i know.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij bedoelt het niet tegen jou denk ik
Jewel ik snapje wel alleen ik ben 22 dus ik zit meer dan 100 euro onder de bijstand niveauquote:Op donderdag 22 september 2011 01:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet ho ho ho!
Ik zeg alleen dat het daarom gewoon geen modaal inkomen kan zijn snap je?
Ik bedoel het allemaal goed
Is zoquote:Op donderdag 22 september 2011 01:33 schreef Boterbartje het volgende:
Kip lapohunteres en geen leuke TT makende kip!
oMDAT?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:34 schreef Boterbartje het volgende:
Het is meer zo van; Boterbartje die een naamtopique verdient!
Hij is de nr 1 van het forum gisterquote:
Ik GISTER DE HELE DAG KWALITEITSPOST HEB GELEVERD?!quote:
en dit een beetjequote:Op donderdag 22 september 2011 01:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hij is de nr 1 van het forum gister
quote:Op donderdag 22 september 2011 01:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hij is de nr 1 van het forum gister
Ja jij denkt vast "been there done thatquote:
Nee ik heb ook diep respect enzo! Maar ik zeg alleen dat het sociale vangnetsysteem kaput is waardoor alle mensen die een uitkering meekaaien en daarnaast zwart werken en misbruik maken ervoor zorgen danquote:Op donderdag 22 september 2011 01:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
i know.
vinger kwam wel op de zere plek
[..]
Jewel ik snapje wel alleen ik ben 22 dus ik zit meer dan 100 euro onder de bijstand niveau
das alles maar ik kom rond hoor. Ik geniet van het leven
Soms denk ik wel eens dat ik meer geniet van de kleine dingen dan een gezond mens.
omdat ik weet wat je kan missen
Da's geen geldige reden voor naamtopikje.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja jij denkt vast "been there done that"
Kippetje waarom doe je nou zo flauw?quote:
Maar ik heb al die bazen lines gedropt jewait toch hoe ik die shiiit hier gewoon drop bitches?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Da's geen geldige reden voor naamtopikje.
Fijn dat je positief in het leven staat!quote:Op donderdag 22 september 2011 01:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jewel ik snapje wel alleen ik ben 22 dus ik zit meer dan 100 euro onder de bijstand niveau
das alles maar ik kom rond hoor. Ik geniet van het leven
Soms denk ik wel eens dat ik meer geniet van de kleine dingen dan een gezond mens.
omdat ik weet wat je kan missen
Ik neem de mensen die een beetje zwart werken het niet kwalijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik heb ook diep respect enzo! Maar ik zeg alleen dat het sociale vangnetsysteem kaput is waardoor alle mensen die een uitkering meekaaien en daarnaast zwart werken en misbruik maken ervoor zorgen dan
A) zieke mensen minder krijgen
B) werkenden meer betalen
Het hele systeem is gewoon niet houdbaar..
Maarja, hij doet het nog wel en helpt ook mensen die het hard nodig hebben zoals jij
Ja maar ik bedoel mensen die misbruik maken, die gewoon kunnen werken enzoquote:Op donderdag 22 september 2011 01:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik neem de mensen die een beetje zwart werken het niet kwalijk.
Maar als je echt kan werken werk dan ook gewoon normaal zoals iedereen.
Tante bep met reuma die voor een paar duiten de administratie doet voor de kids enzo doet neem ik het niet kwalijk.
Je hebt met een ziekte vaak ook nog duurdere uitgaven. speciale producten etc nodig. middeltjes en weetikwat prut die niet vergoed word door de verzekering.
Elk jaar je eigen risico van de verzekering helemaal moeten betalen. etc.
Nouja ik moet ook nog een heleboel verwerken.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Fijn dat je positief in het leven staat!
Ik kwam van de week iemand tegen die aan medische fouten enorme klachten heeft overgehouden.
Die zat de hele tijd van:
"Ik wou dat ik kanker had, dan ging ik tenminste dood."
"Van mij mogen ze me een spuit geven, ik ga liever dood dan dat ik de hele dag pijn heb."
etc.
Werd ik ook niet vrolijk van
ahw welke meds waren zo duur danquote:Op donderdag 22 september 2011 01:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel mensen die misbruik maken, die gewoon kunnen werken enzo
Ik moest dit jaar ook m'n eigen risico betalen
Oke sorry schatsjen van me, bedankt voor topique title xx gr grquote:Op donderdag 22 september 2011 01:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Doe ik eens iets is het nog niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |