quote:Op donderdag 22 september 2011 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ukke ukke ukke ukke
Ga jij maar even bukken
hoiquote:
Bob kan alsnog wel met jouw rijdenquote:Op donderdag 22 september 2011 00:28 schreef FreezePop het volgende:
Had ik maar vier wielen dan mocht Bob met mij rijden
Meteen perverse, seksuele opmerkingen maken, gadverdamme man.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bob kan alsnog wel met jouw rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met zijn rijden?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bob kan alsnog wel met jouw rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey jijquote:
Toet ik kom er aanquote:Op donderdag 22 september 2011 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met zijn rijden?Ik snap het niet.
[..]
Hey jij
Neeeee blijf!quote:Op donderdag 22 september 2011 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Beetje dood hier, ik kom later in de nacht terug
Ik zal wachten op de tring van mijn deurbelquote:
Dit wordt de nacht van onze levens.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal wachten op de tring van mijn deurbelIk zal open doen in mijn sexy lingerie.
Doeiii sweet dreamsquote:Op donderdag 22 september 2011 00:36 schreef napoleonfour het volgende:
flips is er niet meer, chrolo is er niet meer. ik ga dus ook zo slapen.
Hallo aapjeee!quote:
Same shit, different day.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hallo aapjeee!
Hoe was jouw dag?
Beste robuuste man doe toch niet zo boosquote:
Aaaah monkyyy niet zo negatiefquote:
Niet negatief bedoeld, gewoon, een normale, oninteressante dag.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Aaaah monkyyy niet zo negatief
He toch deprimerend klinkt het! Ik had ook wel een oninteressante dag maar er zijn altijd wel lichtpuntjes hoor!quote:Op donderdag 22 september 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet negatief bedoeld, gewoon, een normale, oninteressante dag.
fuck!quote:Op donderdag 22 september 2011 00:52 schreef Boterbartje het volgende:
Potverdikie, kut false torrent!
Nee hoor, ik heb net weer 5/6 filmpjes binnengehaaldquote:Op donderdag 22 september 2011 00:54 schreef Hooidraad het volgende:
Heb je zo'n verbindingssnelheid waarbij je uren aan het downloaden bent?
Ik heb wel zo'n trage verbindingquote:Op donderdag 22 september 2011 00:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb net weer 5/6 filmpjes binnengehaald
Volgens mij heb ik 9 mb/s op speedtest.net
Nik Kershawquote:Op donderdag 22 september 2011 00:57 schreef FreezePop het volgende:
wwwouuuulddddnt ittt be goood to beee on yoouurrr side
haha ja, ookquote:
quote:
Ja he? Ik vind het echt de uitstraling van een vet lief meisje hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |