JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 22 september 2011 00:01 schreef napoleonfour het volgende:
ik zal er heeeel eventjes zijn
gezelligquote:Op donderdag 22 september 2011 00:01 schreef napoleonfour het volgende:
ik zal er heeeel eventjes zijn
NU. HALEN. VERDOMMEquote:Op donderdag 22 september 2011 00:02 schreef coban het volgende:
OMG HEY HOI BEN IK NOG OP TIJD IK WIL NIET EEN TELAATBRIEFJE HALEN
hej fliips met nieuwe avatar.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja ik vond tijd voor vernieuwing, en een beetje liefde enzo.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hej fliips met nieuwe avatar.
mijn liefde nog gemist durend de meest belachelijke ban ooit?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik vond tijd voor vernieuwing, en een beetje liefde enzo.
Ja best wel, dat was serieus de enige reden dat ik in nachtbagger kwam af en toe. Even kieken of je er al wasquote:Op donderdag 22 september 2011 00:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn liefde nog gemist durend de meest belachelijke ban ooit?
bn er nu even omdat chrolorororor mij weer even in de nb wilde.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best wel, dat was serieus de enige reden dat ik in nachtbagger kwam af en toe. Even kieken of je er al was
Wie heeft ze nou weer gehosseld?quote:
gezellig gezelligquote:Op donderdag 22 september 2011 00:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bn er nu even omdat chrolorororor mij weer even in de nb wilde.
Een jongenquote:Op donderdag 22 september 2011 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie heeft ze nou weer gehosseld?
wie wie wiequote:Op donderdag 22 september 2011 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gezellig gezellig
[..]
Een jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar zulks een party.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beetje mijn naam dm'en he
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
* DJ Drommel dropt die beat
Drop die vocalen MC Boter!Hallon, ik ga straks misschien wel gezellig rijmen, eerst thee pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
ging niet over jou.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beetje mijn naam dm'en he
Amsterdam is wel ver wegquote:Op donderdag 22 september 2011 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was het maar zulks een party.
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was het maar zulks een party.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |