NIETS EN PICSquote:
nee, chill tv kijken. Morgen enige dag in de week dat ik kan uitslapenquote:
Baasquote:Op woensdag 21 september 2011 22:57 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Mijn gedacht! Doet wat pikants aan!
Wrm?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:56 schreef Toxor het volgende:
ik vind het maar een beetje raar hier allemaal
Maar je bent hier van harte welkom mooi meidquote:Op woensdag 21 september 2011 22:56 schreef Toxor het volgende:
ik vind het maar een beetje raar hier allemaal
Alvast is hier een belangrijk woord weet je.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee, chill tv kijken. Morgen enige dag in de week dat ik kan uitslapen
maar toch bedankt
iets waar coban zin in heeft om aan te doenquote:
wel lief dat je een gedichtje plaatstquote:Op woensdag 21 september 2011 22:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar je bent hier van harte welkom mooi meid
Blijf hier en je krijgt geen spijt
Hier hebben we allemaal lol en een hechte band
Heuvelwand
Nee ik bdoelde BBQ vanzelfsprekend de quote was verkeerdquote:Op woensdag 21 september 2011 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent verkeerd? Dat komt goed uit
Wat leuk dat je ons komt vergezellen in dit topicquote:Op woensdag 21 september 2011 22:58 schreef Toxor het volgende:
[..]
wel lief dat je een gedichtje plaatst![]()
Ja ik heb wel een rode burka die ik kan dragen met een extra zwarte sjaal. Ziet er wel pikant uit ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:57 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Mijn gedacht! Doet wat pikants aan!
Ja meestal trek ik kleding aan zonder vrije wil weetje.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
iets waar coban zin in heeft om aan te doen
Doe een peperpak aan, extra pikant toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een rode burka die ik kan dragen met een extra zwarte sjaal. Ziet er wel pikant uit ja.
Ja Jezus, alle hoop dit dat. Allemaal naar de klote, bedankt! Nu kruip ik weer terug in mijn depressie!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ik bdoelde BBQ vanzelfsprekend de quote was verkeerd
LompeHork, wat vond je van m'n laatste dichtje ?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja jezus, alle hoop dit dat. Allemaal naar de klote, bedankt! Nu kruip ik weer terug in mijn depressie!
Amai zeg Coban mon amour pour touzours.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een rode burka die ik kan dragen met een extra zwarte sjaal. Ziet er wel pikant uit ja.
ik hoop het zal proberen mee te doen okequote:Op woensdag 21 september 2011 22:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je ons komt vergezellen in dit topic
hihihiquote:Op woensdag 21 september 2011 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja Jezus, alle hoop dit dat. Allemaal naar de klote, bedankt! Nu kruip ik weer terug in mijn depressie!
"Heuvelwand" is wat slapjes, je kunt beter "Naakstrand" gebruikenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
LompeHork, wat vond je van m'n laatste dichtje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |