Ow, handigquote:Op woensdag 21 september 2011 16:24 schreef Microfoon het volgende:
Hij heeft zijn foto op blackberry messenger (mijn pin, en had mijn pin dus ook op zijn facebook prikbord gezet).
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Politie inlichten en erbij zeggen dat je over een week zelf naar hem toegaat om hem terug te halen. Geeft wat meer druk op de ketel.
Wat een kneus ...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:24 schreef Microfoon het volgende:
Hij heeft zijn foto op blackberry messenger (mijn pin, en had mijn pin dus ook op zijn facebook prikbord gezet).
Bij geen stijl zijn ze gek op dit soort idiotenquote:
Da's ook weer zo....quote:Op woensdag 21 september 2011 16:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, als hij niet weet dat dat ding gestolen was...
Dit iddquote:Op woensdag 21 september 2011 16:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Bij geen stijl zijn ze gek op dit soort idioten
tof, laat even weten hoe het af loopt!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:33 schreef Microfoon het volgende:
Hij accepteert nu natuurlijk geen onbekende personen meer op bbm. Ik kan hem wel contacteren via facebook of eventueel bij zijn voetbalclub.. Maar ik zal anders eerst nog langs de politie gaan en doen wat een aantal me hier hebben aangeraden
Woah... neequote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:13 schreef Palomar het volgende:
Als de huidige eigenaar de telefoon in goed vertrouwen heeft gekocht dan is de telefoon gewoon van hem.
Het is inderdaad niet waar. Het is enkel waar als diegene het in de winkel gekocht heeft. Zodra hij het gewoon van iemand anders gekocht heeft (waarbij de bewijsplicht natuurlijk rust op de koper) kan de oorspronkelijke eigenaar het natuurlijk opeisen. Wel moet je natuurlijk aantonen dat die telefoon van jou is, maar met die imei codes etc lijkt dat me niet al te lastig.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:43 schreef RTB het volgende:
[..]En dit geloof je zelf? Als ik jouw auto steel en verkoop aan een ander, dan zie je hem nooit meer terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |