Wait, what?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Probeer jij je zakken inderdaad maar ongemerkt uit je jas te halen.
dan kom je te laat en dan moet je heel veel mensen tien euro gevenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:49 schreef coban het volgende:
[..]
* coban springt morgen voor trein door gekgewordenzijn
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:50 schreef Hooidraad het volgende:
kiele kiele kiele
lalalalala
ije ije ije
lalalalala
[ afbeelding ]
@tsjoban oh, zolang ik hem maar niet van iemands lippen hoef te proeven naast die van @marokipquote:Op woensdag 21 september 2011 22:50 schreef coban het volgende:
[..]
@dlalalando waarom niet? Ik geef gewoon #lippenbalsem aan jou dan kun je #proeven endan heeft #mk geen probleem
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, niet doen!Daar ondervinden andere mensen gevolgen van. Pleeg maar lekker zelfmoord in een hoekje of zo.
wat?quote:
Gatver zou nooit dat toestaanquote:Op woensdag 21 september 2011 22:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
@tsjoban oh, zolang ik hem maar niet van iemands lippen hoef te proeven naast die van @marokip
Ohjaquote:Op woensdag 21 september 2011 22:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dan kom je te laat en dan moet je heel veel mensen tien euro geven
Ik dacht de user ha ha.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef BoleroPower het volgende:
Ik heb haat aan Monopoly (het spel)
Ja, das ook niet zo gek, setpause is ook undefined. Hij staat wel mooi in je html, maar in het script is ie nergens te vinden.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou kijk ik heb nu dit:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Maar dan zegt het console weer:
"Uncaught ReferenceError: setpause is not defined"
we hoeven hier geen baggerusers.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Zitten hier de faalhazen, die voor mij in mijn worstenfabriek willen werken?
Boma worstquote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Zitten hier de faalhazen, die voor mij in mijn worstenfabriek willen werken?
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, das ook niet zo gek, setpause is ook undefined. Hij staat wel mooi in je html, maar in het script is ie nergens te vinden.
Enne, ik moest eten naar boven smokkelen, das me gelukt.
Wacht, ik roep even m'n vrouw, die mept je wel even tot stront doen we een trioquote:
Liefde dit dat, zak enzoquote:
Amai seg! Ik moet toch een opening hebben!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
we hoeven hier geen baggerusers.
Kijk das nog eens ene mens met verstand!quote:
Wat nee? waarin?!quote:
Het was mijn Adblock, hij was weer aangegaan op DM, PM en fobo.quote:
was verkeerdquote:Op woensdag 21 september 2011 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wacht, ik roep even m'n vrouw, die mept je wel even tot stront doen we een trio
[..]
Liefde dit dat, zak enzo![]()
![]()
Waar vind je nog ECHT teamwork? Dit topic trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |