat is anders.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zijn alleen lesvrij, ik werk dan wel 2,5 dag.
Ik werk zondag, soms een klus van 2/3 dagen en voor de rest slaap ik en kijk ik filmquote:Op donderdag 22 september 2011 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zijn alleen lesvrij, ik werk dan wel 2,5 dag.
Welk station?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:57 schreef Furdinand het volgende:
Nee? Niemand die mij komt vergezellen op het station?
Even een tietenpic posten dan staan ze zo in de rij.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
niemand wil me helpen
waarom reageert niemand op het advies van huppel dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus haat
Ik hou juist van haar.
Wat de neuk is het toch dat iedereen opeens deze humor post?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waar ga je haten meneer strand?
Wat is er toch aan de hand?
Deze haat is nergens goed voor
gospelkoor
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat de neuk is het toch dat iedereen opeens deze humor post?
Het komt me bekend voor.
Welk advies? Ik heb er serieus overheen gelezen.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
waarom reageert niemand op het advies van huppel dan?
Daar woon ik niet.quote:
HET IS DE SCHULD VAN DE TV IK ZEG HET JE!!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat de neuk is het toch dat iedereen opeens deze humor post?
Het komt me bekend voor.
Geen originaliteitsprijs.quote:
Meneer strand geeft aan liefde gevoelens te hebben voor Pamquote:Op donderdag 22 september 2011 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus haat
Ik hou juist van haar.
Cursussen, stukje over jezelf en vaardigheden zoals MS-office, veterstrikdiploma, rijbewijs, talenquote:Op donderdag 22 september 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even een tietenpic posten dan staan ze zo in de rij.
Vraagje: cv daar moet op personalia, opleidingen, werkervaring, ??
Precies, heel kwetsbaar enzo op het internetquote:Op donderdag 22 september 2011 12:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meneer strand geeft aan liefde gevoelens de hebben voor Pam
Hij zit met zijn gevoelens een beetje klem
Als echte FOK!ker heeft hij moeite zich te uiten
Daar veel respect dat hij overgaan tot het verklaren van de liefde is gaan besluiten
Hopen dat ze je niet gaan uitfluiten
Er staan toch genoeg voorbeeld cv's online. Daar kan je vast wel een mooi voorbeeld tussen vinden hoe het moet.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo helpt eens. Ik heb een hoofd als gatenkaas de laatste tijd.
Info die op een CV moet:
Personalia
Opleidingen
Werkervaring
??
??
Cursussen staat onder opleiding, rijbewijs prop ik altijd tussen personalia. Ff vaardigheden verzinnen en erin proppen danquote:Op donderdag 22 september 2011 12:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Cursussen, stukje over jezelf en vaardigheden zoals MS-office, veterstrikdiploma, rijbewijs, talen
Dit staat bij mij onderaanquote:Op donderdag 22 september 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Cursussen staat onder opleiding, rijbewijs prop ik altijd tussen personalia. Ff vaardigheden verzinnen en erin proppen dan
Een CV hoeft geen boek te zijn hequote:Op donderdag 22 september 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Info die op een CV moet:
Personalia
Opleidingen
Werkervaring
??
??
Of je patat of friet prefereert.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Info die op een CV moet:
Personalia
Opleidingen
Werkervaring
??
??
Dit.quote:
Mij is juist verteld dat je hobby's beter weg kan laten, kijken ze toch niet naarquote:Op donderdag 22 september 2011 13:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit staat bij mij onderaan
Overige gegevens
Vaardigheden
• Talen
o Beheersing van Nederlands, Spaans en Engels in woord en geschrift
• Computer
o Word
o Powerpoint
o 10 vingers blindtypen
Hobby’s
• Voetbal