JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 22 september 2011 00:01 schreef napoleonfour het volgende:
ik zal er heeeel eventjes zijn
gezelligquote:Op donderdag 22 september 2011 00:01 schreef napoleonfour het volgende:
ik zal er heeeel eventjes zijn
NU. HALEN. VERDOMMEquote:Op donderdag 22 september 2011 00:02 schreef coban het volgende:
OMG HEY HOI BEN IK NOG OP TIJD IK WIL NIET EEN TELAATBRIEFJE HALEN
hej fliips met nieuwe avatar.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja ik vond tijd voor vernieuwing, en een beetje liefde enzo.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hej fliips met nieuwe avatar.
mijn liefde nog gemist durend de meest belachelijke ban ooit?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik vond tijd voor vernieuwing, en een beetje liefde enzo.
Ja best wel, dat was serieus de enige reden dat ik in nachtbagger kwam af en toe. Even kieken of je er al wasquote:Op donderdag 22 september 2011 00:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn liefde nog gemist durend de meest belachelijke ban ooit?
bn er nu even omdat chrolorororor mij weer even in de nb wilde.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best wel, dat was serieus de enige reden dat ik in nachtbagger kwam af en toe. Even kieken of je er al was
Wie heeft ze nou weer gehosseld?quote:
gezellig gezelligquote:Op donderdag 22 september 2011 00:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bn er nu even omdat chrolorororor mij weer even in de nb wilde.
Een jongenquote:Op donderdag 22 september 2011 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie heeft ze nou weer gehosseld?
wie wie wiequote:Op donderdag 22 september 2011 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gezellig gezellig
[..]
Een jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar zulks een party.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beetje mijn naam dm'en he
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
* DJ Drommel dropt die beat
Drop die vocalen MC Boter!Hallon, ik ga straks misschien wel gezellig rijmen, eerst thee pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
ging niet over jou.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beetje mijn naam dm'en he
Amsterdam is wel ver wegquote:Op donderdag 22 september 2011 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was het maar zulks een party.
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was het maar zulks een party.
maatinetje, ja ik ook. ik duik er zo ook weer in.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
Napoleon, maatje.Ik kom alleen even hoi zeggen tegen je want ik duik zo m'n bed in man.
Succes met thee pakkenquote:Op donderdag 22 september 2011 00:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hallon, ik ga straks misschien wel gezellig rijmen, eerst thee pakken
OOK HALLO CHLOROFORMquote:Op donderdag 22 september 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
Napoleon, maatje.Ik kom alleen even hoi zeggen tegen je want ik duik zo m'n bed in man.
Ntb man.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maatinetje, ja ik ook. ik duik er zo ook weer in.
Ligt er aan wat voor afbeeldingen he.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:19 schreef napoleonfour het volgende:
ik wou dat ik afbeeldingen kon posten maar dan zal ik wel weer een ban krijgen.
maakt niet uit. vorige keer postte ik een plaatje van een hoofd met wat ketchup, gelijk maand banquote:Op donderdag 22 september 2011 00:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor afbeeldingen he.
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:19 schreef napoleonfour het volgende:
ik wou dat ik afbeeldingen kon posten maar dan zal ik wel weer een ban krijgen.
ik tel er 5.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Get it?
jwt.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ukke ukke ukke ukke
Ga jij maar even bukken
hoiquote:
Bob kan alsnog wel met jouw rijdenquote:Op donderdag 22 september 2011 00:28 schreef FreezePop het volgende:
Had ik maar vier wielen dan mocht Bob met mij rijden
Meteen perverse, seksuele opmerkingen maken, gadverdamme man.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bob kan alsnog wel met jouw rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met zijn rijden?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bob kan alsnog wel met jouw rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey jijquote:
Toet ik kom er aanquote:Op donderdag 22 september 2011 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met zijn rijden?Ik snap het niet.
[..]
Hey jij
Neeeee blijf!quote:Op donderdag 22 september 2011 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Beetje dood hier, ik kom later in de nacht terug
Ik zal wachten op de tring van mijn deurbelquote:
Dit wordt de nacht van onze levens.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal wachten op de tring van mijn deurbelIk zal open doen in mijn sexy lingerie.
Doeiii sweet dreamsquote:Op donderdag 22 september 2011 00:36 schreef napoleonfour het volgende:
flips is er niet meer, chrolo is er niet meer. ik ga dus ook zo slapen.
Hallo aapjeee!quote:
Same shit, different day.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hallo aapjeee!
Hoe was jouw dag?
Beste robuuste man doe toch niet zo boosquote:
Aaaah monkyyy niet zo negatiefquote:
Niet negatief bedoeld, gewoon, een normale, oninteressante dag.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Aaaah monkyyy niet zo negatief
He toch deprimerend klinkt het! Ik had ook wel een oninteressante dag maar er zijn altijd wel lichtpuntjes hoor!quote:Op donderdag 22 september 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet negatief bedoeld, gewoon, een normale, oninteressante dag.
fuck!quote:Op donderdag 22 september 2011 00:52 schreef Boterbartje het volgende:
Potverdikie, kut false torrent!
Nee hoor, ik heb net weer 5/6 filmpjes binnengehaaldquote:Op donderdag 22 september 2011 00:54 schreef Hooidraad het volgende:
Heb je zo'n verbindingssnelheid waarbij je uren aan het downloaden bent?
Ik heb wel zo'n trage verbindingquote:Op donderdag 22 september 2011 00:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb net weer 5/6 filmpjes binnengehaald
Volgens mij heb ik 9 mb/s op speedtest.net
Nik Kershawquote:Op donderdag 22 september 2011 00:57 schreef FreezePop het volgende:
wwwouuuulddddnt ittt be goood to beee on yoouurrr side
haha ja, ookquote:
quote:
Ja he? Ik vind het echt de uitstraling van een vet lief meisje hebbenquote:
Slaap lekker knapperd die houd van investeren en vrij zijn! hihiquote:Op donderdag 22 september 2011 01:00 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga slapen want dat vind ik fijn om te doen. Trusten.
Waarom zo duur op eBay? Zeldzaam stuk?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links bovenaan. Vandaag ontvangen. 16 euro voor betaald. Op Ebay te koop voor 40-70 dollar per stuk
Maar 1 keer gedrukt.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom zo duur op eBay? Zeldzaam stuk?
Leuk, hij tourt nog steeds? Dacht dat hij alleen zong maar hij neemt blijkbaar ook een gitaarpartij voor zijn rekeningquote:Op donderdag 22 september 2011 01:07 schreef FreezePop het volgende:
HIER GA IK ZO HEEEN OH MIJN GOD
http://www.cultuurpodiumb(...)/Itemid,66/catids,17|14|15/
[Pokedexmode] Een slang die ratelt, ook wel een ratelslang wordt gevonden in het wild. Het is een grassoort en moet gevangen worden met een great ball [/pokedexmode]quote:
dittequote:Op donderdag 22 september 2011 01:23 schreef Hooidraad het volgende:
Wat is deze, gisteren was het zo druk.
Kleine opleving in deze donkere dagen.
Vooral kleine shows en 80s revival heel soms. Hij wil niet bekend worden als vergane glorie. Veel interviews gezien. Toffe kerel met veel zelfkennis en zelfspot en weet ook precies hoe en wat hij fout gedaan heeft.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk, hij tourt nog steeds? Dacht dat hij alleen zong maar hij neemt blijkbaar ook een gitaarpartij voor zijn rekening
Nu ben ik er officieel weer, nog erg druk zo te zienquote:Op donderdag 22 september 2011 01:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ga maar weer weg. Het is dood hier.
Grassoort? Great ball?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[Pokedexmode] Een slang die ratelt, ook wel een ratelslang wordt gevonden in het wild. Het is een grassoort en moet gevangen worden met een great ball [/pokedexmode]
Niet goed?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Grassoort? Great ball?
quote:Op donderdag 22 september 2011 02:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kutterflutter verkeerde smiley.
Denken dat je mij kan evenaren met je rapsquote:Op donderdag 22 september 2011 02:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen winterpeen
Ik ben zo alleen
Ik heb geen babyspeen
Ik ben zo alleen
Ik ben die ekte rapper
Zie me gaan naar de kapper
Holland in da hood
Ik schop je met mn voet
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga slapen lieve drommel die mij heeft geholpen met verhuizenquote:Op donderdag 22 september 2011 02:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
oh hoi
Okequote:Op donderdag 22 september 2011 02:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Wacht even ik zing die slaaprap
Mijn thee is op en ik loop niet naar benedenquote:Op donderdag 22 september 2011 02:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Iedereen gaat slapen
Vieze kankerapen
Bart zeurt over zijn thee
Jij gaat niet meet met mij mee
Excuses voor mijn taalgebruik
Het is dat ik belasting ontduik
Ik flow als een harp
Dit is echt geen garp
iel ik schrok een beetje ineensquote:
Ik wil geen engelquote:Op donderdag 22 september 2011 02:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mijn thee is op en ik loop niet naar beneden
Maar voor jouw taalgebruik is dat nog geen reden
Ik gun jullie allemaal een fijne nachtrust
En dat een engeltje op jullie hoofdjes kust
Slaaplekker!![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 02:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
iel ik schrok een beetje ineens
wel sloompjes
Ik bedoelde sloompjes positiefquote:Op donderdag 22 september 2011 02:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu niet meer zeuren over slome nummers
Iel.quote:Op donderdag 22 september 2011 02:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil geen engel
Ik wil jou
Die echte bengel
Ik houd van jou
Welterusten!
Aanraders?quote:Op donderdag 22 september 2011 02:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik bedoelde sloompjes positief
Ik slaap altijd wel lekker van iron&wine en radical face en zuks
Drommel valt op vrouwenquote:Op donderdag 22 september 2011 02:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Iel.
Drommel valt op mannen
zouden ze hem daar niet voor moeten bannen?
We accepteren zijn keuze
ook al is het een tumultueuze
* Drommeldaris luisterd de bovenstequote:Op donderdag 22 september 2011 02:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zeer zekerRadical face ken je wel van de nikon reclame
iron and wine trapeze swinger
En dan de onderstequote:Op donderdag 22 september 2011 02:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
* Drommeldaris luisterd de bovenste
* Drommeldaris vond de eerste wel heel erg traag, niet zo'n fraaie songquote:Op donderdag 22 september 2011 02:20 schreef Boterbartje het volgende:
* Boterbartje luistert de bovenste ook, fraaie song
Boterige knul vond het wel een fraaie song, traag is wel ok grquote:Op donderdag 22 september 2011 02:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
* Drommeldaris vond de eerste wel heel erg traag, niet zo'n fraaie song
Vooral als je moet slaapjedoenquote:Op donderdag 22 september 2011 02:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Boterige knul vond het wel een fraaie song, traag is wel ok gr
ok...quote:Op donderdag 22 september 2011 02:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook niks tegen trage muziek, als je net die 3 nummers kijkt die ik net linkte is dit turbo. Gewoon niet helemaal mijn ding, de 2e overigens ook niet
Welterustenquote:Op donderdag 22 september 2011 02:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Doei drommeltje
lekker slapie doen![]()
Ik ken alleen dat nummerquote:Op donderdag 22 september 2011 02:25 schreef Boterbartje het volgende:
Air luisteren![]()
Ik heb moonsafari cd1 en 2
paolo nutini!quote:
Ja en meerdere liedjes daarvan hequote:Op donderdag 22 september 2011 02:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
I said hey, I put some new shoes on
die?
Good reminderquote:Op donderdag 22 september 2011 02:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja en meerdere liedjes daarvan he
Is wel een goeie he!
ow ow ow sorryquote:Op donderdag 22 september 2011 02:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Bart, kap met fappen en reply eens!
Al gelistenedquote:Op donderdag 22 september 2011 02:38 schreef Boterbartje het volgende:
Eh ik kijk en film dus daarom!
Last request is ook een goei!
waren die er maarquote:Op donderdag 22 september 2011 02:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoorde ik daar nou frikandellen![]()
![]()
appels zijn lekker maar ik kan dat niet eten man!quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
appels zijn lekker maar ik kan dat niet eten man!
Ja half ik vreet alleen MAC en rauw vleesquote:Op donderdag 22 september 2011 03:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Allergisch voor fruit en groenten?
For realz?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja half ik vreet alleen MAC en rauw vlees
tuurlijk nietquote:
Waar heb je last van?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
lig ik net heerlijk geïnstalleerd in bed. Ben ik vergeten mijn pijnstillers in te nemen.nu moet ik weer helemaal de trap af en op
Ik moet weight gainen. Nu is het zo dat ik een frituurpan heb. Wanneer eten we met zn 2en 2,5 kilo patat en 20 frikandellen op?quote:
oei sterkte ermee en slaap lekker xxquote:Op donderdag 22 september 2011 03:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
mijn heupen en knie. Heb ietsje te fanatiek op de fiets gezeten vandaagjes
hmm sounds good nomnomnomquote:Op donderdag 22 september 2011 03:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar heb je last van?
[..]
Ik moet weight gainen. Nu is het zo dat ik een frituurpan heb. Wanneer eten we met zn 2en 2,5 kilo patat en 20 frikandellen op?
Die fiets van mij gaat eerder kapot dan dat last van mijn heupen of knieen krijgquote:Op donderdag 22 september 2011 03:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
mijn heupen en knie. Heb ietsje te fanatiek op de fiets gezeten vandaagjes
Ik weet niet waar je woont toch enzo, ik weet nietman en alles!quote:
Schil ze dan, deed mijn moeder ook voor me toen ik een beugel hadquote:Op donderdag 22 september 2011 03:10 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kan geen appels eten want met ongelukje tanden kwijtgeraakt, zit nu van dat neppe spul in waar ik geen harde dingen mee mag bijten.. die echt goede implantaten waar ik staal mee door mag bijten komen volgendjaar.. tot die tijd geen appels.
Heb toch liever druiven
ja maar zoveel moeite, vind ze niet eens te vreten.. ik eet best veel appeltaart, zit ook appel inquote:Op donderdag 22 september 2011 03:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Schil ze dan, deed mijn moeder ook voor me toen ik een beugel had
Beste stad van Nederland met minimaal 2 mensen gerepresent op het moment in deze NBquote:Op donderdag 22 september 2011 03:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont toch enzo, ik weet nietman en alles!
tja dunno ?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beste stad van Nederland met minimaal 2 mensen gerepresent op het moment in deze NB
Huh, mijn training is al afgelopen, ik kan helemaal geen trauma helikopters meer veroorzaakt hebben!quote:Op donderdag 22 september 2011 03:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
als ik sliep was ik wel wakker geworden de trauma heli komt nu precies over. Vraag me af wie er in levensnood is
* Drommeldaris heeft geen suiker noch kaneelquote:Op donderdag 22 september 2011 03:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
magnetron appel. Schil hem en hol uit. Boter suiker kaneel er in. In een bakje doen deksel los er op. 2Minuten erin. En geniet...
Ik stop mezelf niet in een appel?!quote:Op donderdag 22 september 2011 03:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
magnetron appel. Schil hem en hol uit. Boter suiker kaneel er in. In een bakje doen deksel los er op. 2Minuten erin. En geniet...
Beter ga je hier ook studerenquote:Op donderdag 22 september 2011 03:12 schreef Boterbartje het volgende:
ik kom wel eens in grunn, veel maatjes vanmij studeren daar ook en alles!
Niet nodig joh, ik heb ook wel eens tegen mijn voordeur aangeslapenquote:Op donderdag 22 september 2011 03:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oké ik ga nu naar beneden lopen. Als ik binnen tien minuten niet gepost heb bel dan 112 dan lig ik met me muil tegen de voordeur
Ja volgend jaar ofzo denk ik, dit jaar geen studie en chillen en alles. Volgend jaar studeren weet alleen niet wat en niet waarquote:Op donderdag 22 september 2011 03:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter ga je hier ook studeren
Ik heb wel eens op strand, voortuin, badkamer, vloer, bank, tafel, kookeiland, douche geslapenquote:Op donderdag 22 september 2011 03:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet nodig joh, ik heb ook wel eens tegen mijn voordeur aangeslapen
Wat heb je gedaan, havo/vwo? Wat vond je leuke vakken?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja volgend jaar ofzo denk ik, dit jaar geen studie en chillen en alles. Volgend jaar studeren weet alleen niet wat en niet waar
Ik heb een keer op een trap geslapen met van die stalen randenquote:Op donderdag 22 september 2011 03:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op strand, voortuin, badkamer, vloer, bank, tafel, kookeiland, douche geslapen
ahw meanie ik bedoeld dat ik dan van de trap af viel. Best lastig met een krakende knie de trap op. Af is niet zo'n probleemquote:Op donderdag 22 september 2011 03:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet nodig joh, ik heb ook wel eens tegen mijn voordeur aangeslapen
Ik heb niet eens pijnstillers, neem ze overigens ook nooit. Gewoon een beetje bikkelen als iets pijn doet hoewel ik eigenlijk nooit ergens last van hebquote:Op donderdag 22 september 2011 03:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ahw meanie ik bedoeld dat ik dan van de trap af viel. Best lastig met een krakende knie de trap op. Af is niet zo'n probleem
Vwo met duits, spaans bio, economie en aardrijkskunde. als enige 2 extra vakken bij onze school.quote:Op donderdag 22 september 2011 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, havo/vwo? Wat vond je leuke vakken?
1x huis niet gehaald, wakker geworden in ziekenhuis met alcoholvergiftiging, dat was ehct een vette avond manquote:Op donderdag 22 september 2011 03:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb een keer op een trap geslapen met van die stalen randenHeb een halve week mank gelopen.
FUUU WHISKEY FUUUU
Overigens ook de 4e dag opeenvolgend tot 7 uur, dat vond mijn body niet zo fijn en toen werd ik wakker op de trap.
Niet klachtwaardig want ik heb mijn huis gehaald natuurlijk
you give me sad puppy eyesquote:Op donderdag 22 september 2011 03:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ja ik heb dan ook meerdere belemmeringen waaronder dus pijn aan m'n gewrichten hè. Ik heb maanden geen pijnstiller aangeraakt. Maar heb teveel gedaan voor met en na de verhuizing. Gigantische backlash. echt had laatst zo erg pijn terwijl ik in m.e stoel wat dat ik moest huilen. En ik huilen niet snel. Ben wel wat gewend.
Ziet er naar uit dat je vrijetijdsbesteding moet gaan doenquote:Op donderdag 22 september 2011 03:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vwo met duits, spaans bio, economie en aardrijkskunde. als enige 2 extra vakken bij onze school.
Ik vond alles geen flikker aan, alleen pauze
Ik was meer het rel kind, lekker elk uur koffie drinken, geen boeken mee, gameboy en ipod in de les en 2x geschorst laatste jaar
vette avond?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
1x huis niet gehaald, wakker geworden in ziekenhuis met alcoholvergiftiging, dat was ehct een vette avond man
Had ons dan al het werk laten doenquote:Op donderdag 22 september 2011 03:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ja ik heb dan ook meerdere belemmeringen waaronder dus pijn aan m'n gewrichten hè. Ik heb maanden geen pijnstiller aangeraakt. Maar heb teveel gedaan voor met en na de verhuizing. Gigantische backlash. echt had laatst zo erg pijn terwijl ik in m.e stoel wat dat ik moest huilen. En ik huilen niet snel. Ben wel wat gewend.
Ik heb een keer bloed gekotst, come at me broquote:Op donderdag 22 september 2011 03:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
1x huis niet gehaald, wakker geworden in ziekenhuis met alcoholvergiftiging, dat was ehct een vette avond man
leve de codeinequote:Op donderdag 22 september 2011 03:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
you give me sad puppy eyes
Ja man, de grens van 10 liter bier gepasseerd en ik leef nog, teven tequila en die troep erbij.. oh zo onverstandigquote:Op donderdag 22 september 2011 03:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
vette avond????
hoogbegaafd ditdat, ik moet denken niet doen enzoquote:Op donderdag 22 september 2011 03:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat je vrijetijdsbesteding moet gaan doenof sport & beweging ofzo als je zoiets leuk vind
Haha ik heb nieks uitgeladen toch.quote:Op donderdag 22 september 2011 03:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had ons dan al het werk laten doen
Ik ben ook hoogbegaafd man. Ik weet hoe het voelt... de enige downside is dat er totaal geen zelfdiscipline bij pastquote:Op donderdag 22 september 2011 03:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoogbegaafd ditdat, ik moet denken niet doen enzo
wilde je hersenscellen uitmoorden en niet meer zo slim zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 03:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja man, de grens van 10 liter bier gepasseerd en ik leef nog, teven tequila en die troep erbij.. oh zo onverstandig
Ook hoogbegaafd ?:P Op FOK! is iedereen hoogbegaafd toch, gewoon je IQ keer 2quote:Op donderdag 22 september 2011 03:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
de club van hoogbegaafden hier serieus....
Haha 142 netjes. Ik krijg binnenkort een officiële test nog. Maar mijn psycholoog heeft al wat markers enzo vastgesteld.quote:Op donderdag 22 september 2011 03:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ook hoogbegaafd ?:P Op FOK! is iedereen hoogbegaafd toch, gewoon je IQ keer 2
Ik heb 284
Oja?Ik snap er geen zak van eigenlijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 03:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
de club van hoogbegaafden hier serieus....
Ook nog wakker?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja?Ik snap er geen zak van eigenlijk.
internet IQ test? 142 maar niet naar havo 3 over kunnen?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moest een IQ-test doen om te kijken of ik wel naar havo 3 over mocht![]()
quote:
Nee, toen had ik 132, ik was nooit op school enzoquote:Op donderdag 22 september 2011 03:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
internet IQ test? 142 maar niet naar havo 3 over kunnen?
Welterustenquote:Op donderdag 22 september 2011 03:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik word eindelijk slaperig. pijn gaat langzaam weg. Slaap lekker slimpies!
nee man kijk toch filmpje bro!quote:Op donderdag 22 september 2011 03:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Bart, neger, ben je nu alweer aan het fappen?
HAHAHAHAHAHAHAAAAquote:Op donderdag 22 september 2011 03:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
DIT IS NIET NORMAAL! SLAAP IK BIJNA LEKKER KRIJG IK VERDOMME DE HIK!
Ben je nou hoogbegaafd of niet, beantwoord die zelf maar!quote:Op donderdag 22 september 2011 03:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
WIE KRIJGT ER NOU OM VIER UUR 'S NACHTS DE HIK![]()
dat was een retorische vraag. Duh ik natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 03:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben je nou hoogbegaafd of niet, beantwoord die zelf maar!
Gewoon hikken dus als ik subtiel op mijn a4 spiekbrieven wil kijkenquote:Op donderdag 22 september 2011 04:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
dit is slopend! ik heb soms wel vier uur de hik! kreeg het een keer op school onder een proefwerk... Ik moest op de gang toets afmaken
Eerst lapo maken toch!quote:Op donderdag 22 september 2011 04:02 schreef Boterbartje het volgende:
Film bijna afgelopen man maa rikga ook zo slapen moe enzo
Ik heb nog een tabje open staan waar bezig staat.quote:Op donderdag 22 september 2011 04:04 schreef Boterbartje het volgende:
Stomme kut computer deed ff kut
nog 173 postsquote:Op donderdag 22 september 2011 04:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
kan op mobiel geen postnummer zien
dit, had ik dus net ookquote:Op donderdag 22 september 2011 04:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog een tabje open staan waar bezig staat.
QFTquote:Op donderdag 22 september 2011 04:06 schreef Boterbartje het volgende:
Maar het was me weer een waar genoegen met jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |