Ja meestal trek ik kleding aan zonder vrije wil weetje.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
iets waar coban zin in heeft om aan te doen
Doe een peperpak aan, extra pikant toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een rode burka die ik kan dragen met een extra zwarte sjaal. Ziet er wel pikant uit ja.
Ja Jezus, alle hoop dit dat. Allemaal naar de klote, bedankt! Nu kruip ik weer terug in mijn depressie!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ik bdoelde BBQ vanzelfsprekend de quote was verkeerd
LompeHork, wat vond je van m'n laatste dichtje ?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja jezus, alle hoop dit dat. Allemaal naar de klote, bedankt! Nu kruip ik weer terug in mijn depressie!
Amai zeg Coban mon amour pour touzours.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een rode burka die ik kan dragen met een extra zwarte sjaal. Ziet er wel pikant uit ja.
ik hoop het zal proberen mee te doen okequote:Op woensdag 21 september 2011 22:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je ons komt vergezellen in dit topic
hihihiquote:Op woensdag 21 september 2011 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja Jezus, alle hoop dit dat. Allemaal naar de klote, bedankt! Nu kruip ik weer terug in mijn depressie!
"Heuvelwand" is wat slapjes, je kunt beter "Naakstrand" gebruikenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
LompeHork, wat vond je van m'n laatste dichtje ?
Okquote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef Toxor het volgende:
[..]
ik hoop het zal proberen mee te doen oke
Nou, dan toch niet, laterquote:Op woensdag 21 september 2011 23:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hihihijij bent heel lomp tegen mij gewees dat ik lelijk ben enzo.
En nu loop je te kwijlen dus wat denk je dan dit dat alles...
oei, dat was een speciale voor onze mooie nieuwkomer maar ik bedoelde die grote op het eind. deze:quote:Op woensdag 21 september 2011 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Heuvelwand" is wat slapjes, je kunt beter "Naakstrand" gebruiken
quote:Voordat het naar buitengaan van deze boterige jongen zich zal voltrekken
Maak ik nog een mooi versje waar jij je op kunt aftrekken
Ik own die shit hier in UWODU hard
Want rijmen dat kan ome Bart
In eerste instantie was de waardering present
Maar later voelde ik me incompetent
Mij rijmen wordt niet meer gewaardeerd en dan is het tijd om te stoppen
Dit is dus de laatste keer dat ik mijn shizzle hier ga droppen
Mocht er toch nog een motiverend geluid uit het publiek opdoemen
Dan kom ik wederom hier mijn rijmen vernoemen
Bedankt nu voor de aandacht
Eens kijken wat ik nu teweegbracht
soevereiniteitsoverdracht
Dat is correctquote:
Mijn gedacht! Gij laat zon schone dame varen?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, dan toch niet, later(bonuspunten voor wie de quote herkent)
Welke quote?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, dan toch niet, later(bonuspunten voor wie de quote herkent)
ik doe mbo administratief medewerker jij??quote:Op woensdag 21 september 2011 23:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ok
Doe je ook iets van school enzo?
Hij is best goedquote:Op woensdag 21 september 2011 23:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oei, dat was een speciale voor onze mooie nieuwkomer maar ik bedoelde die grote op het eind. deze:
[..]
Dat is zeer correct.quote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:02 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Mijn gedacht! Gij laat zon schone dame varen?
"Nou, dan toch niet....later!"quote:
Ook logisch, je roept 2 functies aan, binnen 1 functie, op die manier gaat dat niet werken.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar nu heb ik dus de onclick in de input-button leeg gemaakt (zonder er iets in) en nu doet geeft mijn scriptje al helemaal niets meer
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is best goed
[..]
Dat is zeer correct.
Mits het de ziel betrekt.
Op volle water'n
Laat ik mij varen.
Gr gr
[..]
Tuurlijk.
[..]
"Nou, dan toch niet....later!"
ja maar hoe welquote:Op woensdag 21 september 2011 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ook logisch, je roept 2 functies aan, binnen 1 functie, op die manier gaat dat niet werken.
Nee ik ben gewoon een knul die nu niets te doen heeft. Afgelopen jaar vwo afgerond en nu een jaartje nietsquote:
Wetlerustenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
Ik ga slapen, welterusten iedereen.
Nu al.. oh wacht... Ik moet me gaan voorbereiden voor morgenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
Ik ga slapen, welterusten iedereen.
HHAHAHAHAHAH wat een kwaliteitspost!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef BoleroPower het volgende:
Kijk je links zie je rechts niets
ja dit kan ik nie lezen hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef coban het volgende:
If joer heppie ent joe now it klep joer hentss
Hint:quote:Op woensdag 21 september 2011 23:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]er er er.... begint een belletje te rinkelen
Correct. Sommige dagen werk ik hoor!quote:
oww oke is wel leuk, wat wil je gaan doen dan???quote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een knul die nu niets te doen heeft. Afgelopen jaar vwo afgerond en nu een jaartje niets
neej iel!quote:
Weet niet enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Toxor het volgende:
[..]
oww oke is wel leuk, wat wil je gaan doen dan???
Gedichten hoeven niet te rijmenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
Kip is lekker gemarineerd,
Alleen heeft P_z zich erop afgebeerd.
Nu zwemt de kip in een zaadsubstantie,
Yvonne is terug van vakantie.
Bazen rijmpjequote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
MarokkaanseKip ?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
Maar rijmen is meestal wel makkelijker dan dichten.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gedichten hoeven niet te rijmen
Het is geen gedicht.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gedichten hoeven niet te rijmen
ik ben 18quote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weet niet enzo
Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:
Ditquote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef Dalando het volgende:
Fotoboek van Toxor
Ze is eigenlijk best leuk
Ik denk dat het een trolletje is, geboortejaar verandert continuquote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee serieus, als je zo reageert, kom op he
Dat verhaal bedoel je?quote:
Ja.quote:
Of ze is echt zo dom, of ze heeft meerdere identiteiten of ze wil jonger over komen dan ze is of ze is een troll.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik denk dat het een trolletje is, geboortejaar verandert continu
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nlquote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of ze is echt zo dom, of ze heeft meerdere identiteiten of ze wil jonger over komen dan ze is of ze is een troll.
Ik hoop geen troll, wel leuke fotoquote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of ze is echt zo dom, of ze heeft meerdere identiteiten of ze wil jonger over komen dan ze is of ze is een troll.
valt wel mee hoor ik drink wel smirnof en el picu, maar breezer is nie lekkerquote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach je bevestigt het alleen maar, volgens mij ben jij echt zo een breezersletje
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier, alleen maar liefde in dit topic
Ach als je er goed op in gaatquote:Op woensdag 21 september 2011 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik hoop geen troll, wel leuke foto
quote:
Ik niet hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 23:14 schreef BoleroPower het volgende:
Iedereen is zijn LaPo post alweer aan het maken
Nou kijk als je tijd over hebt om een lijstje voor de OP te maken met daarin alle namen van vaste mensen enzulks en een chrome applicatie te maken kun je ook wel een verhaaltje typen denk ik zo maarquote:
Haha sorry Kusjekroel schat!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:14 schreef Boterbartje het volgende: